Авто

Представлено гібрид швидкісного поїзда та вантажівки

Share

Kenworth Super Truck 2, більше схожий на швидкісний поїзд, ніж на напівпричіп, «розширює межі можливого зниження аеродинамічного опору». В рамках цієї роботи модель отримала обтічний дизайн та повністю закриті колеса. Super Truck також оснащений цифровими бічними дзеркалами, які не лише знижують лобовий опір, а й допомагають покращити огляд. Модель оснащена підвіскою, що регулюється, що дозволяє змінювати висоту дорожнього просвіту для оптимізації аеродинаміки. Внаслідок реалізації всіх цих рішень автовиробнику вдалося знизити лобовий опір на 48%.

Футуристичний стиль зберігається і всередині – тут є центральне сидіння водія і 15-дюймова цифрова приладова панель. Останній обіцяє надати розширені функції для водія, вид відображення інформації, що настроюється, і зручне для користувача меню.

За кабіною пілота знаходиться спальна зона з ліжком, пересувний столик та вентиляційні отвори.

Двигун PACCAR MX-11 має потужність 446 к.с. та оснащений 48-вольтовою системою, що використовує літій-іонні акумулятори нового покоління. Останнє дозволило оснастити вантажівку електричними вентиляторами та кермовим керуванням з електроприводом, а також електричними насосами для охолодження та кондиціювання повітря.

Гібридна система дозволяє ефективніше використовувати ресурси під час нічного відпочинку водія. Їм не потрібно підтримувати роботу своїх транспортних засобів, доки вони сплять. Система зможе із меншими витратами енергії підтримувати задану температуру в салоні.

Kenworth Super Truck 2 дуже легкий – він важить лише 11 839 кг. Відмінний показник для такої великої вантажівки. Свій внесок у зниження маси вносять спеціально розроблені шини (мінус 161 кг), які мають надзвичайно низький опір кочення. Більше економічний двигун також дозволив використовувати менший паливний бак об’ємом 303 літри.

Kenworth ставила собі за мету підвищити ефективність перевезень на 100% порівняно з моделлю 2009 року випуску, який на момент виходу на ринок був «можливо, найекономічнішою вантажівкою в галузі». У результаті компанії вдалося перевиконати цю мету, досягнувши покращення на 136%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні встановили рекорд зі ввезення євроблях

Згідно з даними Інституту досліджень авторинку, у серпні 2024 року в Україні було зареєстровано 27…

05.09.2024

Представлено версію Nardo Sport Edition двох моделей Audi

Audi представила новий пакет Nardo Sport Edition для моделей S6 і S7, який відрізняється ексклюзивним…

05.09.2024

Перший електромобіль Ferrari помітили на тестах (фото)

Ferrari активно працює над своїм першим електричним автомобілем, дебют якого запланований на кінець 2025 року.…

05.09.2024

Знайдено спосіб збільшити термін служби автомобільних акумуляторів

Дослідники з SLAC-Stanford Battery Center при Стенфордському університеті розробили новий метод, який може значно підвищити…

05.09.2024

Представлений Nissan Patrol 2025 – найбільший та сучасний позашляховик компанії

Новий Nissan Patrol, представник сьомого покоління, замінює попередню версію після 14 років на ринку. Як…

05.09.2024

Японський автовиробник оновив свій культовий пікап

Японський автовиробник презентував оновлений Nissan Frontier 2025, який з’явиться в продажу цього літа з оновленим…

05.09.2024