Tesla Cybertruck зламався за 56 кілометрів після доставки: несправність не входить у гарантію

Час читання: < 1 хв.
0

Tesla продовжує постачати клієнтам нові пікапи Cybertruck. Водночас зростає кількість скарг від нових власників.

Напередодні на офіційному форумі CybertruckOwnersClub з’явилося повідомлення від чоловіка, який поскаржився, що його новий автомобіль зламався після 35 миль (56 кілометрів). Але це ще не все. Виявилося, що поломка не підпадала під гарантійне обслуговування і її довелося ремонтувати за власний кошт.

У своєму пості власник зламаної Tesla описав, яким він отримав автомобіль:

Реклама

“Пікап був дуже брудний зовні і мав деякі проблеми всередині. Заряд був лише 47 відсотків. Я ніколи не купував нову машину, не заправивши її бензином. Що таке Тесла?”

Однак зруйноване враження чоловіка від отриманого автомобіля було ще більше підірване, коли він приїхав на зарядну станцію Supercharger і побачив, що з задньої частини пікапа витікає охолоджуюча рідина.

Збентежений власник одного з найбільш розшукуваних автомобілів 2024 року зателефонував до Tesla, щоб поскаржитися, але отримав несподівану відповідь. Виявилося, що витік охолоджувальної рідини не покривається гарантією і його доведеться ремонтувати власним коштом.

Після тривалої суперечки представник компанії погодився забрати автомобіль евакуатором і доставити його в сервісний центр, але все одно відмовився відремонтувати Cybertruck безкоштовно, відкинувши всі твердження про те, що транспортний засіб майже на 100% несправний.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!