Компанія Ford зареєструвала нові патенти на системи brake-by-wire та steer-by-wire, які усувають фізичний зв’язок між водієм та механічними елементами автомобіля. Ці інновації привносять новий рівень взаємодії з допомогою зворотного зв’язку.
Система steer-by-wire використовує датчики швидкості та кута повороту, а також датчики зусилля, щоб визначити, який опір має надавати кермо. Це дозволяє зробити керування таким же природним, як у системах із гідравлічним підсилювачем. Технологія brake-by-wire аналогічно забезпечує прогресивне та природне відчуття гальмування.
Ці системи можуть значно покращити комунікацію автомобіля з водієм, особливо в умовах недостатньої повертаності та активації антиблокувальної системи. Однак для повного впровадження цих технологій потрібно ще багато тестів та доопрацювань.
Якщо ці патенти будуть успішними, Ford зможе впроваджувати ще більш захоплюючі ідеї. Наприклад, це може сприяти розвитку самоврядних автомобілів з рухомими кермовими колесами та сидіннями водія. Коли ці технології стануть доступними для споживачів, поки що залишається питанням часу.
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Leave a Comment