Categories: Авто

Як виглядає найстаріше в світі кладовище автомобілів (ФОТО)

Share

Лісова стоянка в лісі для кинутих автомобілів. У 50 милях від Атланти розташовується ділянку лісу, повний іржавих машин. На табличці написано: «Найстаріше у світі кладовище автомобілів, 80 років». У «місті старих машин» понад чотири тисячі класичних автомобілів, більшість з яких 1972 року випуску або старше. Це «форди», «Кадилаки» і навіть рідкісний молочний вантажівка Mack, вироблений в 1941 році.

Історія кладовища старих автомобілів сягає своїм корінням в 1931 рік, коли сім’я Льюїс відкрила в містечку Уайт універмаг. Вони продавали найрізноманітніші речі – від автозапчастин до одягу. Коли США вступили в Другу світову війну, і такі ресурси як сталь і шини стали закінчуватися, Льюїс додали до свого бізнесу звалище. Вони купували старі машини, розбирали їх і продавали запчастини. До кінця 40-х років універмаг перетворився на повноцінну майданчик збору і обробки негідних автомашин. Саме тоді народився нинішній власник кладовища Дін Льюїс. Все своє дитинство Дін грав з машинами. «Я проїхав мільйони миль, не зрушивши ні на дюйм!». Тому коли в 1970 йому дістався батьківський бізнес, він вирішив керувати ним зовсім інакше: Дін вирішив, що він буде не розбирати автомобілі, а зберігати їх.

Протягом декількох наступних десятиліть Дін витратив тисячі доларів на придбання різних старих і розбитих авто на аукціонах і у приватних осіб.

Одна з найпопулярніших машин Льюїса – це «форд» 1940 року, використаний у фільмі «Вбивство в окрузі Коуета» (1983) за участю Джонні Кеша і Енді Гріффіта.

Кладовище так розрослося, що йому довелося прикупити ще землі. Деякі зразки Дін продавав, але це не було місцем, де колекціонери могли укласти вигідну угоду – у кожної машини була ностальгічна цінність і Дін відмовлявся продавати їх, якщо не відчував, що ціна дійсно гідна. Багато покупців в пошуку запчастин йшли розчарованими, але коли Діна запитували, він говорив: «Все на продаж».

Більше він так не говорить. Він усвідомив, що більше заробить, беручи плату за вхід і фотографування. Сьогодні кладовищі старих машин відвідують сотні гостей на рік. За вхід вони платять 15 доларів, і ще 10, якщо хочуть робити знімки. Запчастини Дін більше не продає, тепер вони являють собою частину його дивовижною музейної колекції.

telegraf.com.ua

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий популярний та недорогий кросовер Toyota показали на перших зображеннях

Компактний кросовер Toyota, побудований на платформі легковика Corolla, був представлений ще в 2020 році, а…

02.04.2025

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025