Останнім часом було оголошено, що Hyundai IONIQ 5 N буде доступний для попереднього замовлення з 17 червня, а офіційні постачання розпочнуться у другій половині цього року. Цей новий автомобіль стане важливим додатком до лінійки високопродуктивних електромобілів бренду Hyundai N та буде базуватися на спеціальній платформі для електромобілів E-GMP. Прототип китайської версії IONIQ 5 N був представлений на Пекінському автосалоні в квітні цього року.
IONIQ 5 N має вражаючий агресивний зовнішній вигляд. Порівняно зі стандартною версією, висота кузова зменшена на 20 мм, а ширина збільшена на 50 мм, що дозволяє використовувати ширші шини та надає автомобілю спортивний вигляд.
Автомобіль також оснащений безліччю характерних елементів, включаючи дифузор та спойлер. У передній частині розміщені три активні повітрозабірники, сітчасті грати радіатора N та повітрозабірники, що покращує охолодження та підкреслює високі характеристики моделі. IONIQ 5 N оснащується 21-дюймовими легкосплавними дисками та шинами Pirelli P-Zero розміром 275/35 R21, що забезпечують чудове зчеплення на трасі.
У салоні IONIQ 5 N зберігається спортивний дух. На кермі розташовані кнопки з логотипом N, що дозволяють водієві вибирати режим водіння. У положенні три години на кермі знаходиться червона кнопка N Grin Boost, яка активує режим підвищення потужності. Автомобіль також оснащений 12,3-дюймовими панеллю приладів і інформаційно-розважальним екраном, що підтримують бездротове оновлення системи.
IONIQ 5 N приводиться в рух двома електродвигунами з максимальною потужністю 610 л. і крутний момент 740 Нм. При активації функції N Grin Boost потужність тимчасово зростає до 650 к.с., що триває близько 10 секунд. Система N Launch Control пропонує три рівні тяги для оптимального старту, а максимальні обороти двигуна можуть досягати 21 000 об/хв. Для задоволення повсякденних потреб у запасі ходу IONIQ 5 N оснащений батареєю ємністю 84,0 кВт/год та 800-вольтовою технологією заряджання, що дозволяє зарядити акумулятор з 10% до 80% за 18 хвилин.
Система N Torque Distribution забезпечує постійний розподіл крутного моменту між передніми та задніми колесами. Електронний обмежувач (e-LSD) має 11 рівнів регулювання, покращуючи керованість на високих швидкостях та знижуючи пробуксування коліс. Також IONIQ 5 N оснащений системою N Drift Optimize, яка дозволяє водієві контролювати кут дрифту та підтримувати стабільність автомобіля в режимі реального часу.
Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…
З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…
Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…
Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…
Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…
Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…
Leave a Comment