Авто

Досвідчений автомеханік назвав 5 вживаних авто, які вічно ламаються

Share

Надійність автомобіля не лише допомагає власнику зекономити сімейний бюджет, але й звільняє від частих поїздок до автосервісу та очікувань ремонту.

Автор YouTube-каналу «CarWizard» Девід Лонг, штатний автомеханік та власник американського автосервісу «Omega Auto Clinic», склав власний рейтинг п’яти найненадійніших автомобілів, які він не рекомендує купувати через свій досвід роботи з ними.

  1. Chevrolet Cruze 2010 року За словами експерта, автомобілі з 1,4-літровим турбованим мотором схильні до поломок турбокомпресора. Він також вказує на численні конструктивні недоліки Cruze, називаючи цей автомобіль “сміттям”.
  2. Hyundai Sonata 2015 року Блогер стверджує, що 2,4-літровий мотор “Сонати” практично неможливо обслуговувати. Він наводить приклад клієнта, який відмовився від свого автомобіля, оскільки ремонт двигуна обходився йому дорожче за ринкову вартість самого седана.
  3. Audi A8 (будь-який рік випуску) Американський автомеханік радить уникати цієї моделі Audi через численні технічні проблеми, які виробник не усував навіть після їх виявлення. Серед основних недоліків A8 він вказує на часті витоки оливи та інших рідин, які важко усунути надовго.
  4. Mazda RX-8 Знаменитий роторно-поршневий спортивний автомобіль Mazda отримав вкрай негативну оцінку від експерта. За словами власника автосервісу, двигун Ванкеля майже гарантовано виходить з ладу приблизно через 100 тисяч кілометрів пробігу та потребує дорогого капітального ремонту. Також він має проблеми із запуском та економією палива.
  5. Nissan Rogue (X-Trail) 2007-2015 років Кросовер, який є популярним серед сімейних покупців, схильний до поломок трансмісії Jatco CVT (варіатор). Коробка передач може зламатися в проміжку від 130 до 160 тисяч кілометрів і вимагатиме дорогого ремонту. Проте ті, хто максимально дбайливо ставиться до цієї трансмісії, можуть помітно збільшити її термін служби.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт назвав причини для ТО нової машини з автосалону

Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…

19.03.2025

В нових автомобілях Toyota з’являться старі запчастини

Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…

19.03.2025

Названо головні ризики купівлі автомобіля з великою кількістю власників

Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…

19.03.2025

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025