Гібридні моделі BYD можуть проїжджати до 2500 км. Такими є результати реальних тестів, проведених виробником за участю китайських блогерів та журналістів. У кількох випробуваннях були продемонстровані різні результати, але вони або виявилися близькими до паспортних значень, або їх перевершували. Так, в одному з тестів автомобіль проїхав 2547 кілометрів і показав витрату 1,79 літра на сотню. За паспортом – 2100 та 2,9 відповідно.
Минулого тижня гібридна технологія DM-i 5.0 компанії BYD викликала багато суперечок. Було заявлено про витрату 2,9 літра на «сотню» (за циклом NEDC), загальний пробіг 2100 кілометрів та термічний ККД бензинового двигуна 46,06 відсотка. Щоб розвіяти будь-які сумніви щодо цифр, BYD організували серію тест-драйвів для блогерів та журналістів, у яких, за її словами, деяким учасникам вдалося без дозаправки проїхати більше 2500 кілометрів, а найнижча витрата склала фантастичні 1,79 літра.
До того ж BYD поділилася результатами випробувань гібридного седана Seal 06 . У них брав участь автомобіль із залишковим зарядом батареї 15 відсотків. За час тесту машина проїхала 103,1 кілометра, витративши 2,56 літра палива та 2 відсотки заряду, що відповідає витраті 2,54 літра на 100 кілометрів. Деталі цього та інших заїздів у BYD чомусь не розкривають – невідома навіть середня швидкість. При цьому один із блогерів стверджує, що розганявся тестовою машиною до 120 кілометрів на годину, і загальний пробіг при такій їзді все одно склав майже 2000 кілометрів.
Гібридна система DM-i 5.0 складається з «четвірки» 1.5 потужністю 101 кінська сила і 126 Нм моменту, що крутить, і електромотора з віддачею 163 або 218 сил. Місткість тягової батареї залежить від моделі. Наприклад, у недорогого седана Qin L вона становить 10,1 або 15,9 кіловат-години. У першому випадку в повністю електричному режимі машина проїжджає 60 кілометрів, у другому – до 90. Коштує Qin L DM-i від 99 800 юанів, або 550 тисяч гривень.