Авто

Volkswagen планує випустити невеликий електромобіль ID.1 лише за 20 000 євро

VW хоче розробити новий бюджетний електромобіль Планується, що ID.1 з’явиться на ринку в 2027 за ціною близько 20 000 євро і зробить його доступним широкому колу клієнтів. Виробництво здійснюватиметься виключно у Європі.

Після завершення співпраці з Renault Volkswagen офіційно підтвердив, що хоче вивести на ринок невеликий електромобіль за базовою ціною близько 20 000 євро. Volkswagen планує світову прем’єру автомобіля, який, як очікується, називатиметься ID.1, на 2027 рік. Генеральний директор Volkswagen Олівер Блюм наголошує на важливості цього проекту для європейського ринку.

Рішення розробити недорогий електромобіль спеціально для європейського ринку є прямою відповіддю на зростаючу конкуренцію з боку китайських автовиробників. Ці постачальники отримують значні переваги у витратах виробництва і дедалі активніше виходять європейський ринок. Щоб залишатися конкурентоспроможним, Volkswagen зараз реалізує масштабні заходи щодо скорочення витрат, які, як очікується, дозволять бренду Volkswagen заощадити 10 мільярдів євро до 2026 року.

ID.1 вартістю близько 20 000 євро має запропонувати доступну альтернативу недорогим електромобілям китайських виробників. Томас Шефер, голова основного бренду Volkswagen, наголошує на необхідності привабливих машин у сегменті початкового рівня для подальшого поширення електромобільності.

Цей крок особливо цікавий, оскільки BYD нещодавно оголосила, що з наступного року постачатиме до Європи дешевий електромобіль, що ще більше загострить конкуренцію.

Volkswagen планує виробляти ID.1 у Європі. Це означає, що багато компонентів надходитимуть від європейських постачальників, щоб скоротити довгі транспортні маршрути та пов’язані з ними викиди CO2. Чехія вважається можливим місцем виробництва, оскільки виробництво там вже здійснюється економічно ефективно для дочірньої компанії VW Skoda.

Однак Томас Шефер ясно дав зрозуміти, що зростаючі ціни на енергію, сировину і робочу силу є проблемою. Тим не менш, модель початкового рівня покликана встановити стандарти з точки зору технологій, дизайну і якості. Для досягнення цієї мети Шефер наголошує на необхідності політичної підтримки та конкурентного середовища.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Як швидко прогріти салон авто взимку без витрат пального

Проблема швидкого прогріву салону автомобіля взимку особливо актуальна для власників авто в холодному кліматі. Традиційна…

06.11.2025

ТОП-10 найнадійніших середньорозмірних седанів, які служать роками

Надійність - один із ключових критеріїв при виборі автомобіля, особливо серед седанів середнього класу, які…

06.11.2025

Audi готує електричне купе TT нового покоління

Чутки про можливе відродження легендарного купе Audi TT з'явилися ще на початку року, однак лише…

06.11.2025

Міняємо масло правильно: чому 10 тисяч кілометрів не завжди оптимально

Робота двигуна автомобіля безпосередньо залежить від якості обслуговування, серед якого ключовим фактором є своєчасна заміна…

06.11.2025

Mercedes GLA 2026 отримає оновлений дизайн і електрифіковану версію (ФОТО)

У найближчі місяці Mercedes готується представити повністю оновлений кросовер GLA нового покоління, який стане ключовою…

06.11.2025

Названо 5 бензинових двигунів, відомих своєю надійністю

Автомобільна індустрія постійно розвивається, переходячи від класичних бензинових моторів до турбін, гібридів і електрокарів. Та…

06.11.2025