Авто

Першими електромобілями BMW Neue Klasse будуть кросовер та седан розміром з 3 Series

Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву “Neue Klasse” на честь автомобілів, які започаткували зростання компанії в шістдесяті роки, стане “Sports Activity Vehicle”. Це ми знаємо.

Тому що ми бачили концепт, який представляв новий Neue Klasse SAV у вигляді Vision X раніше цього року. Сьогодні керівник BMW також підтвердив, що другий із щонайменше шести нових електромобілів Neue Klasse буде… седаном. Що тішить.

Щиро кажучи, ми також це знали, але приємно чути, що це підтверджується на найвищому рівні. Виступаючи на телеконференції, підбиваючи підсумки перших трьох місяців 2024 року, Олівер Зіпсе відзначив успіхи, яких BMW вже досягла у сфері електромобілів (наприклад, минулого року було продано понад 80 000 BMW i4).

“Як найбільшим інвестиційним проектом в історії компанії, Neue Klasse показує, як ми змінюємо визначення бренду BMW в майбутньому”, – сказав Зіпсе. “Neue Klasse почнеться зі спортивного кросовера і седана розміром з поточну 3-ю серію”.

Попередній анонс електричного седана наступного покоління був зроблений оригінальним концептом Vision Neue Klasse, і між цим новим седаном і SAV, очевидно, буде багато місця для нових моделей і інновацій.

Отже, що ми знаємо про ці нові електромобілі? Вони будуть використовувати шосте покоління технології BMW eDrive з трьома новими батареями ємністю 75 кВт, 90 кВтг та 105 кВтг, 800-вольтовою системою, яка збільшить швидкість зарядки до 30 відсотків, а щільність енергії збільшиться на 20 відсотків. Підсумок: Існує потенціал збільшення потужності до одного мегавата. Це… 1340 л.с.

А що BMW думає про нові моделі електромобілів загалом? Виділяючи три «окремі групи комерційних компаній», Зіпс сказав про «стартапи»: «Це ті, хто створює багато ажіотажу за допомогою окремих продуктів. Найчастіше вони мають лише окремі технологічні особливості, такі як максимальна продуктивність, найбільший запас ходу або найбільший екран».

«Поки що невідомо, чи весь автомобіль відповідатиме високим очікуванням клієнтів, особливо в преміум-сегменті, протягом усього життєвого циклу. Крім того, вони стикаються з проблемою управління складністю у міру масштабування та розширення. Вхід ринку також купується з допомогою агресивного цінового позиціонування».

Дві інші групи, які виділив Зіпсе, — це визнані виробники, які переслідують цих новачків, але «ризикують втратити свою індивідуальність», і автовиробники, які «щосили намагаються йти в ногу зі змінами».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Volkswagen підтвердив: Polo GTI залишить європейський ринок у 2026 році

Volkswagen підтвердив, що Polo GTI, один із найпопулярніших і найдоступніших спортивних хетчбеків у Європі, залишить…

19.11.2025

Як холод впливає на батареї електромобілів: що потрібно знати взимку

Взимку електромобілі втрачають заряд не удвічі, а приблизно на 10-30%, а в особливо сильні морози…

19.11.2025

Як народжувався BMW X7: історія інновацій та переконання топ-менеджменту

Актуальна версія автомобіля BMW X7 сприймається більшістю автолюбителів вже як природний і звичний елемент продуктової…

19.11.2025

Топ-5 надійних та безпечних уживаних авто до 20 тисяч доларів

Consumer Reports оновив рейтинг найкращих уживаних авто до $20 000. У списку — найнадійніші, безпечніші…

19.11.2025

Новий BMW iX3 2026 показали з 22-дюймовими M-колесами

На автосалоні в Цюріху BMW представила рідкісну і максимально укомплектовану версію нового електричного iX3 2026…

19.11.2025

Осінь добігає кінця: коли варто змінювати літню гуму на зимову

Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…

19.11.2025