Авто

Volkswagen планує випустити невеликий електромобіль ID.1 лише за 20 000 євро

Share

VW хоче розробити новий бюджетний електромобіль Планується, що ID.1 з’явиться на ринку в 2027 за ціною близько 20 000 євро і зробить його доступним широкому колу клієнтів. Виробництво здійснюватиметься виключно у Європі.

Після завершення співпраці з Renault Volkswagen офіційно підтвердив, що хоче вивести на ринок невеликий електромобіль за базовою ціною близько 20 000 євро. Volkswagen планує світову прем’єру автомобіля, який, як очікується, називатиметься ID.1, на 2027 рік. Генеральний директор Volkswagen Олівер Блюм наголошує на важливості цього проекту для європейського ринку.

Рішення розробити недорогий електромобіль спеціально для європейського ринку є прямою відповіддю на зростаючу конкуренцію з боку китайських автовиробників. Ці постачальники отримують значні переваги у витратах виробництва і дедалі активніше виходять європейський ринок. Щоб залишатися конкурентоспроможним, Volkswagen зараз реалізує масштабні заходи щодо скорочення витрат, які, як очікується, дозволять бренду Volkswagen заощадити 10 мільярдів євро до 2026 року.

ID.1 вартістю близько 20 000 євро має запропонувати доступну альтернативу недорогим електромобілям китайських виробників. Томас Шефер, голова основного бренду Volkswagen, наголошує на необхідності привабливих машин у сегменті початкового рівня для подальшого поширення електромобільності.

Цей крок особливо цікавий, оскільки BYD нещодавно оголосила, що з наступного року постачатиме до Європи дешевий електромобіль, що ще більше загострить конкуренцію.

Volkswagen планує виробляти ID.1 у Європі. Це означає, що багато компонентів надходитимуть від європейських постачальників, щоб скоротити довгі транспортні маршрути та пов’язані з ними викиди CO2. Чехія вважається можливим місцем виробництва, оскільки виробництво там вже здійснюється економічно ефективно для дочірньої компанії VW Skoda.

Однак Томас Шефер ясно дав зрозуміти, що зростаючі ціни на енергію, сировину і робочу силу є проблемою. Тим не менш, модель початкового рівня покликана встановити стандарти з точки зору технологій, дизайну і якості. Для досягнення цієї мети Шефер наголошує на необхідності політичної підтримки та конкурентного середовища.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024