В Україні розробили власну систему регулювання тиску в с/г-шинах. Інженери ПААЗ створили систему, що дозволяє оперативно змінювати тиск в шинах сільгосптехніки, що дозволяє знизити витрату палива, зменшити знос шин і підвищити тягові властивості.
Інженери ПААЗ розробили конструкцію, з зовнішнім підведенням (компресор з водяним охолодженням), яка використовує систему клапанів і пневмопроводів машини, і без використання електроніки.
Така концепція спрощує конструкцію мостів, придатна для модернізації раніше випущеної техніки (а також може використовуватися для причепів і спарених коліс), підвищує ремонтопридатність.
Контроль тиску в кожному контурі здійснюється механічними манометрами, перемикання рівня тиску проводиться за допомогою трипозиційного тумблера типу (on) -off- (on). Манометри і тумблери розташовані на панелі управління і контролю, встановленої в кабіні.
Тиск в шинах переднього і заднього мостів для польових робіт і руху по дорогах можна регулювати окремо, і навіть під час руху.
Незабаром очікується прем'єра спадкоємця Ferrari Roma, оригінальна модель якої була представлена у 2019 році. Напередодні…
Літня спека в салоні автомобіля - справжнє випробування, особливо якщо кондиціонер відсутній або не працює…
Перед тривалою поїздкою на машині в спекотний сезон вкрай важливо упевнитися в її технічній справності…
Контроль стану ременя газорозподільного механізму (ГРМ) - одна з найважливіших задач для кожного власника автомобіля.…
Mercedes-Benz G-Class по праву вважається одним із найдорожчих авто у світі, але незабаром у тих,…
З приходом літа та стійкої спеки важливо подбати не лише про технічний стан автомобіля, а…
Leave a Comment