Електромобілі, незважаючи на відсутність безлічі передач, все ще використовують трансмісії. General Motors працює над їх удосконаленням, як показує нещодавно опублікована патентна заява.
У документі, зареєстрованому в Офісі за патентами та товарними знаками США (USPTO) 16 травня 2024 року, фахівці виявило систему, в якій описано використання гідравлічного актуатора для управління зчепленням в автоматичних трансмісіях електромобілів. Контролер регулюватиме тиск рідини в актуаторі, який, у свою чергу, переміщає поршень, що відкриває або закриває зчеплення залежно від ситуації.
Така система буде простішою за традиційні автоматичні трансмісії, завдяки меншій кількості перемикань передач, необхідних електродвигуну, стверджує GM у патентній заявці. Це також допоможе уникнути «нестійкості на електродвигуні», які властиві іншим типам керування зчепленням.
Такий пристрій зчеплення може бути використаний для відключення двигуна від коліс для підвищення ефективності. Це особливо актуально, оскільки більшість сучасних електромобілів не мають багатоступеневих трансмісій, повністю використовуючи миттєво доступний момент двигунів, що крутить. Наприклад, Porsche Taycan має 2-ступінчасту коробку передач, а Stellantis запатентував 2-ступінчасту трансмісію для позашляхових електромобілів.
Зима в Україні часто буває непередбачуваною, і передбачити її погодні умови не завжди просто. Однак…
сновні чинники, що впливають на ефективність зимових шин: Залишкова глибина протектора Нові зимові шини мають…
З 2025 року в Україні заборонено імпортувати нові легкові автомобілі з екологічним стандартом нижче Євро-6.…
Сучасні автовиробники постійно розширюють асортимент можливостей автомобілів, і багато автовласників не підозрюють про приховані функції…
На сьогоднішній день з бюджетом в 500 тисяч гривень можна розраховувати тільки на покупку автомобіля,…
Volkswagen розширює лінійку Caddy , представивши новий Caddy Kombi 2025 - сімейний автомобіль на базі…
Leave a Comment