Авто

Названо автомобілі які витрачають найбільше палива

Share

Для багатьох покупців автомобілів дуже важлива витрата палива. І не секрет, що під час експлуатації машин витрата палива може бути далеко не такою, як заявляє автовиробник. Тести Австралійської автомобільної асоціації (AAA) показали, що більше 50% автомобілів витрачають більше палива, ніж офіційно заявлено.

Експерти AAA протестували 21 модель автомобілів. І виявилося, що 15 моделей витрачають більше палива, ніж очікувалося.

 

Найбільша різниця у витраті палива у Suzuki Swift 2023 модельного року з бензиновим двигуном – 31%. За результатами лабораторних випробувань Swift витрачає 4,8 л палива на 100 км. Проте, тести AAA показали, що реальна витрата палива становить 6,3 л на 100 км.

У компактного кросовера Mazda CX-5 2023 модельного року з бензиновим двигуном різниця у витраті палива 15%. За результатами лабораторних випробувань цей кросовер витрачає 6,9 л палива на 100 км. Проте, тести AAA показали, що реальна витрата палива – 7,9 л на 100 км.

У Skoda Kamiq 2023 модельного року із бензиновим двигуном різниця у витраті палива 14%. За результатами лабораторних випробувань цей кросовер витрачає 5,6 л палива на 100 км. Тести AAA свідчать, що реальна витрата палива становить 6,4 л на 100 км.

У субкомпактного кросовера Mazda CX-3 з бензиновим двигуном заявлена ​​витрата палива – 6,1 л на 100 км. Але тести AAA показали, що він витрачає 6,8 л на 100 км. Різниця 11%.

Subaru Forester Hybrid 2023 модельного року, як заявлено, витрачає 6,7 л палива на 100 км. Але тести AAA показали, що він витрачає 7,4 л палива на 100 км. Різниця у 10%.

У деяких моделей автомобілів така ж реальна витрата палива, як і заявлена ​​офіційно (або майже така сама). Наприклад, у Toyota Corolla Hybrid (4,2 л – 0%), Toyota HiLux 4×2 Diesel (10,9 л – 0%), Ford Everest Diesel (7,2 л – 1%), Hyundai Venue з бензиновим мотором (різниця 1%).

Дві моделі показали реальну витрату палива навіть менше, ніж заявлено офіційно. Ford Everest із дизелем під час тестів витрачав 7,1 л палива на 100 км шляху, хоча у лабораторії він витрачає 7,2 л на 100 км.

 

Kia Cerato із бензиновим двигуном під час тестів витрачав 6,7 л палива на 100 км, хоча у лабораторії його витрата палива становить 7,4%. Різниця у 10%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт назвав причини для ТО нової машини з автосалону

Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…

19.03.2025

В нових автомобілях Toyota з’являться старі запчастини

Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…

19.03.2025

Названо головні ризики купівлі автомобіля з великою кількістю власників

Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…

19.03.2025

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025