Останнім часом було оголошено, що Hyundai IONIQ 5 N буде доступний для попереднього замовлення з 17 червня, а офіційні постачання розпочнуться у другій половині цього року. Цей новий автомобіль стане важливим додатком до лінійки високопродуктивних електромобілів бренду Hyundai N та буде базуватися на спеціальній платформі для електромобілів E-GMP. Прототип китайської версії IONIQ 5 N був представлений на Пекінському автосалоні в квітні цього року.
IONIQ 5 N має вражаючий агресивний зовнішній вигляд. Порівняно зі стандартною версією, висота кузова зменшена на 20 мм, а ширина збільшена на 50 мм, що дозволяє використовувати ширші шини та надає автомобілю спортивний вигляд.
Автомобіль також оснащений безліччю характерних елементів, включаючи дифузор та спойлер. У передній частині розміщені три активні повітрозабірники, сітчасті грати радіатора N та повітрозабірники, що покращує охолодження та підкреслює високі характеристики моделі. IONIQ 5 N оснащується 21-дюймовими легкосплавними дисками та шинами Pirelli P-Zero розміром 275/35 R21, що забезпечують чудове зчеплення на трасі.
У салоні IONIQ 5 N зберігається спортивний дух. На кермі розташовані кнопки з логотипом N, що дозволяють водієві вибирати режим водіння. У положенні три години на кермі знаходиться червона кнопка N Grin Boost, яка активує режим підвищення потужності. Автомобіль також оснащений 12,3-дюймовими панеллю приладів і інформаційно-розважальним екраном, що підтримують бездротове оновлення системи.
IONIQ 5 N приводиться в рух двома електродвигунами з максимальною потужністю 610 л. і крутний момент 740 Нм. При активації функції N Grin Boost потужність тимчасово зростає до 650 к.с., що триває близько 10 секунд. Система N Launch Control пропонує три рівні тяги для оптимального старту, а максимальні обороти двигуна можуть досягати 21 000 об/хв. Для задоволення повсякденних потреб у запасі ходу IONIQ 5 N оснащений батареєю ємністю 84,0 кВт/год та 800-вольтовою технологією заряджання, що дозволяє зарядити акумулятор з 10% до 80% за 18 хвилин.
Система N Torque Distribution забезпечує постійний розподіл крутного моменту між передніми та задніми колесами. Електронний обмежувач (e-LSD) має 11 рівнів регулювання, покращуючи керованість на високих швидкостях та знижуючи пробуксування коліс. Також IONIQ 5 N оснащений системою N Drift Optimize, яка дозволяє водієві контролювати кут дрифту та підтримувати стабільність автомобіля в режимі реального часу.
Peugeot 408 отримає електричну версію, яку офіційно представлять 2 жовтня, а публічний дебют відбудеться на…
Ілон Маск натякав на бажання випустити доступний електромобіль Tesla, і чутки про Model 2 залишаються…
Автомобілі Toyota здобули репутацію надійних завдяки двигунам, які практично не ламаються і не потребують серйозного…
Розробка нового покоління BMW X5 2026 продовжується, про що свідчать регулярні появи шпигунських знімків в…
Кожного року авторитетні організації та журналісти проводять дослідження, щоб визначити найнадійніші автомобілі, які здатні пройти…
Dacia Sandero став найпопулярнішим автомобілем на європейському ринку за результатами серпня 2024 року, про що…
Leave a Comment