Польські тюнери зробили розкішний інтер’єр суперкару Ferrari GTC4 Lusso T. Для своїх клієнтів Ferrari пропонує практично безмежні можливості персоналізації нових автомобілів через заводську програму Tailor Made, але комусь цього недостатньо – тому клієнти вибирають сторонні тюнінг-ательє. Однією із затребуваних у покупців розкішних автомобілів компаній є польська фірма Carlex Design, яка зробила собі ім’я на доопрацюванні інтер’єрів. Ще одним проектом став італійський універсал Ferrari GTC4 Lusso T.
Передні та задні сидіння прикрашені новою дорогою чорно-зеленою шкірою з жовтою окантовкою, центральними частинами та підголовниками з чорної алькантари. Ця колірна тема продовжується і в решті салону. Наприклад, зелена шкіра присутня на панелі приладів, кермі, тунелі трансмісії і дверних панелях.
За зеленою шкірою ховаються жовті шкіряні акценти. На панель приладів також була додана чорна алькантара і жовта обробка, яка проходить через основу панелі приладів і дверні панелі. Більшість оббивки отримала прострочку контрастною жовтою ниткою, що продовжує загальну колірну тему.
Вартість реалізації проекту склала 30 000 євро – за ці гроші цілком можна придбати новий автомобіль – хоч і не Ferrari. Трансформація італійського універсала у фахівців польського ательє Carlex Design зайняла п’ять днів роботи.
Mercedes-Benz готує оновлену версію GLS третього покоління, причому це вже другий фейсліфтинг моделі. Нещодавно на…
Для цього потрібно провести лабораторний аналіз, на підставі якого експерт видасть висновок. Це єдино вірний…
Експерт зауважила, що кондиціонер в автомобілі краще використовувати лише при позитивних температурах, адже в холодну…
Ген. директор компанії Skoda, Клаус Зеллмер, висловив свою підтримку ідеї поновлення виробництва моделі Skoda Yeti.…
Виробники електромобілів і плагін-гібридів все ще мають певні проблеми з надійністю своїх авто, хоча вони…
Компанія Audi готує кросовер Q7 наступного покоління, який кардинально відрізнятиметься на вигляд від нинішньої моделі. Незалежні дизайнери вже підготували…
Leave a Comment