Nissan оголосила про своє рішення впровадити технологію Гігакастингу для виробництва великих алюмінієвих деталей, наслідуючи приклад лідера у виробництві електромобілів компанії Tesla. Цей крок дозволить скоротити вартість компонентів електромобілів на 10% та знизити їхню вагу на 20%.
Виконавчий віце-президент марки розповів про те, як японський автовиробник використовуватиме Гігакастінг та інші передові виробничі технології для створення наступного покоління електромобілів.
Nissan планує представити нові технології виробництва до 2027 року, коли компанія має намір запустити нове покоління модульних електромобілів, значно покращивши їхню продуктивність і знизивши вартість. Ці нові виробничі методи мають забезпечити загальне зниження витрат за 30%.
Nissan приєднується до зростаючої кількості автовиробників, які впроваджують технологію Гігакастингу. Цей метод, спочатку розроблений Tesla, також використовуватиметься такими компаніями, як Volvo (починаючи з 2025 року для наступного покоління електромобілів), Toyota, Ford та Hyundai.
Для початку Nissan планує використати величезні прес-верстати для формування задньої частини кузова своїх нових електромобілів. Один такий модуль може складатися зі 100 частин, які можна об’єднати в одну через алюмінієве лиття під високим тиском. Nissan обрала прес-верстати потужністю 6000 тонн, що трохи менше, ніж найбільші 9000-тонні прес-верстати, які виготовляє італійська компанія Idra. Тим не менш, вони будуть більше, ніж 4000-тонні прес-верстати, що використовуються Toyota.
Формування великих модулів під час Гігакастингу заощаджує час, знижує вагу та вартість. Крім того, це робить конструкцію автомобіля більш жорсткою та покращує безпеку.
Пересідаючи з корейського або німецького автомобіля на китайський, водій стикається не лише зі зміною марки,…
Компанія Mazda в Канаді оголосила ціни на кросовер CX-90 2026 модельного року, доступний у версіях…
Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% "про всяк випадок" і…
Багато власників автомобілів прагнуть економити на пальному через постійне зростання цін, проте не всі поради…
Європейський Союз може надати п'ятирічну відстрочку заборони на двигуни внутрішнього згоряння, реагуючи на тиск найбільших…
Штутгартський автовиробник має колосальний досвід у створенні двигунів, і зрівнятися з ним можуть лише окремі…
Leave a Comment