Авто

Volkswagen планує випустити невеликий електромобіль ID.1 лише за 20 000 євро

VW хоче розробити новий бюджетний електромобіль Планується, що ID.1 з’явиться на ринку в 2027 за ціною близько 20 000 євро і зробить його доступним широкому колу клієнтів. Виробництво здійснюватиметься виключно у Європі.

Після завершення співпраці з Renault Volkswagen офіційно підтвердив, що хоче вивести на ринок невеликий електромобіль за базовою ціною близько 20 000 євро. Volkswagen планує світову прем’єру автомобіля, який, як очікується, називатиметься ID.1, на 2027 рік. Генеральний директор Volkswagen Олівер Блюм наголошує на важливості цього проекту для європейського ринку.

Рішення розробити недорогий електромобіль спеціально для європейського ринку є прямою відповіддю на зростаючу конкуренцію з боку китайських автовиробників. Ці постачальники отримують значні переваги у витратах виробництва і дедалі активніше виходять європейський ринок. Щоб залишатися конкурентоспроможним, Volkswagen зараз реалізує масштабні заходи щодо скорочення витрат, які, як очікується, дозволять бренду Volkswagen заощадити 10 мільярдів євро до 2026 року.

ID.1 вартістю близько 20 000 євро має запропонувати доступну альтернативу недорогим електромобілям китайських виробників. Томас Шефер, голова основного бренду Volkswagen, наголошує на необхідності привабливих машин у сегменті початкового рівня для подальшого поширення електромобільності.

Цей крок особливо цікавий, оскільки BYD нещодавно оголосила, що з наступного року постачатиме до Європи дешевий електромобіль, що ще більше загострить конкуренцію.

Volkswagen планує виробляти ID.1 у Європі. Це означає, що багато компонентів надходитимуть від європейських постачальників, щоб скоротити довгі транспортні маршрути та пов’язані з ними викиди CO2. Чехія вважається можливим місцем виробництва, оскільки виробництво там вже здійснюється економічно ефективно для дочірньої компанії VW Skoda.

Однак Томас Шефер ясно дав зрозуміти, що зростаючі ціни на енергію, сировину і робочу силу є проблемою. Тим не менш, модель початкового рівня покликана встановити стандарти з точки зору технологій, дизайну і якості. Для досягнення цієї мети Шефер наголошує на необхідності політичної підтримки та конкурентного середовища.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025