Поточна третя генерація Nissan Navara у 2024 році відзначить 10-річний ювілей. Напередодні цієї події автомобіль пережив фінальний рестайлінг. Втім, у новому поколінні на машину чекає кардинальний перегляд дизайну та технічної філософії, що має дозволити «Наварі» виявитися набагато успішнішим на ринку, ніж його попереднику і навіть, можливо, підібратися до бестселера Toyota Hilux.
Напередодні президент із планування Nissan Франсуа Байї заявив, що наступне покоління Nissan Navara буде набагато більш конкурентним на ринку. У ньому компанія постарається виправити всі помилки моделі, що йде, а також придивитися до більш прибуткового шматочка цього ринку.
Ключовим зауваженням до актуальної «Навару» вважається її задня підвіска з гвинтовими пружинами у версії з подвійною кабіною, робота якої під навантаженням стає набагато гіршою, ніж без неї.
Топ-менеджер Nissan стверджує, що інженери компанії знають про цю проблему і намагатимуться не повторити свою помилку.
Раніше повідомлялося, що наступна “Навара” виявиться побратимом з Mitsubishi L200/Triton. Всі версії цього пікапа, нагадаємо, оснащені ресорною підвіскою, яка, швидше за все, перебереться і в родинний Nissan.
Разом з нею нова Navara має успадкувати у «Мітсубіші» буксирувальну здатність у 3,5-тонни, а також систему повного приводу з можливістю перемикання передач у високому та низькому діапазоні.
Під капотом новинки, швидше за все, розташується той же 2,4-літровий 4-циліндровий твін-турбований турбодизель потужністю до 204 к.с. і 470 Нм, що і L200/Triton, а пару йому складуть аналогічна 6-швидкісна МКПП або 6-діапазонна АКПП.
Прем’єра нової генерації пікапа «Навару» має відбутися до кінця 2026 року.