Зараз вже мало хто пам’ятає, що в радянські часи в Україні випускали мікроавтобус «Старт», який мав пластиковий кузов. Але ж цей проект був дуже цікавий. Він багато дав радянській автомобільній промисловості. Сьогодні ми розповімо про те, як створювався «Старт».
Мікроавтобус «Старт» розроблявся на базі Сєвєродонецької авторемонтної бази і сєверодонецького заводу «Склопластик». Був утворений конструкторський відділ, куди запросили працювати талановитих конструкторів. Наприклад, там працювали випускники Харківського автодорожнього інституту. За дизайн відповідав художник-конструктор Юрій Андрос.
Спочатку був створений макет мікроавтобуса в масштабі 1:10, а потім – гіпсовий макет. Після цього макет обклеїли, отримавши контрформу. У ній потім робили кузова. Двигун взяли від ГАЗ-21.
Перший мікроавтобус «Старт» зібрали наприкінці 1963 року. Це був туристичний варіант з трьома сидіннями-диванами і з умивальником в багажнику. Проект отримав схвалення Компартії.
Всього в 1963-1970 роках було зроблено більше 150 мікроавтобусів «Старт». Перші екземпляри стали експериментальними. Деякі «Старти» використовувалися як маршрутні таксі. На жаль, другого покоління у цього мікроавтобуса з пластиковим кузовом не було.
Джерело: autonews.ua
Існує багато способів очищення замерзлого лобового скла, але не всі з них безпечні для вашого…
З початком свят кількість машин на дорогах зменшується, але це не означає, що поїздки стають…
Новий пікап Toyota Tundra 2025 завоював престижну нагороду Top Safety Pick+ від американського Страхового інституту…
Вважається, що швидка зарядка здатна наводити акумулятори електрокарів у непридатність досить швидко, але нещодавно власник…
В Україні планується введення штрафів для водіїв, які використовуватимуть літні шини взимку. Це нововведення, яке…
Компанія Volvo оголосила про відкликання частини своїх кросоверів C40 Recharge. Причиною стала проблема з кріпленням…
Leave a Comment