В Україні розробили власну систему регулювання тиску в с/г-шинах. Інженери ПААЗ створили систему, що дозволяє оперативно змінювати тиск в шинах сільгосптехніки, що дозволяє знизити витрату палива, зменшити знос шин і підвищити тягові властивості.
Інженери ПААЗ розробили конструкцію, з зовнішнім підведенням (компресор з водяним охолодженням), яка використовує систему клапанів і пневмопроводів машини, і без використання електроніки.
Така концепція спрощує конструкцію мостів, придатна для модернізації раніше випущеної техніки (а також може використовуватися для причепів і спарених коліс), підвищує ремонтопридатність.
Контроль тиску в кожному контурі здійснюється механічними манометрами, перемикання рівня тиску проводиться за допомогою трипозиційного тумблера типу (on) -off- (on). Манометри і тумблери розташовані на панелі управління і контролю, встановленої в кабіні.
Тиск в шинах переднього і заднього мостів для польових робіт і руху по дорогах можна регулювати окремо, і навіть під час руху.
Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Leave a Comment