Електромобілі, незважаючи на відсутність безлічі передач, все ще використовують трансмісії. General Motors працює над їх удосконаленням, як показує нещодавно опублікована патентна заява.
У документі, зареєстрованому в Офісі за патентами та товарними знаками США (USPTO) 16 травня 2024 року, фахівці виявило систему, в якій описано використання гідравлічного актуатора для управління зчепленням в автоматичних трансмісіях електромобілів. Контролер регулюватиме тиск рідини в актуаторі, який, у свою чергу, переміщає поршень, що відкриває або закриває зчеплення залежно від ситуації.
Така система буде простішою за традиційні автоматичні трансмісії, завдяки меншій кількості перемикань передач, необхідних електродвигуну, стверджує GM у патентній заявці. Це також допоможе уникнути «нестійкості на електродвигуні», які властиві іншим типам керування зчепленням.
Такий пристрій зчеплення може бути використаний для відключення двигуна від коліс для підвищення ефективності. Це особливо актуально, оскільки більшість сучасних електромобілів не мають багатоступеневих трансмісій, повністю використовуючи миттєво доступний момент двигунів, що крутить. Наприклад, Porsche Taycan має 2-ступінчасту коробку передач, а Stellantis запатентував 2-ступінчасту трансмісію для позашляхових електромобілів.
В Україні різко зросла кількість зняття з обліку транспортних засобів та змін власника в порядку…
Новий компактний кросовер Opel Mokka отримав гібридну версію. Opel продовжує розширювати модельний ряд гібридів, доповнивши…
Досягнення статусу бренду №1 у Європі, обігнавши Volkswagen з продажу нових автомобілів, «не є ключовою…
Ціни на вживані електромобілі знижуються значно швидше, ніж на бензинові автомобілі. Однією з головних причин…
Як і у випадку з усім, що завгодно, думка людей про кращі пікапа сильно розрізняється…
Jaguar завершив свою епоху виробництва спортивних автомобілів, випустивши останній екземпляр з родини Jaguar F-Type на…
Leave a Comment