В Україні розробили власну систему регулювання тиску в с/г-шинах. Інженери ПААЗ створили систему, що дозволяє оперативно змінювати тиск в шинах сільгосптехніки, що дозволяє знизити витрату палива, зменшити знос шин і підвищити тягові властивості.
Інженери ПААЗ розробили конструкцію, з зовнішнім підведенням (компресор з водяним охолодженням), яка використовує систему клапанів і пневмопроводів машини, і без використання електроніки.
Така концепція спрощує конструкцію мостів, придатна для модернізації раніше випущеної техніки (а також може використовуватися для причепів і спарених коліс), підвищує ремонтопридатність.
Контроль тиску в кожному контурі здійснюється механічними манометрами, перемикання рівня тиску проводиться за допомогою трипозиційного тумблера типу (on) -off- (on). Манометри і тумблери розташовані на панелі управління і контролю, встановленої в кабіні.
Тиск в шинах переднього і заднього мостів для польових робіт і руху по дорогах можна регулювати окремо, і навіть під час руху.
Сьогодні купити водійські права в інтернеті здається легко - оголошення з "гарантією без іспитів" заполонили…
Перед тим, як настануть морози й зима остаточно вступить у свої права, варто виконати кілька…
Щодня на дорогах України виникають суперечки між водіями та пішоходами, адже багато людей помилково вважають,…
Низькі температури суттєво збільшують навантаження на будь-який автомобіль, і найбільше від холоду страждає акумулятор. При…
Навколо нового компактного позашляховика Toyota Land Cruiser FJ ажіотаж не вщухає. Модель виявилася помітно більшою…
Сучасні автомобілі дедалі рідше "доживають" до умовного пенсійного віку - і справа не лише в…
Leave a Comment