Авто

Шпигунські фото нового Mitsubishi EVO XI виявилися фейком

Share

Нещодавній галас навколо постановочних шпигунських знімків нового Mitsubishi EVO XI виявився майстерною містифікацією, створеною автомобільним дизайнером Алексісом Понселе. Зображення передбачуваного EVO XI, зроблені Понселе, вразили уяву, поєднуючи реалістичні елементи дизайну із фірмовими стилістичними рішеннями Mitsubishi. Таким чином, дані зображення викликали низку чуток про потенційне відродження культової серії EVO, якої так не вистачало після її припинення у 2016 році.

Історія почалася з витоку “шпигунських знімків”, що поширилися в мережі, на яких було зображено закамуфльований прототип Mitsubishi, що нагадує улюблену багатьма серію EVO. Однак при найближчому розгляді з’ясувалося, що ці зображення були ретельно опрацьованими цифровими рендерами, а не реальними фотографіями прототипу, що розробляється. Автоексперт Алексіс Понселе створив рендери за допомогою передового 3D-програмного забезпечення, ретельно опрацювавши всі аспекти – від силуету автомобіля до його хитромудрих конструктивних особливостей.

В інтерв’ю після оприлюднення проекту Понселе розповів про мотиви, що спонукали його створити рендери EVO XI. Він уточнив, що концепт був повністю його власним витвором, позбавленим будь-якого прямого впливу з боку поточного модельного ряду Mitsubishi. Понселе прагнув викликати ностальгію у автолюбителів, водночас показавши потенційну сучасну інтерпретацію зовнішності EVO XI. Тим не менш, Понселе визнав сумну реальність: зараз Mitsubishi не планує відроджувати серію EVO.

На рендері EVO XI поєднуються сучасні та класичні елементи дизайну, характерні для попередніх моделей EVO. Він відзначається наявністю розділених фар, ралійних світлодіодних круглих ліхтарів, помітних повітрозабірників у бампері, що подвоюють радіаторні грати, і традиційних сопел на капоті. Профіль зберіг гладкий силует чотиридверного седана, характерний для його попередників, а в дизайні задньої частини використані риси EVO X, доповнені сучасними покращеннями та фірмовим заднім антикрилом.

Крім статичних зображень, Понселе зробив ще одну спробу пожвавити своє творіння, випустивши динамічний відеоролик, що демонструє 3D-модель, що проходить випробування на динамо-машині.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mitsubishi

Останні записи

Оновлений BMW iX: революційна ефективність і запас ходу до 700 км

BMW анонсує випуск оновленої моделі BMW iX на літо 2025 року, представляючи значні покращення в…

02.01.2025

Зеленський підписав два закони, які вплинуть на всіх автомобілістів

Ну ось, Зеленський підписав два нових закони, які стосуються авто. Якщо чесно, я вважаю, що…

02.01.2025

Перевищення швидкості без штрафу: як довести свою правоту

В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…

02.01.2025

Що варто знати про нові акцизи на пальне, які вступили в силу з 2025 року

З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…

02.01.2025

Renault відмовляється від кросоверів: що чекає на майбутні моделі

З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…

02.01.2025

Чорне масло в двигуні: чому мотористи радять не поспішати із заміною

Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…

02.01.2025