Електромобілі, незважаючи на відсутність безлічі передач, все ще використовують трансмісії. General Motors працює над їх удосконаленням, як показує нещодавно опублікована патентна заява.
У документі, зареєстрованому в Офісі за патентами та товарними знаками США (USPTO) 16 травня 2024 року, фахівці виявило систему, в якій описано використання гідравлічного актуатора для управління зчепленням в автоматичних трансмісіях електромобілів. Контролер регулюватиме тиск рідини в актуаторі, який, у свою чергу, переміщає поршень, що відкриває або закриває зчеплення залежно від ситуації.
Така система буде простішою за традиційні автоматичні трансмісії, завдяки меншій кількості перемикань передач, необхідних електродвигуну, стверджує GM у патентній заявці. Це також допоможе уникнути «нестійкості на електродвигуні», які властиві іншим типам керування зчепленням.
Такий пристрій зчеплення може бути використаний для відключення двигуна від коліс для підвищення ефективності. Це особливо актуально, оскільки більшість сучасних електромобілів не мають багатоступеневих трансмісій, повністю використовуючи миттєво доступний момент двигунів, що крутить. Наприклад, Porsche Taycan має 2-ступінчасту коробку передач, а Stellantis запатентував 2-ступінчасту трансмісію для позашляхових електромобілів.
Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…
Tesla представила оновлені базові версії Model 3 і Model Y, які більше не оснащуються FM/AM-радіо.…
Audi представила оновлену версію кросовера Q5L 2026 року, орієнтовану на китайський ринок. Модель отримала збільшену…
Багато водіїв вважають, що траса безпечніша за міські дороги, проте на швидкісних ділянках наслідки ДТП…
Попри популярність, деякі автомобілі мають серйозні технічні проблеми, через які навіть досвідчені механіки часто радять…
Підвищена витрата оливи - поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність…
Leave a Comment