Останнім часом було оголошено, що Hyundai IONIQ 5 N буде доступний для попереднього замовлення з 17 червня, а офіційні постачання розпочнуться у другій половині цього року. Цей новий автомобіль стане важливим додатком до лінійки високопродуктивних електромобілів бренду Hyundai N та буде базуватися на спеціальній платформі для електромобілів E-GMP. Прототип китайської версії IONIQ 5 N був представлений на Пекінському автосалоні в квітні цього року.
IONIQ 5 N має вражаючий агресивний зовнішній вигляд. Порівняно зі стандартною версією, висота кузова зменшена на 20 мм, а ширина збільшена на 50 мм, що дозволяє використовувати ширші шини та надає автомобілю спортивний вигляд.
Автомобіль також оснащений безліччю характерних елементів, включаючи дифузор та спойлер. У передній частині розміщені три активні повітрозабірники, сітчасті грати радіатора N та повітрозабірники, що покращує охолодження та підкреслює високі характеристики моделі. IONIQ 5 N оснащується 21-дюймовими легкосплавними дисками та шинами Pirelli P-Zero розміром 275/35 R21, що забезпечують чудове зчеплення на трасі.
У салоні IONIQ 5 N зберігається спортивний дух. На кермі розташовані кнопки з логотипом N, що дозволяють водієві вибирати режим водіння. У положенні три години на кермі знаходиться червона кнопка N Grin Boost, яка активує режим підвищення потужності. Автомобіль також оснащений 12,3-дюймовими панеллю приладів і інформаційно-розважальним екраном, що підтримують бездротове оновлення системи.
IONIQ 5 N приводиться в рух двома електродвигунами з максимальною потужністю 610 л. і крутний момент 740 Нм. При активації функції N Grin Boost потужність тимчасово зростає до 650 к.с., що триває близько 10 секунд. Система N Launch Control пропонує три рівні тяги для оптимального старту, а максимальні обороти двигуна можуть досягати 21 000 об/хв. Для задоволення повсякденних потреб у запасі ходу IONIQ 5 N оснащений батареєю ємністю 84,0 кВт/год та 800-вольтовою технологією заряджання, що дозволяє зарядити акумулятор з 10% до 80% за 18 хвилин.
Система N Torque Distribution забезпечує постійний розподіл крутного моменту між передніми та задніми колесами. Електронний обмежувач (e-LSD) має 11 рівнів регулювання, покращуючи керованість на високих швидкостях та знижуючи пробуксування коліс. Також IONIQ 5 N оснащений системою N Drift Optimize, яка дозволяє водієві контролювати кут дрифту та підтримувати стабільність автомобіля в режимі реального часу.
Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…
Заміна моторного масла є обов'язковою частиною обслуговування, яка безпосередньо впливає на ресурс двигуна. Чітко визначеного…
Volkswagen поповнив лінійку електричних фургонів новою версією e-Caravelle Premium, яка пропонує більше простору порівняно з…
У оновленому Nissan X-Trail 2026 з'явилися версії з позначеннями "Autech Sports Specifications" та "NISMO", кожна…
Аналітика Cox Automotive показала, що гібридні автомобілі краще зберігають залишкову вартість порівняно з електрокарами. Якщо…
Dacia славиться своєю стратегією будівництва модельного ряду таким чином, що конкуренти і навіть інші виробники…
Leave a Comment