У першому кварталі цього року Ford збільшив продажі електромобілів у США на 61,4% у порівнянні з тим самим періодом 2023 року. За перші шість місяців зростання склало 71,8%, і найпопулярнішою електричною моделлю став кросовер Mustang Mach-E. Це дозволило компанії заявити про свій статус другого за популярністю виробника електромобілів у США після Tesla.
Дві моделі електромобілів Ford стали лідерами у своїх сегментах. Пікап F-150 Lightning з результатом у 15 645 проданих одиниць став найпопулярнішим електропікапом, а Ford E-Transit з тиражем у 6,3 тисячі одиниць – найпопулярнішим електричним фургоном. Проте, ці досягнення можуть бути пояснені слабкою конкуренцією в цих сегментах.
Також відзначається, що електромобілі Ford залучають нових клієнтів. 62% покупців електричного пікапа та 54% покупців кросовера Mustang Mach-E стали клієнтами бренду вперше. У випадку з E-Transit лише один з чотирьох покупців новий, але ця модель переважно орієнтована на корпоративні автопарки, де постійні клієнти цінують дешевизну обслуговування електромобілів.
Раніше Ford заявляв, що кожен електромобіль приносить збитки електричному підрозділу. Однак, зі зростанням їхньої популярності, ситуація може змінитися. Крім того, Ford планує розробити для ринку США масову модель, яку продаватимуть приблизно за 30 тисяч доларів, що повинно забезпечити прибуток завдяки дешевому виробництву та великим обсягам продажів.