Один із хороших варіантів, це Volkswagen Touareg восьми-дев’ятирічного віку. Мотори цієї моделі дуже надійні, але потребують якісного палива. Єдина претензія до бензинового двигуна – висока витрата палива, яка в міських умовах може досягати 25 літрів на 100 км. Автоматична коробка передач, заснована на допрацьованій трансмісії Aisin , також дуже надійна. Кузов та підвіска стійкі до дії часу.
Kia Sorento Prime такого ж віку доступний з дизельним двигуном, атмосферним 2.4 (188 л.с.) та V6 3.3 (250 л.с.). Експерти рекомендують вибирати бензинові версії, оскільки дизельний двигун, хоч і не особливо проблемний, дуже вимогливий до якості палива та споживає олію у великих кількостях. За загальною надійністю Sorento Prime поступається Toyota RAV4 , особливо часто виходять з ладу витратні матеріали гальмівної системи.
За два мільйони можна придбати Volvo XC60 першого покоління у віці 8–10 років із пробігом близько 150 тисяч км. У бензинових турбомоторів багато слабких місць, тоді як дизельні версії перевірені часом і не страждають від дрібних поломок. Автоматична коробка має слабку систему охолодження, тому багато автомобілів оснащені зовнішнім радіатором. Заміна рідини, що змащує, повинна проводитися частіше. Рестайлінгові версії після 2014 краще, оскільки багато недоліків були усунені. Основний мінус шведського преміуму – дорогі запчастини.
Nissan Pathfinder IV за 1 мільйон гривень буде віком 8-9 років із пробігом до 150 тисяч кілометрів. Основний недолік цього кросовера – єдина доступна комбінація надійного атмосферного VQ35DE V6 3.5 (249 к.с.) з варіатором Jatco JF017E , який викликає сумніви. Однак, на думку експертів, варіатор Pathfinder конструктивно вдаліший, ніж CVT у Toyota RAV4 . Також Pathfinder має проблеми з підвіскою, слабкими підшипниками та іншими дрібними недоліками, але при цьому автомобіль залишається великим і комфортним.
Leave a Comment