Авто

Представлено гібрид швидкісного поїзда та вантажівки

Share

Kenworth Super Truck 2, більше схожий на швидкісний поїзд, ніж на напівпричіп, «розширює межі можливого зниження аеродинамічного опору». В рамках цієї роботи модель отримала обтічний дизайн та повністю закриті колеса. Super Truck також оснащений цифровими бічними дзеркалами, які не лише знижують лобовий опір, а й допомагають покращити огляд. Модель оснащена підвіскою, що регулюється, що дозволяє змінювати висоту дорожнього просвіту для оптимізації аеродинаміки. Внаслідок реалізації всіх цих рішень автовиробнику вдалося знизити лобовий опір на 48%.

Футуристичний стиль зберігається і всередині – тут є центральне сидіння водія і 15-дюймова цифрова приладова панель. Останній обіцяє надати розширені функції для водія, вид відображення інформації, що настроюється, і зручне для користувача меню.

За кабіною пілота знаходиться спальна зона з ліжком, пересувний столик та вентиляційні отвори.

Двигун PACCAR MX-11 має потужність 446 к.с. та оснащений 48-вольтовою системою, що використовує літій-іонні акумулятори нового покоління. Останнє дозволило оснастити вантажівку електричними вентиляторами та кермовим керуванням з електроприводом, а також електричними насосами для охолодження та кондиціювання повітря.

Гібридна система дозволяє ефективніше використовувати ресурси під час нічного відпочинку водія. Їм не потрібно підтримувати роботу своїх транспортних засобів, доки вони сплять. Система зможе із меншими витратами енергії підтримувати задану температуру в салоні.

Kenworth Super Truck 2 дуже легкий – він важить лише 11 839 кг. Відмінний показник для такої великої вантажівки. Свій внесок у зниження маси вносять спеціально розроблені шини (мінус 161 кг), які мають надзвичайно низький опір кочення. Більше економічний двигун також дозволив використовувати менший паливний бак об’ємом 303 літри.

Kenworth ставила собі за мету підвищити ефективність перевезень на 100% порівняно з моделлю 2009 року випуску, який на момент виходу на ринок був «можливо, найекономічнішою вантажівкою в галузі». У результаті компанії вдалося перевиконати цю мету, досягнувши покращення на 136%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024

BMW відкликає 5 000 машин через несправності в гальмівній системі

BMW (Китай) оголосила про масштабне відкликання автомобілів, включаючи популярні моделі X5, X7, 5-ї та 7-ї…

22.11.2024

Автоексперт назвав 5 кросоверів із проблемним повним приводом

Повний привід – це справжня знахідка для тих, хто хоче, щоб кросовер був і практичним,…

22.11.2024

Lucid Air побив рекорд, подолавши 960 км без підзарядки

Американський електрокар Lucid Air виходить на новий рівень. Модель Grand Touring тепер здатна проїхати до…

22.11.2024

Kia презентувала EV9 GT – найпотужніший трирядний електрокросовер

Компанія Kia представила на мотор-шоу в Лос-Анджелесі флагманську версію кросовера EV9, яка принагідно стала найпотужнішою…

22.11.2024