Компанія Volkswagen представила у Китаї кілька новинок (фото)

Час читання: 4 хв.
0
Компанія Volkswagen представила у Китаї кілька новинок

На автосалоні в китайському місті Ченду компанія Volkswagen презентувала нові моделі автомобілів. До представленных новинок увійшли ID.BUZZ, ID.3, ID.4 X, ID.6 X, Passat PREV, Passat PRO, Tharu XR, Viloran, Teramont, Lamando L та Tiguan L PRO. Всі ці моделі будуть вироблятися на потужностях спільного підприємства SAIC-Volkswagen.

Volkswagen ID.BUZZ — це новий 7-місний електричний мінівен, що базується на модульній платформі MEB. Модель оснащена новим електродвигуном APP550 потужністю 286 к.с. і з моментом в 550 Нм, а також акумулятором ємністю 85 кВт·год. У цьому виконанні ID.Buzz здатен розігнатися до 100 км/год за 7,9 секунди. Однак цей варіант доступний за додаткову плату. Базова версія має електромотор потужністю 204 к.с. і батарею на 77 кВт·год, максимальна швидкість — 145 км/год.

Реклама

Volkswagen ID.6 X — електричний кросовер для китайського ринку, який також використовує платформу MEB. Базова версія оснащена 180-сильним електродвигуном на задній осі, тоді як середня версія має 204-сильний мотор. Топова модель отримала повний привід з двома електродвигунами, що забезпечують загальну потужність 305 к.с. Повнопривідний ID.6 X розганяється до 100 км/год за 6,6 секунди, а максимальна швидкість обмежена на 160 км/год.

Volkswagen ID.3 — електричний хетчбек на платформі MEB з 150 кВт (204 к.с.) електродвигуном на задній осі. Модель оснащена літій-іонними батареями ємністю 58 або 77 кВт·год, забезпечуючи запас ходу до 546 км на одному заряді. Підтримується швидке заряджання до 170 кВт.

Volkswagen ID.4 X — ще один електричний кросовер для китайського ринку, побудований на платформі MEB. Базова версія має один електродвигун потужністю 204 к.с., тоді як у повнопривідній версії використовуються два двигуни з загальною потужністю 306 к.с. Максимальна швидкість обмежена на 160 км/год.

Volkswagen Passat PREV і Passat PRO — нові моделі, побудовані на платформі MQB Evo. Базова версія гібрида має потужність 204 к.с., а дорожча — 272 к.с. Гібридна установка включає 1,5-літровий турбомотор, електродвигун і батарею ємністю 19,7 кВт·год, яку можна заряджати постійним струмом потужністю до 50 кВт. У Passat PRO також доступні бензинові двигуни: 1,5-літровий турбочетвірка потужністю 160 к.с. та 2,0-літровий турбомотор потужністю 220 к.с.

Volkswagen Tharu XR — компактний кросовер для Китаю з розмірами 4355 мм у довжину, 1762 мм у ширину і 1605 мм у висоту. Колісна база становить 2651 мм. Модель доступна з двома бензиновими моторами: атмосферним 1,5-літровим (110 к.с.) і турбочетвіркою 1,5 літра (160 к.с.). Перший двигун поєднується з 6-ступінчастим автоматом, а другий — з 7-ступінчастим «роботом». Привід лише передній.

Volkswagen Viloran — мінівен для китайського ринку, побудований на платформі MQB. Це найбільша модель марки, що пропонується з 2,0-літровим турбочетвіркою та 7-ступінчастим «роботом». Доступні дві версії потужності — 186 і 220 к.с.

Volkswagen Teramont для Китаю пропонує три варіанти двигунів: базова версія з турбочетвіркою TSI 2,0 літра (186 к.с.) і переднім приводом, середня версія з 220-сильним двигуном і повним приводом, а топова модель має 2,5-літровий турбомотор VR6 (299 к.с.) з повним приводом. Всі варіанти оснащені 7-ступінчастим «роботом» DSG.

Volkswagen Lamando L — ліфтбек з безрамковими дверима, розроблений спеціально для Китаю. Оснащений 1,4-літровим турбомотором потужністю 150 к.с. і 7-ступінчастим «роботом» DSG, без повного приводу.

Volkswagen Tiguan L PRO — довгобазний варіант моделі для Китаю з розмірами 4735 мм у довжину, 1842 мм у ширину і 1682 мм у висоту. Кросовер пропонується лише з бензиновими версіями 2,0-літрового турбомотора TSI, з двома варіантами форсування: 184 к.с. з переднім приводом і 220 к.с. з повним приводом. В обох випадках використовується 7-ступінчастий «робот» DSG з двома зчепленнями.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!