Новий логотип Mazda був представлений на японському сайті торгових марок Chizai-Watch 22 липня. Він демонструє оновлений дизайн: зменшену текстуру та чіткіші лінії, ставши плоским і менш скульптурним. Це вже 16-та версія бренду Mazda, яка слідує сучасним трендам, подібно до змін у логотипі Volkswagen.
Mazda, заснована в 1920 році як Toyo Cork Kogyo Co, розпочала автомобільне виробництво в 1931 році з Mazda-Go. Перший автомобіль Mazda R360 був представлений у 1960 році, а бренд Mazda був офіційно прийнятий у 1984 році. Компанія відзначається спортивними досягненнями, включаючи перемогу в гонці “24 години Ле-Мана” з роторним двигуном.
Новий логотип, за повідомленням Autoguide, нагадує символ Infiniti, якщо його перевернути. Раніше цього року Mazda продемонструвала концепти EZ-6 і Arata з спрощеним світловим логотипом, що нагадує нещодавно зареєстрований в Японії. Очікується, що новий логотип з’явиться на майбутніх електричних моделях, таких як оновлений MX-5, що святкує 35-річчя.
Зміна логотипу є важливим кроком для автовиробників, які прагнуть залучити нових клієнтів і продемонструвати готовність до нових технологій. Mazda, як і інші виробники, регулярно оновлює свою ідентичність відповідно до сучасних цілей і тенденцій.
У світовій автомобільній галузі останнім часом стають все популярнішими всілякі рейтинги брендів, у яких незалежні…
Взимку автовласники часто запитують, як довго їм слід прогрівати двигун перед тим, як вирушити в…
Олексій Білошицький, перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції, висловив думку, що штрафи за перевищення швидкості…
У Верховній Раді обговорюють підвищення штрафів за паркування на місцях, призначених для людей з інвалідністю.…
Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 - 400 тисяч гривень, але…
Коли приходить міжсезоння, водіння стає справжнім випробуванням. Постійні перепади температур створюють ожеледицю, дороги вкриваються тонкою…
Leave a Comment