Авто

Представлено гібрид швидкісного поїзда та вантажівки

Kenworth Super Truck 2, більше схожий на швидкісний поїзд, ніж на напівпричіп, «розширює межі можливого зниження аеродинамічного опору». В рамках цієї роботи модель отримала обтічний дизайн та повністю закриті колеса. Super Truck також оснащений цифровими бічними дзеркалами, які не лише знижують лобовий опір, а й допомагають покращити огляд. Модель оснащена підвіскою, що регулюється, що дозволяє змінювати висоту дорожнього просвіту для оптимізації аеродинаміки. Внаслідок реалізації всіх цих рішень автовиробнику вдалося знизити лобовий опір на 48%.

Футуристичний стиль зберігається і всередині – тут є центральне сидіння водія і 15-дюймова цифрова приладова панель. Останній обіцяє надати розширені функції для водія, вид відображення інформації, що настроюється, і зручне для користувача меню.

За кабіною пілота знаходиться спальна зона з ліжком, пересувний столик та вентиляційні отвори.

Двигун PACCAR MX-11 має потужність 446 к.с. та оснащений 48-вольтовою системою, що використовує літій-іонні акумулятори нового покоління. Останнє дозволило оснастити вантажівку електричними вентиляторами та кермовим керуванням з електроприводом, а також електричними насосами для охолодження та кондиціювання повітря.

Гібридна система дозволяє ефективніше використовувати ресурси під час нічного відпочинку водія. Їм не потрібно підтримувати роботу своїх транспортних засобів, доки вони сплять. Система зможе із меншими витратами енергії підтримувати задану температуру в салоні.

Kenworth Super Truck 2 дуже легкий – він важить лише 11 839 кг. Відмінний показник для такої великої вантажівки. Свій внесок у зниження маси вносять спеціально розроблені шини (мінус 161 кг), які мають надзвичайно низький опір кочення. Більше економічний двигун також дозволив використовувати менший паливний бак об’ємом 303 літри.

Kenworth ставила собі за мету підвищити ефективність перевезень на 100% порівняно з моделлю 2009 року випуску, який на момент виходу на ринок був «можливо, найекономічнішою вантажівкою в галузі». У результаті компанії вдалося перевиконати цю мету, досягнувши покращення на 136%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025

Пройшов вибір фіналістів конкурсу “Автомобіль року в Європі 2026”

Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…

31.10.2025

Світовий дебют Mercedes-Benz GLB EQ відбудеться у грудні 2025 року

Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…

31.10.2025

Електромобілі перемагають ДВЗ за рівнем викидів після двох років використання

Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших…

31.10.2025

Чому швидко розряджається акумулятор: основні причини та способи перевірки

Іноді власник авто може помітити, що акумулятор розряджається занадто швидко. Зіткнутися з такою проблемою можна…

31.10.2025

Новий конфлікт між Китаєм і Нідерландами може спричинити чергову кризу в автопромі

Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…

31.10.2025