Компанія Ford зареєструвала нові патенти на системи brake-by-wire та steer-by-wire, які усувають фізичний зв’язок між водієм та механічними елементами автомобіля. Ці інновації привносять новий рівень взаємодії з допомогою зворотного зв’язку.
Система steer-by-wire використовує датчики швидкості та кута повороту, а також датчики зусилля, щоб визначити, який опір має надавати кермо. Це дозволяє зробити керування таким же природним, як у системах із гідравлічним підсилювачем. Технологія brake-by-wire аналогічно забезпечує прогресивне та природне відчуття гальмування.
Ці системи можуть значно покращити комунікацію автомобіля з водієм, особливо в умовах недостатньої повертаності та активації антиблокувальної системи. Однак для повного впровадження цих технологій потрібно ще багато тестів та доопрацювань.
Якщо ці патенти будуть успішними, Ford зможе впроваджувати ще більш захоплюючі ідеї. Наприклад, це може сприяти розвитку самоврядних автомобілів з рухомими кермовими колесами та сидіннями водія. Коли ці технології стануть доступними для споживачів, поки що залишається питанням часу.
сновні чинники, що впливають на ефективність зимових шин: Залишкова глибина протектора Нові зимові шини мають…
З 2025 року в Україні заборонено імпортувати нові легкові автомобілі з екологічним стандартом нижче Євро-6.…
Сучасні автовиробники постійно розширюють асортимент можливостей автомобілів, і багато автовласників не підозрюють про приховані функції…
На сьогоднішній день з бюджетом в 500 тисяч гривень можна розраховувати тільки на покупку автомобіля,…
Volkswagen розширює лінійку Caddy , представивши новий Caddy Kombi 2025 - сімейний автомобіль на базі…
Японський преміальний автовиробник представив оновлений LX 2025, у тому числі гібридну версію LX 700h, яка…
Leave a Comment