Авто

Найближчим часом Hyundai почне приймати замовлення на нову модель IONIQ 5 N

Share

Останнім часом було оголошено, що Hyundai IONIQ 5 N буде доступний для попереднього замовлення з 17 червня, а офіційні постачання розпочнуться у другій половині цього року. Цей новий автомобіль стане важливим додатком до лінійки високопродуктивних електромобілів бренду Hyundai N та буде базуватися на спеціальній платформі для електромобілів E-GMP. Прототип китайської версії IONIQ 5 N був представлений на Пекінському автосалоні в квітні цього року.

IONIQ 5 N має вражаючий агресивний зовнішній вигляд. Порівняно зі стандартною версією, висота кузова зменшена на 20 мм, а ширина збільшена на 50 мм, що дозволяє використовувати ширші шини та надає автомобілю спортивний вигляд.

Автомобіль також оснащений безліччю характерних елементів, включаючи дифузор та спойлер. У передній частині розміщені три активні повітрозабірники, сітчасті грати радіатора N та повітрозабірники, що покращує охолодження та підкреслює високі характеристики моделі. IONIQ 5 N оснащується 21-дюймовими легкосплавними дисками та шинами Pirelli P-Zero розміром 275/35 R21, що забезпечують чудове зчеплення на трасі.

У салоні IONIQ 5 N зберігається спортивний дух. На кермі розташовані кнопки з логотипом N, що дозволяють водієві вибирати режим водіння. У положенні три години на кермі знаходиться червона кнопка N Grin Boost, яка активує режим підвищення потужності. Автомобіль також оснащений 12,3-дюймовими панеллю приладів і інформаційно-розважальним екраном, що підтримують бездротове оновлення системи.

IONIQ 5 N приводиться в рух двома електродвигунами з максимальною потужністю 610 л. і крутний момент 740 Нм. При активації функції N Grin Boost потужність тимчасово зростає до 650 к.с., що триває близько 10 секунд. Система N Launch Control пропонує три рівні тяги для оптимального старту, а максимальні обороти двигуна можуть досягати 21 000 об/хв. Для задоволення повсякденних потреб у запасі ходу IONIQ 5 N оснащений батареєю ємністю 84,0 кВт/год та 800-вольтовою технологією заряджання, що дозволяє зарядити акумулятор з 10% до 80% за 18 хвилин.

Система N Torque Distribution забезпечує постійний розподіл крутного моменту між передніми та задніми колесами. Електронний обмежувач (e-LSD) має 11 рівнів регулювання, покращуючи керованість на високих швидкостях та знижуючи пробуксування коліс. Також IONIQ 5 N оснащений системою N Drift Optimize, яка дозволяє водієві контролювати кут дрифту та підтримувати стабільність автомобіля в режимі реального часу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Hyundai

Останні записи

Audi тимчасово зупинила постачання автомобілів до США

Згідно з інформацією, наданою джерелом, виробник Audi оголосив, що всі автодилери мають зменшити свої складські…

07.04.2025

Dacia Logan отримує новий вигляд, вдосконалене обладнання та покращену економічність

Презентація актуального на сьогоднішній день третього покоління Dacia Logan (на деяких ринках Renault Logan) відбулася…

07.04.2025

Subaru Outback отримає брутальний вигляд у наступній генерації

Компанія Subaru займається розробкою нового покоління середньорозмірного кросовера Outback, нинішня шоста генерація якого з'явилася на…

07.04.2025

Хардкорний Duster для бездоріжжя показали на живих фотографіях

Ательє CarPoint з Німеччини в жовтні минулого року представило зображення нового комплекту доробок для популярного…

07.04.2025

Zeekr анонсував дату прем’єри нового сімейного кросовера 007 GT

У січні китайські ЗМІ вперше поділилися інформацією про новий універсал Zeekr 007 GT 2025 року,…

07.04.2025

Оновлений Kia Sportage показали в новому стилі

Світова прем'єра п'ятого покоління кросовера Kia Sportage відбулася влітку 2021 року. Автомобіль набув нового, більш…

07.04.2025