Компанія Ford зареєструвала нові патенти на системи brake-by-wire та steer-by-wire, які усувають фізичний зв’язок між водієм та механічними елементами автомобіля. Ці інновації привносять новий рівень взаємодії з допомогою зворотного зв’язку.
Система steer-by-wire використовує датчики швидкості та кута повороту, а також датчики зусилля, щоб визначити, який опір має надавати кермо. Це дозволяє зробити керування таким же природним, як у системах із гідравлічним підсилювачем. Технологія brake-by-wire аналогічно забезпечує прогресивне та природне відчуття гальмування.
Ці системи можуть значно покращити комунікацію автомобіля з водієм, особливо в умовах недостатньої повертаності та активації антиблокувальної системи. Однак для повного впровадження цих технологій потрібно ще багато тестів та доопрацювань.
Якщо ці патенти будуть успішними, Ford зможе впроваджувати ще більш захоплюючі ідеї. Наприклад, це може сприяти розвитку самоврядних автомобілів з рухомими кермовими колесами та сидіннями водія. Коли ці технології стануть доступними для споживачів, поки що залишається питанням часу.
Сучасні автомобілі оснащені безліччю розумних технологій, і навіть звичайна кнопка «Старт-Стоп» здатна на більше, ніж…
Lexus представив оновлену версію свого найбільшого кросовера TX, який дебютував у середині 2023 року. Ця…
Mercedes-Benz представив новий електричний седан CLA 2026 року, який стане першою моделлю бренду на новій…
Заправка автомобіля "до повного" здається звичною, проте в деяких випадках може призвести до проблем. Сучасні…
В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв, яка вже давно діє в країнах…
Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…
Leave a Comment