Авто

Негативний вплив спеки на електромобілі: як запобігти

Share

Екстремальні температури, будь то холод чи спека, можуть негативно впливати на електромобілі, попереджають експерти. Так само, як двигуни внутрішнього згоряння, що захищені від перегріву за допомогою охолоджуючої рідини та радіаторів, електромобілі оснащені системами керування температурою. Ці системи призначені захищати літій-іонні батареї від пошкоджень та займання.

Дослідження стартапу Recurrent, спеціалізованого на вивченні акумуляторів, показує, що високі температури прискорюють хімічні процеси в батареях, що може призвести до зниження кількості активного літію та перешкоджати руху іонів всередині батареї.

Сучасні системи керування батареями (BMS) зазвичай забезпечують оптимальну температуру за допомогою рідинного або повітряного охолодження, що відбувається автоматично. Наприклад, система передвідомлюється до зарядної станції для попереднього охолодження батарей до необхідної температури.

Однак передкондиціонування батареї вимагає енергії, тому рекомендується виконувати його, коли автомобіль підключений до мережі, щоб використовувати електроенергію мережі замість зарядженої батареї. Це також допомагає зберегти запас ходу і зробити салон прохолоднішим.

Часта швидка заряджання постійним струмом може пошкодити батареї, хоча вони й розраховані на такі навантаження. Швидка зарядка при високих температурах може призвести до зниження швидкості заряджання через «термічний обмеження», коли система BMS обмежує потік струму для підтримки безпечної температури.

Щоб мінімізувати деградацію батареї, рекомендується обмежувати рівень заряду до 80%. Незалежно від типу заряджання, це допоможе батареї залишатися в оптимальній температурі. Зарядка вночі, коли температура нижча, також ефективніша і знижує навантаження на мережу.

Деякі власники Tesla виявили, що використання вологого рушника на старих зарядних станціях Supercharger V2, що не мають кабелів, що активно охолоджуються, може поліпшити швидкість зарядки. Однак цей метод слід використовувати обережно, оскільки температурні обмеження встановлені для забезпечення безпеки.

Заряджайте автомобіль у тіні, щоб батарея та салон залишалися прохолодними. Це допоможе знизити навантаження на кондиціонер. Також рекомендується зменшувати інтенсивність їзди та використовувати режим Eco для більш ефективного використання енергії та збереження запасу ходу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024