Серед преміальних брендів лідерами за кількістю балів стали Porsche (891), Jaguar (886) та Land Rover (882). У цю категорію аналітики формально включили і марку Rivian, яка брала участь у дослідженні поза рахунком (як і Tesla), набравши 900 балів. Середній показник по сегменту склав 870 балів.
Серед масових виробників рейтинг очолила марка MINI, яка позиціонує себе як преміальна. Вона отримала 858 балів. Слідом ідуть Ram (854) та Kia (853). Середній показник у цьому сегменті становив 838 балів, що є традиційною тенденцією. Аналітики відзначили, що загальний рівень задоволеності зріс на 2 бали порівняно з минулим роком і досяг 848, перервавши попередній період планомірного зниження. Це свідчить про те, що виробники стали більш уважними до побажань своїх клієнтів.
Середній рівень задоволеності електрокарами становив рекордні 877 балів. У модельному заліку абсолютним переможцем став седан BMW 7 серії, а найбільшу кількість нагород в окремих сегментах отримали Hyundai, Kia, BMW та Toyota.
JD Power особливо підкреслили, що медіасистеми продовжують викликати найбільше роздратування у користувачів серед усіх компонентів автомобілів. Власники скаржаться на складні інтерфейси та низьку якість звуку. Таким чином, незважаючи на високі показники задоволеності, виробникам доведеться вирішувати проблеми з автомобільними медіасистемами, щоб повністю задовольнити потреби клієнтів.