Авто

Негативний вплив спеки на електромобілі: як запобігти

Share

Екстремальні температури, будь то холод чи спека, можуть негативно впливати на електромобілі, попереджають експерти. Так само, як двигуни внутрішнього згоряння, що захищені від перегріву за допомогою охолоджуючої рідини та радіаторів, електромобілі оснащені системами керування температурою. Ці системи призначені захищати літій-іонні батареї від пошкоджень та займання.

Дослідження стартапу Recurrent, спеціалізованого на вивченні акумуляторів, показує, що високі температури прискорюють хімічні процеси в батареях, що може призвести до зниження кількості активного літію та перешкоджати руху іонів всередині батареї.

Сучасні системи керування батареями (BMS) зазвичай забезпечують оптимальну температуру за допомогою рідинного або повітряного охолодження, що відбувається автоматично. Наприклад, система передвідомлюється до зарядної станції для попереднього охолодження батарей до необхідної температури.

Однак передкондиціонування батареї вимагає енергії, тому рекомендується виконувати його, коли автомобіль підключений до мережі, щоб використовувати електроенергію мережі замість зарядженої батареї. Це також допомагає зберегти запас ходу і зробити салон прохолоднішим.

Часта швидка заряджання постійним струмом може пошкодити батареї, хоча вони й розраховані на такі навантаження. Швидка зарядка при високих температурах може призвести до зниження швидкості заряджання через «термічний обмеження», коли система BMS обмежує потік струму для підтримки безпечної температури.

Щоб мінімізувати деградацію батареї, рекомендується обмежувати рівень заряду до 80%. Незалежно від типу заряджання, це допоможе батареї залишатися в оптимальній температурі. Зарядка вночі, коли температура нижча, також ефективніша і знижує навантаження на мережу.

Деякі власники Tesla виявили, що використання вологого рушника на старих зарядних станціях Supercharger V2, що не мають кабелів, що активно охолоджуються, може поліпшити швидкість зарядки. Однак цей метод слід використовувати обережно, оскільки температурні обмеження встановлені для забезпечення безпеки.

Заряджайте автомобіль у тіні, щоб батарея та салон залишалися прохолодними. Це допоможе знизити навантаження на кондиціонер. Також рекомендується зменшувати інтенсивність їзди та використовувати режим Eco для більш ефективного використання енергії та збереження запасу ходу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Старт продажу електричного кросовера Volvo EX90 відкладається

Ось текст офіційного листа, який прес-служба шведського автовиробника розіслала всім, хто оформив попереднє замовлення на…

28.06.2024

Nissan анонсувала вихід нового середньорозмірного пікапа

Компанія Nissan активно готується до випуску середньорозмірного пікапу для бразильського ринку, що стане конкурентом моделям…

28.06.2024

Електромобілі та гібриди набагато гірші за якістю, ніж їх бензинові та дизельні аналоги

Дослідження, проведене «JDPower» у 2024 році, підірвало стандартне уявлення про те, що електромобілі та гібриди…

28.06.2024

10 найшвидших автомобілів з механічною коробкою передач дешевше за $20 000

В сучасних умовах багато спортивних автомобілів випускаються з автоматичною коробкою передач, але на ринку все…

28.06.2024

В мережу потрапили нові фото Toyota RAV 4

У Мережі з'явилися живі фото двох майбутніх новинок від Toyota – кросоверів Toyota RAV4 та…

28.06.2024

Доставки електричного Dodge Charger відклали на три місяці

Компанія Dodge повідомила своїх дилерів про відкладення початку доставок електричного спорткара Charger Daytona на 90…

27.06.2024