Авто

Названо автомобілі які витрачають найбільше палива

Для багатьох покупців автомобілів дуже важлива витрата палива. І не секрет, що під час експлуатації машин витрата палива може бути далеко не такою, як заявляє автовиробник. Тести Австралійської автомобільної асоціації (AAA) показали, що більше 50% автомобілів витрачають більше палива, ніж офіційно заявлено.

Експерти AAA протестували 21 модель автомобілів. І виявилося, що 15 моделей витрачають більше палива, ніж очікувалося.

 

Найбільша різниця у витраті палива у Suzuki Swift 2023 модельного року з бензиновим двигуном – 31%. За результатами лабораторних випробувань Swift витрачає 4,8 л палива на 100 км. Проте, тести AAA показали, що реальна витрата палива становить 6,3 л на 100 км.

У компактного кросовера Mazda CX-5 2023 модельного року з бензиновим двигуном різниця у витраті палива 15%. За результатами лабораторних випробувань цей кросовер витрачає 6,9 л палива на 100 км. Проте, тести AAA показали, що реальна витрата палива – 7,9 л на 100 км.

У Skoda Kamiq 2023 модельного року із бензиновим двигуном різниця у витраті палива 14%. За результатами лабораторних випробувань цей кросовер витрачає 5,6 л палива на 100 км. Тести AAA свідчать, що реальна витрата палива становить 6,4 л на 100 км.

У субкомпактного кросовера Mazda CX-3 з бензиновим двигуном заявлена ​​витрата палива – 6,1 л на 100 км. Але тести AAA показали, що він витрачає 6,8 л на 100 км. Різниця 11%.

Subaru Forester Hybrid 2023 модельного року, як заявлено, витрачає 6,7 л палива на 100 км. Але тести AAA показали, що він витрачає 7,4 л палива на 100 км. Різниця у 10%.

У деяких моделей автомобілів така ж реальна витрата палива, як і заявлена ​​офіційно (або майже така сама). Наприклад, у Toyota Corolla Hybrid (4,2 л – 0%), Toyota HiLux 4×2 Diesel (10,9 л – 0%), Ford Everest Diesel (7,2 л – 1%), Hyundai Venue з бензиновим мотором (різниця 1%).

Дві моделі показали реальну витрату палива навіть менше, ніж заявлено офіційно. Ford Everest із дизелем під час тестів витрачав 7,1 л палива на 100 км шляху, хоча у лабораторії він витрачає 7,2 л на 100 км.

 

Kia Cerato із бензиновим двигуном під час тестів витрачав 6,7 л палива на 100 км, хоча у лабораторії його витрата палива становить 7,4%. Різниця у 10%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Керування автомобілем у стані сп’яніння: штрафи, покарання та права водія

Керування автомобілем у стані сп'яніння є серйозним правопорушенням (ст. 130 КУпАП), але на практиці поліція…

23.11.2025

Чому автодилери скептично ставляться до електромобілів

Багато автодилерів ставляться до електромобілів скептично, і справа тут не у батареях чи страхах покупців.…

23.11.2025

Ідеальні оберти для двигуна: як продовжити ресурс мотора

Щоб двигун служив довго, важливо уникати крайнощів у роботі. Надто високі оберти (червона зона на…

23.11.2025

Toyota змінює стратегію: нові моделі оновлюватимуться раз на дев’ять років

Toyota готує наймасштабнішу зміну продуктової стратегії за останнє десятиліття: відтепер оновлення флагманських моделей відбуватиметься раз…

23.11.2025

Поліція не може зупиняти автомобілі без доказів порушення

Адвокат пояснює, чому зупинка поліції без доказів порушення є незаконною. Підстава для зупинки повинна бути…

23.11.2025

Топ-3 німецькі автомобільні бренди які роблять найнадійніші машини

Журнал Consumer Reports щороку публікує рейтинги автомобільних брендів, оцінюючи їх за різними критеріями, серед яких…

23.11.2025