Авто

Mercedes-Benz впроваджує функцію автоматичної зміни смуг для 15 моделей

Share

Mercedes-Benz представила нову функцію для частково автоматизованого водіння в Європі – автоматичну зміну смуг (ALC). Ця нова опція включена в пакет Driving Assistance Plus і доступна для 15 моделей автомобілів, таких як C-Class, E-Class, S-Class, GLC, CLE, EQE, EQS, EQS SUV та EQE SUV, у 33 європейських країнах. ALC може бути встановлена ​​як на заводі, так і через оновлення повітря (OTA).

Крім того, Mercedes-Benz пропонує ALC для вже випущених 200 тисяч автомобілів у Європі. Починаючи з вересня 2024 року, функція буде доступна для оновлення через повітря на всіх моделях поточної серії E-Class, а також CLE Coupé та Cabriolet, C-Class, S-Class, GLC, EQE та EQS. Водії будуть повідомлені про доступність функції в їх регіоні і зможуть ініціювати оновлення через MBUX або програму Mercedes me.

ALC доповнює понад 40 інших систем допомоги при керуванні від Mercedes-Benz. Ця функція дозволяє автомобілю автоматично змінювати смугу на автострадах для обгону повільних автомобілів або для прямування до наступного з’їзду. У Європі ALC працює на швидкостях від 80 до 140 км/год і вимагає, щоб автомобіль знаходився на магістралі з мінімум двома смугами.

«З функцією автоматичної зміни смуг Mercedes-Benz знову демонструє свої інноваційні можливості розробки систем допомоги при керуванні автомобілем. Ми одночасно розробили цю функцію для Північної Америки, Європи та Китаю для наших місцевих клієнтів. ALC – це перший випадок, коли Mercedes-Benz пропонує функцію водіння через оновлення повітрям», – зазначив Маркус Шефер, член правління Mercedes-Benz Group AG.

За інформацією прес-служби німецького бренду, функція ALC проста та інтуїтивно зрозуміла у використанні: водій задає бажану швидкість в активному круїз-контролі, а система Active Steering Assist автоматично виконує зміну смуг. Камери та радари постійно стежать за оточенням автомобіля, забезпечуючи безпечне виконання маневрів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українцям розповіли, чим загрожує перевищення рівня оливи у двигуні

Підвищений рівень масла в двигуні машини, незалежно від типу агрегату - бензинового або дизельного, може…

12.11.2024

Названо модель Toyota, яку не варто купувати на вторинному ринку

Toyota традиційно сприймається як надійний, невибагливий та ремонтопридатний бренд, автомобілі якого цінуються на вторинному ринку…

12.11.2024

11 найнадійніших седанів, серед яких особливо виділяється Toyota

Ми вже писали про автомобілі , які мають багато шансів проїхати 400 тис. км і не розвалитися.…

12.11.2024

Чому водіям слід вмикати кондиціонер взимку

Взимку часто хочеться заощадити трохи пального, тож багато хто вимикає кондиціонер, вважаючи, що це справді…

12.11.2024

Volkswagen збиратиме автомобілі на новій платформі

Volkswagen планує випускати нові електричні автомобілі у Китаї на платформі CEA (China Electrical Architecture), розробленої…

12.11.2024

Уперше показано унікальну фару нової моделі Mercedes-Benz

Нечасто зустрінеш ситуацію, коли генеральний директор компанії репрезентує ще засекречену модель. Однак перша людина у…

12.11.2024