Авто

Volkswagen планує випустити невеликий електромобіль ID.1 лише за 20 000 євро

Share

VW хоче розробити новий бюджетний електромобіль Планується, що ID.1 з’явиться на ринку в 2027 за ціною близько 20 000 євро і зробить його доступним широкому колу клієнтів. Виробництво здійснюватиметься виключно у Європі.

Після завершення співпраці з Renault Volkswagen офіційно підтвердив, що хоче вивести на ринок невеликий електромобіль за базовою ціною близько 20 000 євро. Volkswagen планує світову прем’єру автомобіля, який, як очікується, називатиметься ID.1, на 2027 рік. Генеральний директор Volkswagen Олівер Блюм наголошує на важливості цього проекту для європейського ринку.

Рішення розробити недорогий електромобіль спеціально для європейського ринку є прямою відповіддю на зростаючу конкуренцію з боку китайських автовиробників. Ці постачальники отримують значні переваги у витратах виробництва і дедалі активніше виходять європейський ринок. Щоб залишатися конкурентоспроможним, Volkswagen зараз реалізує масштабні заходи щодо скорочення витрат, які, як очікується, дозволять бренду Volkswagen заощадити 10 мільярдів євро до 2026 року.

ID.1 вартістю близько 20 000 євро має запропонувати доступну альтернативу недорогим електромобілям китайських виробників. Томас Шефер, голова основного бренду Volkswagen, наголошує на необхідності привабливих машин у сегменті початкового рівня для подальшого поширення електромобільності.

Цей крок особливо цікавий, оскільки BYD нещодавно оголосила, що з наступного року постачатиме до Європи дешевий електромобіль, що ще більше загострить конкуренцію.

Volkswagen планує виробляти ID.1 у Європі. Це означає, що багато компонентів надходитимуть від європейських постачальників, щоб скоротити довгі транспортні маршрути та пов’язані з ними викиди CO2. Чехія вважається можливим місцем виробництва, оскільки виробництво там вже здійснюється економічно ефективно для дочірньої компанії VW Skoda.

Однак Томас Шефер ясно дав зрозуміти, що зростаючі ціни на енергію, сировину і робочу силу є проблемою. Тим не менш, модель початкового рівня покликана встановити стандарти з точки зору технологій, дизайну і якості. Для досягнення цієї мети Шефер наголошує на необхідності політичної підтримки та конкурентного середовища.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Десять запчастин для авто, які найчастіше підробляють

Зростання цін на автомобільні запчастини та зниження доходів населення в Україні призводять до активізації тіньового…

24.09.2024

Під час зарядки загорівся електромобіль Tesla Model 3

Нова Tesla Model 3 загорілася під час зарядки на парковці одного з грецьких супермаркетів. Цікаво,…

24.09.2024

Зміни на авторинку: Україна переходить на «Євро-6»

З початку 2024 року нові та вживані сідлові тягачі для напівпричепів, автобуси, всі вантажні автомобілі,…

24.09.2024

Ваше авто під загрозою: які мітки вказують на можливе викрадення

В умовах повномасштабної агресії Росії в Україні зростає кількість випадків викрадення автомобілів. Найбільше таких інцидентів…

24.09.2024

Ram розкрив офіційні фото нових важких пікапів 2500 та 3500 HD 2025 року

Ram вирішив обійти шпигунські знімки та самостійно представив перші офіційні фото оновлених важких пікапів 2500…

24.09.2024

Штрафи до 40 тисяч: водіїв у селах і райцентрах чекають жорсткі перевірки

Зростання цін на пальне та автомобілі, а також зниження доходів, змушує українців шукати більш економні…

24.09.2024