Авто

Volkswagen поспішає запустити нові гібридні моделі

Share

Керівник VW Group of America підтримав нові правила EPA щодо обмеження викидів. Пабло Ді Сі зазначив, що гібридна технологія із європейської лінійки VW може перейти на моделі в США.

Volkswagen поспішає запустити нові гібридні моделі в США, і хоча попит на електромобілі спостерігається деяке уповільнення, він, як і раніше, відданий їм у довгостроковій перспективі.

Під час недавнього інтерв’ю Auto News виконавчий директор VW Group of America Пабло Ді Сі розповів, що він розмовляв з дилерськими центрами і йому сказали, що зростає позитивне ставлення до гібридів, що підключаються, і невеликий опір з боку споживачів електромобілям.

«Настрій такий: ДВС, гібриди, що підключаються, набирають обертів», — сказав Ді Сі.
За його словами, існує деяке занепокоєння та деяка критика електромобілів з боку споживачів, особливо щодо інфраструктури зарядки. Цей перехід до збільшення інфраструктури та збільшення кількості відновлюваних джерел енергії матиме ключове значення для того, щоб більше людей перейшло на електромобілі.

Ді Сі тримає у секреті плани VW щодо своїх гібридних моделей у США. Однак він підтвердив, що дилери та споживачі просять гібриди, і бренд працює над їхньою доставкою.

«Ділери просять про це. Споживачі просять про це», – сказав він Auto News. «У нас є справді добрі новини всередині компанії, з погляду нашого портфеля продуктів. Я не обговорюватиму це сьогодні».

Керівник сказав, що технологія нового Tiguan PHEV, нещодавно випущеного в Європі, може бути перенесена на ринок США. Чи буде американська версія Tiguan оснащена гібридним силовим агрегатом, що підключається, ще невідомо. У Європі він оснащений 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом та акумуляторною батареєю ємністю 19,7 кВтг, здатний проїхати 100 км на чистому електромобілі.

Ді Сі також підтримав нещодавні зміни Агентства з охорони навколишнього середовища США щодо правил викидів вихлопних газів у США. Він сказав, що підтримує закон про скорочення викидів CO2, який дозволить автовиробникам гнучко вибирати, які силові агрегати їм потрібні для відповідності цим стандартам, на відміну від забезпечення дотримання законодавства, яке передбачає лише один варіант, наприклад, електричний.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Оновлений BMW iX: революційна ефективність і запас ходу до 700 км

BMW анонсує випуск оновленої моделі BMW iX на літо 2025 року, представляючи значні покращення в…

02.01.2025

Зеленський підписав два закони, які вплинуть на всіх автомобілістів

Ну ось, Зеленський підписав два нових закони, які стосуються авто. Якщо чесно, я вважаю, що…

02.01.2025

Перевищення швидкості без штрафу: як довести свою правоту

В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…

02.01.2025

Що варто знати про нові акцизи на пальне, які вступили в силу з 2025 року

З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…

02.01.2025

Renault відмовляється від кросоверів: що чекає на майбутні моделі

З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…

02.01.2025

Чорне масло в двигуні: чому мотористи радять не поспішати із заміною

Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…

02.01.2025