Авто

Першими електромобілями BMW Neue Klasse будуть кросовер та седан розміром з 3 Series

Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву “Neue Klasse” на честь автомобілів, які започаткували зростання компанії в шістдесяті роки, стане “Sports Activity Vehicle”. Це ми знаємо.

Тому що ми бачили концепт, який представляв новий Neue Klasse SAV у вигляді Vision X раніше цього року. Сьогодні керівник BMW також підтвердив, що другий із щонайменше шести нових електромобілів Neue Klasse буде… седаном. Що тішить.

Щиро кажучи, ми також це знали, але приємно чути, що це підтверджується на найвищому рівні. Виступаючи на телеконференції, підбиваючи підсумки перших трьох місяців 2024 року, Олівер Зіпсе відзначив успіхи, яких BMW вже досягла у сфері електромобілів (наприклад, минулого року було продано понад 80 000 BMW i4).

“Як найбільшим інвестиційним проектом в історії компанії, Neue Klasse показує, як ми змінюємо визначення бренду BMW в майбутньому”, – сказав Зіпсе. “Neue Klasse почнеться зі спортивного кросовера і седана розміром з поточну 3-ю серію”.

Попередній анонс електричного седана наступного покоління був зроблений оригінальним концептом Vision Neue Klasse, і між цим новим седаном і SAV, очевидно, буде багато місця для нових моделей і інновацій.

Отже, що ми знаємо про ці нові електромобілі? Вони будуть використовувати шосте покоління технології BMW eDrive з трьома новими батареями ємністю 75 кВт, 90 кВтг та 105 кВтг, 800-вольтовою системою, яка збільшить швидкість зарядки до 30 відсотків, а щільність енергії збільшиться на 20 відсотків. Підсумок: Існує потенціал збільшення потужності до одного мегавата. Це… 1340 л.с.

А що BMW думає про нові моделі електромобілів загалом? Виділяючи три «окремі групи комерційних компаній», Зіпс сказав про «стартапи»: «Це ті, хто створює багато ажіотажу за допомогою окремих продуктів. Найчастіше вони мають лише окремі технологічні особливості, такі як максимальна продуктивність, найбільший запас ходу або найбільший екран».

«Поки що невідомо, чи весь автомобіль відповідатиме високим очікуванням клієнтів, особливо в преміум-сегменті, протягом усього життєвого циклу. Крім того, вони стикаються з проблемою управління складністю у міру масштабування та розширення. Вхід ринку також купується з допомогою агресивного цінового позиціонування».

Дві інші групи, які виділив Зіпсе, — це визнані виробники, які переслідують цих новачків, але «ризикують втратити свою індивідуальність», і автовиробники, які «щосили намагаються йти в ногу зі змінами».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Названо 4 ризики передчасної заміни шин на зимові

Деякі водії звикли заздалегідь міняти шини на зимові. З одного боку, це може бути виправдано,…

25.10.2025

Яких помилок не можна припускатися під час спілкування з поліцією

Коли патрульний дістає бланк протоколу, багато водіїв починають нервувати, але саме в ці моменти поведінка…

25.10.2025

Названо усі наслідки їзди з непристебнутим ременем безпеки

Здавалося б, безпека має бути на першому місці, особливо коли водій і пасажири вирушають у…

25.10.2025

Автоексперт розповів, як правильно вибрати зимові шини

Автоексперт пояснив, як правильно обирати зимові шини. За його словами, насамперед варто визначитися з типом…

24.10.2025

Перші рендери нового Nissan Tekton, який замінить Renault Duster

Тривале очікування нової бюджетної SUV-моделі Nissan добігає кінця. Японський автовиробник анонсував новий кросовер, який буде…

24.10.2025

Як подовжити термін служби автомобільних шин: п’ять порад експерта

З часом навіть найякісніші автомобільні шини зношуються, втрачаючи свої властивості та безпечність. Проте їхній термін…

24.10.2025