BMW представила модель M135 нового покоління (фото)

Час читання: 3 хв.
0
BMW представила модель M135 нового покоління (фото)
press.bmwgroup.com

Європейцям пощастило. Вони отримали не лише Audi S3 Sportback та Mercedes-AMG A45, а й BMW M135i. Підрозділ M готує перехід “зарядженого” хетчбека до наступного покоління, поряд із звичайною 1-Series. Четверта ітерація базової моделі з Мюнхена зазнала значних косметичних змін, зберігши при цьому передньопривідну архітектуру.

Зовнішній стиль еволюційний, але відомий і з гострішими фарами. Позаду задні ліхтарі виглядають, ніби вони прийшли від останнього X2. Версія M Performance отримала систему вихлопу із чотирма трубами, успадковану від X1 M35i та X2 M35i. З новим продуктивним хетчбеком BMW сигналізує початок кінця для літери «i» (від «injection») у назвах своїх бензинових моделей. Зверніть увагу на кришку багажника і ви побачите, що там вказано тільки M135.

Відповідно до останніх тенденцій дизайну BMW, версія M отримала бічні дзеркала з M-кришками, які раніше були характерні тільки для справжніх автомобілів серії M. Те саме можна сказати і про значок M на радіаторній решітці. Більше того, на пластиковому кожусі двигуна з його імітацією вуглецевого волокна також є логотип M.

Реклама

Усередині салону помітно оновлення порівняно зі старою моделлю. 1-Series 2025 отримала інформаційно-розважальну систему BMW iDrive 9 з подвійними екранами. Цифрова панель приладів має діагональ 10.25 дюймів, а сенсорний екран – 10.7 дюймів. Як і в інших моделях з боком розташованими дисплеями, більшість звичайних кнопок зникли. Фактично навіть традиційна поворотна ручка iDrive була видалена в ім’я мінімалізму.

press.bmwgroup.com

Громіздкий важіль перемикання передач поступився місцем невеликому селектору, який ще більше впорядкував салон. Семиступінчаста автоматична коробка передач з подвійним зчепленням може бути замовлена ​​з підкермовими пелюстками, які є стандартом M135. Ця версія також отримує передні сидіння з підсвіченою літерою M, як у старших M-автомобілях. Повністю веганський інтер’єр є стандартом нового покоління.

1 Series буде доступним з першого дня з останньою ітерацією двигуна B48. Цей турбований 2.0-літровий бензиновий агрегат видаватиме 296 к.с. у країнах ЄС, де діють суворіші норми викидів. В інших регіонах BMW розблокує повні 312 л. Цього достатньо для розгону до 100 км/год за 4.9 секунд і максимальної швидкості, обмеженої електронікою на рівні 250 км/год.

Єдиним іншим бензиновим двигуном, доступним при запуску, є скромний 1.5-літровий трициліндровий турбований мотор в моделі 120. Це м’яко-гібридна силова установка з потужністю 168 к.с. Базова 1-Series розганяється до 100 км/год за 7.8 секунд і досягає максимальної швидкості 225 км/год.

press.bmwgroup.com

Є також модель 120d із 2.0-літровим турбодизелем. Ця силова установка на важкому паливі, також із технологією 48В, розвиває 161 к.с. потужності. Найекономічніша 1-Series розганяється до 100 км/год за 7.9 секунд і досягає максимальної швидкості 222 км/год. Дешевша модель 118d має потужність 148 к.с., що дозволяє їй розганятися до 100 км/год за 8.3 секунди і досягати такої ж максимальної швидкості 222 км/год. Як і раніше, немає ніяких гібридних або повністю електричних версій 1-Series.

Нова «копійка» надійде у продаж у Європі у жовтні після початку виробництва у Лейпцигу, Німеччина.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!