press.bmwgroup.com
Європейцям пощастило. Вони отримали не лише Audi S3 Sportback та Mercedes-AMG A45, а й BMW M135i. Підрозділ M готує перехід “зарядженого” хетчбека до наступного покоління, поряд із звичайною 1-Series. Четверта ітерація базової моделі з Мюнхена зазнала значних косметичних змін, зберігши при цьому передньопривідну архітектуру.
Зовнішній стиль еволюційний, але відомий і з гострішими фарами. Позаду задні ліхтарі виглядають, ніби вони прийшли від останнього X2. Версія M Performance отримала систему вихлопу із чотирма трубами, успадковану від X1 M35i та X2 M35i. З новим продуктивним хетчбеком BMW сигналізує початок кінця для літери «i» (від «injection») у назвах своїх бензинових моделей. Зверніть увагу на кришку багажника і ви побачите, що там вказано тільки M135.
Відповідно до останніх тенденцій дизайну BMW, версія M отримала бічні дзеркала з M-кришками, які раніше були характерні тільки для справжніх автомобілів серії M. Те саме можна сказати і про значок M на радіаторній решітці. Більше того, на пластиковому кожусі двигуна з його імітацією вуглецевого волокна також є логотип M.
Усередині салону помітно оновлення порівняно зі старою моделлю. 1-Series 2025 отримала інформаційно-розважальну систему BMW iDrive 9 з подвійними екранами. Цифрова панель приладів має діагональ 10.25 дюймів, а сенсорний екран – 10.7 дюймів. Як і в інших моделях з боком розташованими дисплеями, більшість звичайних кнопок зникли. Фактично навіть традиційна поворотна ручка iDrive була видалена в ім’я мінімалізму.
Громіздкий важіль перемикання передач поступився місцем невеликому селектору, який ще більше впорядкував салон. Семиступінчаста автоматична коробка передач з подвійним зчепленням може бути замовлена з підкермовими пелюстками, які є стандартом M135. Ця версія також отримує передні сидіння з підсвіченою літерою M, як у старших M-автомобілях. Повністю веганський інтер’єр є стандартом нового покоління.
1 Series буде доступним з першого дня з останньою ітерацією двигуна B48. Цей турбований 2.0-літровий бензиновий агрегат видаватиме 296 к.с. у країнах ЄС, де діють суворіші норми викидів. В інших регіонах BMW розблокує повні 312 л. Цього достатньо для розгону до 100 км/год за 4.9 секунд і максимальної швидкості, обмеженої електронікою на рівні 250 км/год.
Єдиним іншим бензиновим двигуном, доступним при запуску, є скромний 1.5-літровий трициліндровий турбований мотор в моделі 120. Це м’яко-гібридна силова установка з потужністю 168 к.с. Базова 1-Series розганяється до 100 км/год за 7.8 секунд і досягає максимальної швидкості 225 км/год.
Є також модель 120d із 2.0-літровим турбодизелем. Ця силова установка на важкому паливі, також із технологією 48В, розвиває 161 к.с. потужності. Найекономічніша 1-Series розганяється до 100 км/год за 7.9 секунд і досягає максимальної швидкості 222 км/год. Дешевша модель 118d має потужність 148 к.с., що дозволяє їй розганятися до 100 км/год за 8.3 секунди і досягати такої ж максимальної швидкості 222 км/год. Як і раніше, немає ніяких гібридних або повністю електричних версій 1-Series.
Нова «копійка» надійде у продаж у Європі у жовтні після початку виробництва у Лейпцигу, Німеччина.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment