Для багатьох покупців автомобілів дуже важлива витрата палива. І не секрет, що під час експлуатації машин витрата палива може бути далеко не такою, як заявляє автовиробник. Тести Австралійської автомобільної асоціації (AAA) показали, що більше 50% автомобілів витрачають більше палива, ніж офіційно заявлено.
Експерти AAA протестували 21 модель автомобілів. І виявилося, що 15 моделей витрачають більше палива, ніж очікувалося.
Найбільша різниця у витраті палива у Suzuki Swift 2023 модельного року з бензиновим двигуном – 31%. За результатами лабораторних випробувань Swift витрачає 4,8 л палива на 100 км. Проте, тести AAA показали, що реальна витрата палива становить 6,3 л на 100 км.
У компактного кросовера Mazda CX-5 2023 модельного року з бензиновим двигуном різниця у витраті палива 15%. За результатами лабораторних випробувань цей кросовер витрачає 6,9 л палива на 100 км. Проте, тести AAA показали, що реальна витрата палива – 7,9 л на 100 км.
У Skoda Kamiq 2023 модельного року із бензиновим двигуном різниця у витраті палива 14%. За результатами лабораторних випробувань цей кросовер витрачає 5,6 л палива на 100 км. Тести AAA свідчать, що реальна витрата палива становить 6,4 л на 100 км.
У субкомпактного кросовера Mazda CX-3 з бензиновим двигуном заявлена витрата палива – 6,1 л на 100 км. Але тести AAA показали, що він витрачає 6,8 л на 100 км. Різниця 11%.
Subaru Forester Hybrid 2023 модельного року, як заявлено, витрачає 6,7 л палива на 100 км. Але тести AAA показали, що він витрачає 7,4 л палива на 100 км. Різниця у 10%.
У деяких моделей автомобілів така ж реальна витрата палива, як і заявлена офіційно (або майже така сама). Наприклад, у Toyota Corolla Hybrid (4,2 л – 0%), Toyota HiLux 4×2 Diesel (10,9 л – 0%), Ford Everest Diesel (7,2 л – 1%), Hyundai Venue з бензиновим мотором (різниця 1%).
Дві моделі показали реальну витрату палива навіть менше, ніж заявлено офіційно. Ford Everest із дизелем під час тестів витрачав 7,1 л палива на 100 км шляху, хоча у лабораторії він витрачає 7,2 л на 100 км.
Kia Cerato із бензиновим двигуном під час тестів витрачав 6,7 л палива на 100 км, хоча у лабораторії його витрата палива становить 7,4%. Різниця у 10%.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment