На автосалоні в китайському місті Ченду компанія Mercedes-Benz представила свої нові моделі. Серед них — CLE-клас, GT-клас, GLB-клас, S-клас, GLE-клас, CLE-клас, E-клас, EQS-клас, EQE-клас, EQB-клас, GLC-клас, GLS-клас, V-клас і, звісно, легендарний G-клас.
Модельний ряд Mercedes-Benz дуже широкий, включає заряджені версії від AMG, а також повністю електричні, гібридні та автомобілі з традиційними ДВС. Важливо, що для китайського ринку німецький виробник випускає подовжені версії багатьох моделей.
Окрему увагу заслуговує Mercedes-AMG S 63 E Performance, який є найпотужнішим S-класом в історії. Під капотом автомобіля встановлений 4,0-літровий V8 бітурбомотор, який видає 612 к.с. і 900 Нм. Крім того, стартер-генератор додає 14 к.с. на старті. Двигун працює в парі з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач AMG Speedshift MCT-9G, де замість гідротрансформатора використовується мокре зчеплення. Повнопривідна система 4Matic+ оснащена муфтою для підключення передньої осі.
На задній осі розташований електричний модуль, що включає електромотор потужністю 190 к.с. і 320 Нм, двоступінчасту трансмісію (друга передача активується після 140 км/год) і міжколісний диференціал з електронним блокуванням. При повному навантаженні електромотор може працювати протягом десяти секунд, за умови достатнього заряду акумулятора. У такому режимі силова установка розвиває 802 к.с. і 1430 Нм крутного моменту, що дозволяє автомобілю розганятися до 100 км/год за 3,3 секунди.
Також було представлено Mercedes-AMG CLE 53 — заряджене купе. Автомобіль оснащений системою повного приводу 4Matic+ та м’якогібридною установкою на основі 3,0-літрового рядного бітурбомотора. Цей двигун працює разом зі стартер-генератором та 48-вольтовою електричною системою, що забезпечує додаткові 23 к.с. та 205 Нм.
Загальна потужність гібридної системи в Mercedes-AMG CLE 53 становить 449 к.с., а максимальний крутний момент — 560 Нм (в режимі overboost показник може зрости до 600 Нм). Двигун працює в парі з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач AMG 9G Speedshift, забезпечуючи розгін до 100 км/год за 4,2 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год.
Окремо варто відзначити Mercedes-AMG GT 50 4-door Coupe. Під капотом цього автомобіля знаходиться 3,0-літровий рядний турбомотор M256 з електричним нагнітачем, який розвиває 435 к.с. і 520 Нм крутного моменту. Гібридна система EQ Boost, представлена стартер-генератором на колінчастому валу, живиться від 48-вольтової системи і додає 22 к.с. та 250 Нм крутного моменту, що покращує динаміку розгону.
Двигун поєднується з 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач AMG Speedshift TCT 9G з гідротрансформатором та системою повного приводу 4Matic, яка забезпечує постійний задній привід і багатодискову муфту для підключення передньої осі. Автомобіль розганяється до 100 км/год за 4,5 секунди, а його максимальна швидкість сягає 285 км/год.