Авто

Volkswagen поспішає запустити нові гібридні моделі

Керівник VW Group of America підтримав нові правила EPA щодо обмеження викидів. Пабло Ді Сі зазначив, що гібридна технологія із європейської лінійки VW може перейти на моделі в США.

Volkswagen поспішає запустити нові гібридні моделі в США, і хоча попит на електромобілі спостерігається деяке уповільнення, він, як і раніше, відданий їм у довгостроковій перспективі.

Під час недавнього інтерв’ю Auto News виконавчий директор VW Group of America Пабло Ді Сі розповів, що він розмовляв з дилерськими центрами і йому сказали, що зростає позитивне ставлення до гібридів, що підключаються, і невеликий опір з боку споживачів електромобілям.

«Настрій такий: ДВС, гібриди, що підключаються, набирають обертів», — сказав Ді Сі.
За його словами, існує деяке занепокоєння та деяка критика електромобілів з боку споживачів, особливо щодо інфраструктури зарядки. Цей перехід до збільшення інфраструктури та збільшення кількості відновлюваних джерел енергії матиме ключове значення для того, щоб більше людей перейшло на електромобілі.

Ді Сі тримає у секреті плани VW щодо своїх гібридних моделей у США. Однак він підтвердив, що дилери та споживачі просять гібриди, і бренд працює над їхньою доставкою.

«Ділери просять про це. Споживачі просять про це», – сказав він Auto News. «У нас є справді добрі новини всередині компанії, з погляду нашого портфеля продуктів. Я не обговорюватиму це сьогодні».

Керівник сказав, що технологія нового Tiguan PHEV, нещодавно випущеного в Європі, може бути перенесена на ринок США. Чи буде американська версія Tiguan оснащена гібридним силовим агрегатом, що підключається, ще невідомо. У Європі він оснащений 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом та акумуляторною батареєю ємністю 19,7 кВтг, здатний проїхати 100 км на чистому електромобілі.

Ді Сі також підтримав нещодавні зміни Агентства з охорони навколишнього середовища США щодо правил викидів вихлопних газів у США. Він сказав, що підтримує закон про скорочення викидів CO2, який дозволить автовиробникам гнучко вибирати, які силові агрегати їм потрібні для відповідності цим стандартам, на відміну від забезпечення дотримання законодавства, яке передбачає лише один варіант, наприклад, електричний.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Названо моделі авто, які найчастіше страждають від несправностей AdBlue

Система очищення вихлопу AdBlue, яка мала зменшувати шкідливі викиди, стала серйозною проблемою для власників сучасних…

05.12.2025

Названо автомобілі, які найпростіше ремонтувати

Під час вибору уживаного автомобіля водії часто враховують не лише витрату палива чи надійність, а…

05.12.2025

Новий Nissan X-Trail з’явиться в 2026 році з іншим дизайном та технологією e-Power

Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…

05.12.2025

Euro NCAP змушує авто повернути фізичні кнопки

Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…

05.12.2025

Новий Kia Sportage отримав сучасний салон і розширену моторну лінійку

Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…

05.12.2025

Як підготувати дизельний двигун до зими: ключові поради

Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…

05.12.2025