Авто

Першими електромобілями BMW Neue Klasse будуть кросовер та седан розміром з 3 Series

Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву “Neue Klasse” на честь автомобілів, які започаткували зростання компанії в шістдесяті роки, стане “Sports Activity Vehicle”. Це ми знаємо.

Тому що ми бачили концепт, який представляв новий Neue Klasse SAV у вигляді Vision X раніше цього року. Сьогодні керівник BMW також підтвердив, що другий із щонайменше шести нових електромобілів Neue Klasse буде… седаном. Що тішить.

Щиро кажучи, ми також це знали, але приємно чути, що це підтверджується на найвищому рівні. Виступаючи на телеконференції, підбиваючи підсумки перших трьох місяців 2024 року, Олівер Зіпсе відзначив успіхи, яких BMW вже досягла у сфері електромобілів (наприклад, минулого року було продано понад 80 000 BMW i4).

“Як найбільшим інвестиційним проектом в історії компанії, Neue Klasse показує, як ми змінюємо визначення бренду BMW в майбутньому”, – сказав Зіпсе. “Neue Klasse почнеться зі спортивного кросовера і седана розміром з поточну 3-ю серію”.

Попередній анонс електричного седана наступного покоління був зроблений оригінальним концептом Vision Neue Klasse, і між цим новим седаном і SAV, очевидно, буде багато місця для нових моделей і інновацій.

Отже, що ми знаємо про ці нові електромобілі? Вони будуть використовувати шосте покоління технології BMW eDrive з трьома новими батареями ємністю 75 кВт, 90 кВтг та 105 кВтг, 800-вольтовою системою, яка збільшить швидкість зарядки до 30 відсотків, а щільність енергії збільшиться на 20 відсотків. Підсумок: Існує потенціал збільшення потужності до одного мегавата. Це… 1340 л.с.

А що BMW думає про нові моделі електромобілів загалом? Виділяючи три «окремі групи комерційних компаній», Зіпс сказав про «стартапи»: «Це ті, хто створює багато ажіотажу за допомогою окремих продуктів. Найчастіше вони мають лише окремі технологічні особливості, такі як максимальна продуктивність, найбільший запас ходу або найбільший екран».

«Поки що невідомо, чи весь автомобіль відповідатиме високим очікуванням клієнтів, особливо в преміум-сегменті, протягом усього життєвого циклу. Крім того, вони стикаються з проблемою управління складністю у міру масштабування та розширення. Вхід ринку також купується з допомогою агресивного цінового позиціонування».

Дві інші групи, які виділив Зіпсе, — це визнані виробники, які переслідують цих новачків, але «ризикують втратити свою індивідуальність», і автовиробники, які «щосили намагаються йти в ногу зі змінами».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Джеремі Кларксон протестував BMW M2: враження від нового баварця

Британський журналіст Джеремі Кларксон, відомий як ведучий шоу "Топ Гір" та "Гранд Тур", продовжує писати…

01.10.2025

Експерти дають поради щодо підготовки автомобілів до зимового сезону

З настанням осені експерти нагадують про необхідність підготувати автомобіль або мотоцикл до зими. В першу…

01.10.2025

В Україні викрили підпільну АЗС із тисячами літрів нелегального пального

В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…

01.10.2025

Свіжий Toyota RAV4 показали в екстремальному виконанні TRD Pro

У травні цього року Toyota презентувала нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітні зміни в…

01.10.2025

BMW X1 2027 вперше помітили на тестах (ФОТО)

BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…

01.10.2025

9 речей, які ніколи не варто залишати в автомобілі

Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…

01.10.2025