Авто

Експерти назвали виробників, які найчастіше відкликають свої авто

З роками кількість сервісних програм для автомобілів різних марок стабільно зростає. Ми провели аналіз даних про відзивні кампанії, що виявив певні тривожні тенденції.

За даними минулого року, на європейському ринку автомобілів найбільше відзивних кампаній, пов’язаних із технічними недоліками заводського складання, було зафіксовано у преміального німецького бренду Mercedes-Benz. Про це повідомляють аналітики Car Recalls за підтримки фахівців Autocar. Mercedes-Benz був змушений розпочати 38 сервісних акцій для моделей AMG GT, E- і C-класу, CLS та електрокара EQS.

У США подібний рейтинг очолив американський виробник Ford, який за минулий рік ініціював 56 відзивних програм через різні дефекти складання та проблеми, виявлені під час експлуатації.

Глобальне дослідження Visual Capitalist показало, що за останні 40 років більшість відкликань автомобілів було викликано виробничими несправностями. У США за цей період зареєстровано понад 22,6 тисячі сервісних акцій, причому лише 2,3 тисячі з них були пов’язані з дефектами додаткового обладнання, а трохи більше 440 — із браком шин. Інші кампанії були спричинені заводськими недоліками.

Експерти Visual Capitalist зазначають, що найбільше проблем і постраждалих відзначається у General Motors та інших автовиробників, які використовували подушки безпеки від японської компанії Takata.

Зокрема, General Motors оголосив про масштабне відкликання понад 30 мільйонів автомобілів у всьому світі через дефект замка запалювання, який міг мимоволі повертатися, вимикаючи двигун, подушки безпеки та інші системи під час руху. Через цей дефект загинуло 97 осіб, а понад 150 отримали травми. Серед постраждалих моделей були Chevrolet, Pontiac та Saturn.

Проте проблеми з подушками безпеки Takata виявилися ще серйознішими. Через зниження рівня заряду газогенератора при підвищенні температури металеві уламки могли потрапити до салону автомобіля.

Через цей дефект було відкликано понад 100 мільйонів автомобілів по всьому світу. Лише у США зафіксовано понад 400 постраждалих і 27 смертей. Проблема торкнулася автомобілів 34 різних марок, серед яких Mitsubishi, Isuzu, Honda, Audi, Toyota, BMW, Ford, Mazda, Nissan, Chrysler, Daihatsu, Subaru, Lincoln, Ferrari, Cadillac, GMC, Chevrolet, Buick, Saab, Jaguar, Land Rover, Acura, Volkswagen та інших.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Nissan X-Trail з’явиться в 2026 році з іншим дизайном та технологією e-Power

Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…

05.12.2025

Euro NCAP змушує авто повернути фізичні кнопки

Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…

05.12.2025

Новий Kia Sportage отримав сучасний салон і розширену моторну лінійку

Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…

05.12.2025

Як підготувати дизельний двигун до зими: ключові поради

Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…

05.12.2025

Tesla представила Model 3 Standard: доступніший електромобіль із запасом ходу 534 км

Tesla вирішила зробити електромобілі доступнішими та замість нового Model 2 представила спрощену версію Model 3…

05.12.2025

Lexus презентував LFA Concept: електричне купе з акцентом на драйв

Lexus представив світову прем'єру LFA Concept - концепту електричного спорткара, який покликаний довести, що BEV…

05.12.2025