Авто

Представлено гібрид швидкісного поїзда та вантажівки

Share

Kenworth Super Truck 2, більше схожий на швидкісний поїзд, ніж на напівпричіп, «розширює межі можливого зниження аеродинамічного опору». В рамках цієї роботи модель отримала обтічний дизайн та повністю закриті колеса. Super Truck також оснащений цифровими бічними дзеркалами, які не лише знижують лобовий опір, а й допомагають покращити огляд. Модель оснащена підвіскою, що регулюється, що дозволяє змінювати висоту дорожнього просвіту для оптимізації аеродинаміки. Внаслідок реалізації всіх цих рішень автовиробнику вдалося знизити лобовий опір на 48%.

Футуристичний стиль зберігається і всередині – тут є центральне сидіння водія і 15-дюймова цифрова приладова панель. Останній обіцяє надати розширені функції для водія, вид відображення інформації, що настроюється, і зручне для користувача меню.

За кабіною пілота знаходиться спальна зона з ліжком, пересувний столик та вентиляційні отвори.

Двигун PACCAR MX-11 має потужність 446 к.с. та оснащений 48-вольтовою системою, що використовує літій-іонні акумулятори нового покоління. Останнє дозволило оснастити вантажівку електричними вентиляторами та кермовим керуванням з електроприводом, а також електричними насосами для охолодження та кондиціювання повітря.

Гібридна система дозволяє ефективніше використовувати ресурси під час нічного відпочинку водія. Їм не потрібно підтримувати роботу своїх транспортних засобів, доки вони сплять. Система зможе із меншими витратами енергії підтримувати задану температуру в салоні.

Kenworth Super Truck 2 дуже легкий – він важить лише 11 839 кг. Відмінний показник для такої великої вантажівки. Свій внесок у зниження маси вносять спеціально розроблені шини (мінус 161 кг), які мають надзвичайно низький опір кочення. Більше економічний двигун також дозволив використовувати менший паливний бак об’ємом 303 літри.

Kenworth ставила собі за мету підвищити ефективність перевезень на 100% порівняно з моделлю 2009 року випуску, який на момент виходу на ринок був «можливо, найекономічнішою вантажівкою в галузі». У результаті компанії вдалося перевиконати цю мету, досягнувши покращення на 136%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Genesis GV60 Sport потужністю 700 к.с. потрапив на нові фото

На засніжених дорогах помічено новий Genesis GV60 Sport 2026, який також може отримати приставку Magma.…

21.02.2025

Фрази, яких не варто говорити поліцейським: список небажаних висловлювань

Спілкування з поліцейськими на дорозі може бути непростим, тому важливо зберігати спокій і не піддаватися…

21.02.2025

Toyota представила нову версію C-HR High Hero з гібридними двигунами

Toyota представила нову комплектацію свого компактного кросовера C-HR - High Hero, що замінює колишню Premiere…

21.02.2025

Mercedes-Benz за три роки випустить десятки новинок

Mercedes-Benz вирішив зберегти двигуни V8 та V12 у своєму продуктовому портфелі, незважаючи на плани щодо…

21.02.2025

Компанія BMW перенесе свої новітні технології на моделі Mini та Rolls-Royce

Декілька років тому компанія BMW презентувала новий тип платформи Neue Klasse, яка була розроблена спеціально…

21.02.2025

У Мережі показали фото нового Mercedes-Benz S-Class, схожого на E-Class

Компанія Mercedes-Benz планує у 2026 році представити оновлений S-Class, який отримає модернізований дизайн у стилі…

21.02.2025