Компанія Ford зареєструвала нові патенти на системи brake-by-wire та steer-by-wire, які усувають фізичний зв’язок між водієм та механічними елементами автомобіля. Ці інновації привносять новий рівень взаємодії з допомогою зворотного зв’язку.
Система steer-by-wire використовує датчики швидкості та кута повороту, а також датчики зусилля, щоб визначити, який опір має надавати кермо. Це дозволяє зробити керування таким же природним, як у системах із гідравлічним підсилювачем. Технологія brake-by-wire аналогічно забезпечує прогресивне та природне відчуття гальмування.
Ці системи можуть значно покращити комунікацію автомобіля з водієм, особливо в умовах недостатньої повертаності та активації антиблокувальної системи. Однак для повного впровадження цих технологій потрібно ще багато тестів та доопрацювань.
Якщо ці патенти будуть успішними, Ford зможе впроваджувати ще більш захоплюючі ідеї. Наприклад, це може сприяти розвитку самоврядних автомобілів з рухомими кермовими колесами та сидіннями водія. Коли ці технології стануть доступними для споживачів, поки що залишається питанням часу.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment