Авто

Першими електромобілями BMW Neue Klasse будуть кросовер та седан розміром з 3 Series

Share

Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву “Neue Klasse” на честь автомобілів, які започаткували зростання компанії в шістдесяті роки, стане “Sports Activity Vehicle”. Це ми знаємо.

Тому що ми бачили концепт, який представляв новий Neue Klasse SAV у вигляді Vision X раніше цього року. Сьогодні керівник BMW також підтвердив, що другий із щонайменше шести нових електромобілів Neue Klasse буде… седаном. Що тішить.

Щиро кажучи, ми також це знали, але приємно чути, що це підтверджується на найвищому рівні. Виступаючи на телеконференції, підбиваючи підсумки перших трьох місяців 2024 року, Олівер Зіпсе відзначив успіхи, яких BMW вже досягла у сфері електромобілів (наприклад, минулого року було продано понад 80 000 BMW i4).

“Як найбільшим інвестиційним проектом в історії компанії, Neue Klasse показує, як ми змінюємо визначення бренду BMW в майбутньому”, – сказав Зіпсе. “Neue Klasse почнеться зі спортивного кросовера і седана розміром з поточну 3-ю серію”.

Попередній анонс електричного седана наступного покоління був зроблений оригінальним концептом Vision Neue Klasse, і між цим новим седаном і SAV, очевидно, буде багато місця для нових моделей і інновацій.

Отже, що ми знаємо про ці нові електромобілі? Вони будуть використовувати шосте покоління технології BMW eDrive з трьома новими батареями ємністю 75 кВт, 90 кВтг та 105 кВтг, 800-вольтовою системою, яка збільшить швидкість зарядки до 30 відсотків, а щільність енергії збільшиться на 20 відсотків. Підсумок: Існує потенціал збільшення потужності до одного мегавата. Це… 1340 л.с.

А що BMW думає про нові моделі електромобілів загалом? Виділяючи три «окремі групи комерційних компаній», Зіпс сказав про «стартапи»: «Це ті, хто створює багато ажіотажу за допомогою окремих продуктів. Найчастіше вони мають лише окремі технологічні особливості, такі як максимальна продуктивність, найбільший запас ходу або найбільший екран».

«Поки що невідомо, чи весь автомобіль відповідатиме високим очікуванням клієнтів, особливо в преміум-сегменті, протягом усього життєвого циклу. Крім того, вони стикаються з проблемою управління складністю у міру масштабування та розширення. Вхід ринку також купується з допомогою агресивного цінового позиціонування».

Дві інші групи, які виділив Зіпсе, — це визнані виробники, які переслідують цих новачків, але «ризикують втратити свою індивідуальність», і автовиробники, які «щосили намагаються йти в ногу зі змінами».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025