Авто

Названо автомобілі які витрачають найбільше палива

Share

Для багатьох покупців автомобілів дуже важлива витрата палива. І не секрет, що під час експлуатації машин витрата палива може бути далеко не такою, як заявляє автовиробник. Тести Австралійської автомобільної асоціації (AAA) показали, що більше 50% автомобілів витрачають більше палива, ніж офіційно заявлено.

Експерти AAA протестували 21 модель автомобілів. І виявилося, що 15 моделей витрачають більше палива, ніж очікувалося.

 

Найбільша різниця у витраті палива у Suzuki Swift 2023 модельного року з бензиновим двигуном – 31%. За результатами лабораторних випробувань Swift витрачає 4,8 л палива на 100 км. Проте, тести AAA показали, що реальна витрата палива становить 6,3 л на 100 км.

У компактного кросовера Mazda CX-5 2023 модельного року з бензиновим двигуном різниця у витраті палива 15%. За результатами лабораторних випробувань цей кросовер витрачає 6,9 л палива на 100 км. Проте, тести AAA показали, що реальна витрата палива – 7,9 л на 100 км.

У Skoda Kamiq 2023 модельного року із бензиновим двигуном різниця у витраті палива 14%. За результатами лабораторних випробувань цей кросовер витрачає 5,6 л палива на 100 км. Тести AAA свідчать, що реальна витрата палива становить 6,4 л на 100 км.

У субкомпактного кросовера Mazda CX-3 з бензиновим двигуном заявлена ​​витрата палива – 6,1 л на 100 км. Але тести AAA показали, що він витрачає 6,8 л на 100 км. Різниця 11%.

Subaru Forester Hybrid 2023 модельного року, як заявлено, витрачає 6,7 л палива на 100 км. Але тести AAA показали, що він витрачає 7,4 л палива на 100 км. Різниця у 10%.

У деяких моделей автомобілів така ж реальна витрата палива, як і заявлена ​​офіційно (або майже така сама). Наприклад, у Toyota Corolla Hybrid (4,2 л – 0%), Toyota HiLux 4×2 Diesel (10,9 л – 0%), Ford Everest Diesel (7,2 л – 1%), Hyundai Venue з бензиновим мотором (різниця 1%).

Дві моделі показали реальну витрату палива навіть менше, ніж заявлено офіційно. Ford Everest із дизелем під час тестів витрачав 7,1 л палива на 100 км шляху, хоча у лабораторії він витрачає 7,2 л на 100 км.

 

Kia Cerato із бензиновим двигуном під час тестів витрачав 6,7 л палива на 100 км, хоча у лабораторії його витрата палива становить 7,4%. Різниця у 10%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вартість вживаних електромобілів знижується значно швидше, ніж бензинових авто

Ціни на вживані електромобілі знижуються значно швидше, ніж на бензинові автомобілі. Однією з головних причин…

15.06.2024

Названо найкращий середньорозмірний пікап у 2024 році

Як і у випадку з усім, що завгодно, думка людей про кращі пікапа сильно розрізняється…

15.06.2024

Jaguar представив нове покоління F-Type

Jaguar завершив свою епоху виробництва спортивних автомобілів, випустивши останній екземпляр з родини Jaguar F-Type на…

15.06.2024

Електромобілі в США втрачають популярність серед споживачів

Дослідження від McKinsey&Co виявило несподівані дані: 46% американських власників електромобілів розглядають варіант переходу назад до…

15.06.2024

Mercedes представив новий седан із мотором менше 1,5 л

У Туреччині високі податки на автомобілі змушують деякі автовиробники встановлювати менші двигуни у свої більші…

15.06.2024

Ефективні методи боротьби з пилом на передній панелі авто

Автомобільні експерти поділилися корисними порадами щодо ефективного прибирання пилу в салоні транспортного засобу. Вони рекомендують…

15.06.2024