Авто

Компанія Volkswagen представила у Китаї кілька новинок (фото)

Share

На автосалоні в китайському місті Ченду компанія Volkswagen презентувала нові моделі автомобілів. До представленных новинок увійшли ID.BUZZ, ID.3, ID.4 X, ID.6 X, Passat PREV, Passat PRO, Tharu XR, Viloran, Teramont, Lamando L та Tiguan L PRO. Всі ці моделі будуть вироблятися на потужностях спільного підприємства SAIC-Volkswagen.

Volkswagen ID.BUZZ — це новий 7-місний електричний мінівен, що базується на модульній платформі MEB. Модель оснащена новим електродвигуном APP550 потужністю 286 к.с. і з моментом в 550 Нм, а також акумулятором ємністю 85 кВт·год. У цьому виконанні ID.Buzz здатен розігнатися до 100 км/год за 7,9 секунди. Однак цей варіант доступний за додаткову плату. Базова версія має електромотор потужністю 204 к.с. і батарею на 77 кВт·год, максимальна швидкість — 145 км/год.

Volkswagen ID.6 X — електричний кросовер для китайського ринку, який також використовує платформу MEB. Базова версія оснащена 180-сильним електродвигуном на задній осі, тоді як середня версія має 204-сильний мотор. Топова модель отримала повний привід з двома електродвигунами, що забезпечують загальну потужність 305 к.с. Повнопривідний ID.6 X розганяється до 100 км/год за 6,6 секунди, а максимальна швидкість обмежена на 160 км/год.

Volkswagen ID.3 — електричний хетчбек на платформі MEB з 150 кВт (204 к.с.) електродвигуном на задній осі. Модель оснащена літій-іонними батареями ємністю 58 або 77 кВт·год, забезпечуючи запас ходу до 546 км на одному заряді. Підтримується швидке заряджання до 170 кВт.

Volkswagen ID.4 X — ще один електричний кросовер для китайського ринку, побудований на платформі MEB. Базова версія має один електродвигун потужністю 204 к.с., тоді як у повнопривідній версії використовуються два двигуни з загальною потужністю 306 к.с. Максимальна швидкість обмежена на 160 км/год.

Volkswagen Passat PREV і Passat PRO — нові моделі, побудовані на платформі MQB Evo. Базова версія гібрида має потужність 204 к.с., а дорожча — 272 к.с. Гібридна установка включає 1,5-літровий турбомотор, електродвигун і батарею ємністю 19,7 кВт·год, яку можна заряджати постійним струмом потужністю до 50 кВт. У Passat PRO також доступні бензинові двигуни: 1,5-літровий турбочетвірка потужністю 160 к.с. та 2,0-літровий турбомотор потужністю 220 к.с.

Volkswagen Tharu XR — компактний кросовер для Китаю з розмірами 4355 мм у довжину, 1762 мм у ширину і 1605 мм у висоту. Колісна база становить 2651 мм. Модель доступна з двома бензиновими моторами: атмосферним 1,5-літровим (110 к.с.) і турбочетвіркою 1,5 літра (160 к.с.). Перший двигун поєднується з 6-ступінчастим автоматом, а другий — з 7-ступінчастим «роботом». Привід лише передній.

Volkswagen Viloran — мінівен для китайського ринку, побудований на платформі MQB. Це найбільша модель марки, що пропонується з 2,0-літровим турбочетвіркою та 7-ступінчастим «роботом». Доступні дві версії потужності — 186 і 220 к.с.

Volkswagen Teramont для Китаю пропонує три варіанти двигунів: базова версія з турбочетвіркою TSI 2,0 літра (186 к.с.) і переднім приводом, середня версія з 220-сильним двигуном і повним приводом, а топова модель має 2,5-літровий турбомотор VR6 (299 к.с.) з повним приводом. Всі варіанти оснащені 7-ступінчастим «роботом» DSG.

Volkswagen Lamando L — ліфтбек з безрамковими дверима, розроблений спеціально для Китаю. Оснащений 1,4-літровим турбомотором потужністю 150 к.с. і 7-ступінчастим «роботом» DSG, без повного приводу.

Volkswagen Tiguan L PRO — довгобазний варіант моделі для Китаю з розмірами 4735 мм у довжину, 1842 мм у ширину і 1682 мм у висоту. Кросовер пропонується лише з бензиновими версіями 2,0-літрового турбомотора TSI, з двома варіантами форсування: 184 к.с. з переднім приводом і 220 к.с. з повним приводом. В обох випадках використовується 7-ступінчастий «робот» DSG з двома зчепленнями.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Хетчбек та компакт-кросовер: розкрито майбутнє сімейства Dacia Sandero

Модель Dacia Sandero протягом тривалого часу залишалася однією з найпопулярніших у портфоліо румунського бренду Renault.…

30.08.2024

Представлення BMW M3 Competition 2025: Основні особливості і характеристики

На Міжнародному автосалоні в Ченду був представлений новий BMW M3 Competition 2025 модельного року. Ціни…

30.08.2024

Представлено нове покоління Volkswagen Passat Pro (фото)

Представлений Volkswagen Passat Pro нового покоління, який стане доступним для попереднього замовлення 10 вересня. Цей…

30.08.2024

Автомеханік розвінчав 5 міфів про надійність ДВЗ, яким не варто довіряти

Багато автовласників вважають, що для продовження терміну служби двигуна потрібно дотримуватися певних правил, які складалися…

30.08.2024

З’явилися реалістичні зображення нового Nissan Patrol

Кілька тижнів тому Nissan розпочав тизерну кампанію нового покоління позашляховика Patrol (серія Y63). Японський автовиробник…

30.08.2024

Cadillac рішуче відмовляється від гібридів на користь ДВЗ та електротехнологій

Cadillac обирає радикальний підхід у розвитку своїх автомобілів, повністю відмовляючись від гібридних технологій. На відміну…

29.08.2024