Авто

Volkswagen поспішає запустити нові гібридні моделі

Керівник VW Group of America підтримав нові правила EPA щодо обмеження викидів. Пабло Ді Сі зазначив, що гібридна технологія із європейської лінійки VW може перейти на моделі в США.

Volkswagen поспішає запустити нові гібридні моделі в США, і хоча попит на електромобілі спостерігається деяке уповільнення, він, як і раніше, відданий їм у довгостроковій перспективі.

Під час недавнього інтерв’ю Auto News виконавчий директор VW Group of America Пабло Ді Сі розповів, що він розмовляв з дилерськими центрами і йому сказали, що зростає позитивне ставлення до гібридів, що підключаються, і невеликий опір з боку споживачів електромобілям.

«Настрій такий: ДВС, гібриди, що підключаються, набирають обертів», — сказав Ді Сі.
За його словами, існує деяке занепокоєння та деяка критика електромобілів з боку споживачів, особливо щодо інфраструктури зарядки. Цей перехід до збільшення інфраструктури та збільшення кількості відновлюваних джерел енергії матиме ключове значення для того, щоб більше людей перейшло на електромобілі.

Ді Сі тримає у секреті плани VW щодо своїх гібридних моделей у США. Однак він підтвердив, що дилери та споживачі просять гібриди, і бренд працює над їхньою доставкою.

«Ділери просять про це. Споживачі просять про це», – сказав він Auto News. «У нас є справді добрі новини всередині компанії, з погляду нашого портфеля продуктів. Я не обговорюватиму це сьогодні».

Керівник сказав, що технологія нового Tiguan PHEV, нещодавно випущеного в Європі, може бути перенесена на ринок США. Чи буде американська версія Tiguan оснащена гібридним силовим агрегатом, що підключається, ще невідомо. У Європі він оснащений 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом та акумуляторною батареєю ємністю 19,7 кВтг, здатний проїхати 100 км на чистому електромобілі.

Ді Сі також підтримав нещодавні зміни Агентства з охорони навколишнього середовища США щодо правил викидів вихлопних газів у США. Він сказав, що підтримує закон про скорочення викидів CO2, який дозволить автовиробникам гнучко вибирати, які силові агрегати їм потрібні для відповідності цим стандартам, на відміну від забезпечення дотримання законодавства, яке передбачає лише один варіант, наприклад, електричний.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Volkswagen попереджає про зрив виробництва через нову кризу мікрочипів

Ті, хто уважно стежать за подіями в автомобільній галузі, знають - світ знову опинився на…

03.11.2025

Топ-11 автомобілів, які залишаються актуальними десятиліттями

Деякі автомобілі зуміли пройти крізь десятиліття, залишаючись символами свого часу й не втрачаючи популярності серед…

03.11.2025

Toyota показала перший тизер Hilux дев’ятого покоління

Toyota опублікувала тизер дев'ятого покоління Hilux і підтвердила дату його світової прем'єри — 10 листопада…

03.11.2025

Продажі нових авто в Україні зросли на 33%: лідирує китайський BYD

Український ринок нових автомобілів показав найкращі результати за останній рік. У жовтні українці придбали 7,8…

03.11.2025

Zeekr X 2026 розкрили на офіційних фото перед презентацією

Zeekr опублікувала офіційні зображення оновленого кросовера X, дебют якого запланований на 5 листопада. Зовні модель…

03.11.2025

Новий Ford Escape 2026 отримає оновлену лінійку двигунів

У новому модельному році 2026 Ford Escape отримає три варіанти силових установок на вибір. Базовим…

03.11.2025