Автовиробник Kia представив оновлену модель EV6, яка має зберегти конкурентоспроможність на ринку електромобілів. Місткість акумулятора тут зросла до 84 кВт * год проти колишнього значення 77,4 кВт * год. Результатом стало збільшення запасу ходу до 494 км.
Потужність і момент, що крутить, залишилися колишніми. Модель початкового рівня має потужність 225 к.с. і крутним моментом 350 Нм. Версія AWD з двома двигунами має значення 320 л. та 605 Нм. Базова модель з акумулятором 58 кВт*год та потужністю 167 к.с. згадана не була.
Час заряджання також залишився без змін. Від 10 до 80% повинно вистачити 18 хвилин під час підключення до зарядного пристрою потужністю 350 кВт. Зате зовні та всередині змін більше. Спереду розташовуються сучасніші світлодіодні фари Star Map. На передньому бампері повітряна заслінка стала більш явно вираженою.
Ззаду тепер використовується простіша світлова схема. Задній бампер отримав глянцеві чорні вставки, змінилося положення відбивачів і фар заднього ходу. Подано новий дизайн 19 до 20 дюймів. У комплектації GT-Line пропонується агресивніший передній бампер.
Центральний екран і водійський розміром 12,3 дюйми тепер розміщуються в рамках одного панорамного дисплея. Встановлено останнє програмне забезпечення ccNC від Hyundai Group із покращеною графікою. Доповнена реальність використовується із супутниковою навігацією та є можливість вести потокову трансляцію контенту за допомогою сторонніх додатків. Оновлення надходять через бездротову мережу.
Рульове колесо стало більш незграбним, логотип Kia трохи пересунули. На кермі є сенсорні ємнісні датчики, щоб знати, чи лежать на ньому руки водій. Це необхідно для допомоги у центруванні смуги руху.
Є сенсорне керування підігрівом сидінь та деякими іншими функціями. Аудіосистема Meridian отримала 14 динаміків, використовується система авторизації зі сканером відбитків пальців. Це дозволяє завести автомобіль без ключа. Є цифрове дзеркало заднього виду та зручні сидіння передніх пасажирів.
Усього тут 10 подушок безпеки, система допомоги при безпечному виході, напівавтономна система допомоги при керуванні автомобілем на шосе, дистанційна допомога при паркуванні з підвищеною точністю та зручністю, система запобігання зіткненням спереду та система допомоги при зіткненні спереду, збоку, ззаду під час паркування. Ще є цифровий ключ та бортові камери із записом заднього та переднього вигляду.
Вартість поки що названа не була, а модель 2024 року в США коштує від $42600 за версію Light RWD і досягає ціни $61100 за версію GT.
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Leave a Comment