В Україні розробили власну систему регулювання тиску в с/г-шинах. Інженери ПААЗ створили систему, що дозволяє оперативно змінювати тиск в шинах сільгосптехніки, що дозволяє знизити витрату палива, зменшити знос шин і підвищити тягові властивості.
Інженери ПААЗ розробили конструкцію, з зовнішнім підведенням (компресор з водяним охолодженням), яка використовує систему клапанів і пневмопроводів машини, і без використання електроніки.
Така концепція спрощує конструкцію мостів, придатна для модернізації раніше випущеної техніки (а також може використовуватися для причепів і спарених коліс), підвищує ремонтопридатність.
Контроль тиску в кожному контурі здійснюється механічними манометрами, перемикання рівня тиску проводиться за допомогою трипозиційного тумблера типу (on) -off- (on). Манометри і тумблери розташовані на панелі управління і контролю, встановленої в кабіні.
Тиск в шинах переднього і заднього мостів для польових робіт і руху по дорогах можна регулювати окремо, і навіть під час руху.
Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву "Neue Klasse" на…
Компанія Audi повідомила, що при проєктуванні батареї для платформи PPE, інженери віддавали пріорітет не лише…
Компанія Volkswagen представила новий кемпер California. Новинка побудована на платформі T7 Multivan. Для автомобіля підготували…
Компанія Bentley замінить двигун W12 на потужну гібридну установку на базі V8. Система Ultra Performance…
Експерти назвали чотири позашляховики, які в даний час коштують в районі 1 млн гривень. Причому…
Bentley оголошує про епохальну зміну у своїх автомобілях: знаменитий 6,0-літровий двигун W12 йде на спокій, поступаючись місцем новітньому…
Leave a Comment