Авто

Volkswagen планує випустити невеликий електромобіль ID.1 лише за 20 000 євро

VW хоче розробити новий бюджетний електромобіль Планується, що ID.1 з’явиться на ринку в 2027 за ціною близько 20 000 євро і зробить його доступним широкому колу клієнтів. Виробництво здійснюватиметься виключно у Європі.

Після завершення співпраці з Renault Volkswagen офіційно підтвердив, що хоче вивести на ринок невеликий електромобіль за базовою ціною близько 20 000 євро. Volkswagen планує світову прем’єру автомобіля, який, як очікується, називатиметься ID.1, на 2027 рік. Генеральний директор Volkswagen Олівер Блюм наголошує на важливості цього проекту для європейського ринку.

Рішення розробити недорогий електромобіль спеціально для європейського ринку є прямою відповіддю на зростаючу конкуренцію з боку китайських автовиробників. Ці постачальники отримують значні переваги у витратах виробництва і дедалі активніше виходять європейський ринок. Щоб залишатися конкурентоспроможним, Volkswagen зараз реалізує масштабні заходи щодо скорочення витрат, які, як очікується, дозволять бренду Volkswagen заощадити 10 мільярдів євро до 2026 року.

ID.1 вартістю близько 20 000 євро має запропонувати доступну альтернативу недорогим електромобілям китайських виробників. Томас Шефер, голова основного бренду Volkswagen, наголошує на необхідності привабливих машин у сегменті початкового рівня для подальшого поширення електромобільності.

Цей крок особливо цікавий, оскільки BYD нещодавно оголосила, що з наступного року постачатиме до Європи дешевий електромобіль, що ще більше загострить конкуренцію.

Volkswagen планує виробляти ID.1 у Європі. Це означає, що багато компонентів надходитимуть від європейських постачальників, щоб скоротити довгі транспортні маршрути та пов’язані з ними викиди CO2. Чехія вважається можливим місцем виробництва, оскільки виробництво там вже здійснюється економічно ефективно для дочірньої компанії VW Skoda.

Однак Томас Шефер ясно дав зрозуміти, що зростаючі ціни на енергію, сировину і робочу силу є проблемою. Тим не менш, модель початкового рівня покликана встановити стандарти з точки зору технологій, дизайну і якості. Для досягнення цієї мети Шефер наголошує на необхідності політичної підтримки та конкурентного середовища.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Ferrari планує випустити 20 нових моделей до 2030 року

Ferrari оголосила плани випустити 20 нових моделей до 2030 року, включаючи перший електромобіль Elettrica та…

14.10.2025

Дебютував новий BMW M3 Travel з потужним двигуном і впізнаваним дизайном

На початку листопада на китайському ринку відбудеться прем’єра BMW M3 2025 Travel Edition – універсала,…

14.10.2025

Топ-5 витривалих седанів віком близько 10 років

На вторинному ринку бізнес-седанів віком близько десяти років із пробігом 150-200 тисяч кілометрів і бюджетом…

14.10.2025

Представлено абсолютно новий Hyundai Elexio EO

Beijing-Hyundai оголосила, що повністю електричний кросовер Elexio EO розпочне серійне виробництво 16 жовтня, одночасно стартують…

14.10.2025

Як безпечно проїжджати калюжі після сильного дощу

Експерт попередив водіїв, що неправильні дії за кермом під час і після сильного дощу можуть…

14.10.2025

Колишній віце-президент GM очолив підрозділ перспективних розробок Ford

Ford призначив колишнього топ-менеджера General Motors Сальваторе (Сема) Басіле віце-президентом з перспективних продуктів, планування та…

14.10.2025