У Кореї було представлено оновлений електричний седан Genesis G80. Його довжина збільшилась на 130 міліметрів порівняно з попередньою моделлю, а також була збільшена ємність тягової батареї на 8,2 кВт·год. Ці оновлення роблять модель ще комфортнішою і наближають її до флагманського седана G90.
Genesis G80 з бізнес-класу тепер зробив крок у бік представницького класу. Колісна база тепер становить 3139 мм, що дозволило підвищити комфорт пасажирів заднього ряду до рівня, подібного до лімузинів. Вони отримали крісла-реклайнери, персональні дисплеї, електроприводи дверей та шторки на вікнах.
Усередині автомобіля передню панель прикрашають два дисплеї — комбіновані прилади та медіасистема, об’єднані в один 27-дюймовий вигнутий блок. Зовнішні зміни обмежені новими повітрозабірниками на передньому бампері, різноманітними литими дисками та додатковими хромованими елементами.
Ємність батареї зросла з 87,2 кВт·год до 95,4 кВт·год, що призвело до помітного збільшення запасу ходу з 427 до 475 кілометрів за корейським їздовим циклом. Щодо двигунів конкретна інформація не надається, але ймовірно, що модель зберегла два двигуни з загальною потужністю 370 к.с. та крутним моментом 700 Нм.
Продажі новинки в Кореї розпочнуться в серпні, а на інших ринках треба буде почекати трохи довше. Оновлений електроседан G80 у виконанні Magma також буде представлений на Фестивалі швидкості у британському Гудвуді.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment