Авто

Найближчим часом Hyundai почне приймати замовлення на нову модель IONIQ 5 N

Share

Останнім часом було оголошено, що Hyundai IONIQ 5 N буде доступний для попереднього замовлення з 17 червня, а офіційні постачання розпочнуться у другій половині цього року. Цей новий автомобіль стане важливим додатком до лінійки високопродуктивних електромобілів бренду Hyundai N та буде базуватися на спеціальній платформі для електромобілів E-GMP. Прототип китайської версії IONIQ 5 N був представлений на Пекінському автосалоні в квітні цього року.

IONIQ 5 N має вражаючий агресивний зовнішній вигляд. Порівняно зі стандартною версією, висота кузова зменшена на 20 мм, а ширина збільшена на 50 мм, що дозволяє використовувати ширші шини та надає автомобілю спортивний вигляд.

Автомобіль також оснащений безліччю характерних елементів, включаючи дифузор та спойлер. У передній частині розміщені три активні повітрозабірники, сітчасті грати радіатора N та повітрозабірники, що покращує охолодження та підкреслює високі характеристики моделі. IONIQ 5 N оснащується 21-дюймовими легкосплавними дисками та шинами Pirelli P-Zero розміром 275/35 R21, що забезпечують чудове зчеплення на трасі.

У салоні IONIQ 5 N зберігається спортивний дух. На кермі розташовані кнопки з логотипом N, що дозволяють водієві вибирати режим водіння. У положенні три години на кермі знаходиться червона кнопка N Grin Boost, яка активує режим підвищення потужності. Автомобіль також оснащений 12,3-дюймовими панеллю приладів і інформаційно-розважальним екраном, що підтримують бездротове оновлення системи.

IONIQ 5 N приводиться в рух двома електродвигунами з максимальною потужністю 610 л. і крутний момент 740 Нм. При активації функції N Grin Boost потужність тимчасово зростає до 650 к.с., що триває близько 10 секунд. Система N Launch Control пропонує три рівні тяги для оптимального старту, а максимальні обороти двигуна можуть досягати 21 000 об/хв. Для задоволення повсякденних потреб у запасі ходу IONIQ 5 N оснащений батареєю ємністю 84,0 кВт/год та 800-вольтовою технологією заряджання, що дозволяє зарядити акумулятор з 10% до 80% за 18 хвилин.

Система N Torque Distribution забезпечує постійний розподіл крутного моменту між передніми та задніми колесами. Електронний обмежувач (e-LSD) має 11 рівнів регулювання, покращуючи керованість на високих швидкостях та знижуючи пробуксування коліс. Також IONIQ 5 N оснащений системою N Drift Optimize, яка дозволяє водієві контролювати кут дрифту та підтримувати стабільність автомобіля в режимі реального часу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Hyundai

Останні записи

Peugeot показав свій новий електромобіль напередодні презентації

Peugeot 408 отримає електричну версію, яку офіційно представлять 2 жовтня, а публічний дебют відбудеться на…

28.09.2024

Свіжі зображення та чутки про бюджетну модель Model 2

Ілон Маск натякав на бажання випустити доступний електромобіль Tesla, і чутки про Model 2 залишаються…

28.09.2024

Toyota випускає двигуни, які можуть проїхати до мільйона кілометрів

Автомобілі Toyota здобули репутацію надійних завдяки двигунам, які практично не ламаються і не потребують серйозного…

28.09.2024

Гібридний BMW X5 помічений на дорожніх випробуваннях (фото)

Розробка нового покоління BMW X5 2026 продовжується, про що свідчать регулярні появи шпигунських знімків в…

28.09.2024

Топ-9 найнадійніших автомобілів усіх часів

Кожного року авторитетні організації та журналісти проводять дослідження, щоб визначити найнадійніші автомобілі, які здатні пройти…

28.09.2024

Tesla втратила статус найпопулярнішого авто в Європі: ось хто став новим лідером

Dacia Sandero став найпопулярнішим автомобілем на європейському ринку за результатами серпня 2024 року, про що…

28.09.2024