Компанія Audi повідомила, що при проєктуванні батареї для платформи PPE, інженери віддавали пріорітет не лише запасу ходу, а й швидкості заряджання.
Максимальна потужність заряджання Audi Q6 e-tron становить 270 кВт, що дозволяє отримати запас ходу до 225 км всього за 10 хвилин заряджання. Такий показник вдалося досягти завдяки 800-вольтовій архітектурі та батареї ємністю 100 кВт/год.
Автовиробник повідомив, що батарею з 10 до 80% можна зарядити всього за 21 хвилину. Audi також повідомила, що незабаром також буде доступна версія електрокросовера з меншою батареєю ємністю 83 кВт/год.
Для зарядних станцій, які працюють на 400-вольтовій архітектурі, існує технологія банкової зарядки. Контролери керування батареєю активуються на старті процесу зарядки й ділять батарею навпіл. Таким чином їх можна заряджати паралельно з потужністю до 135 кВт.
Audi Q6 e-tron має порт типу CCS, який підтримує зарядні станції з постійним та змінним струмом. Кросовер підтримує змінний струм потужністю до 11 кВт, а згодом автовиробник запропонує підтримку до 22 кВт, як опцію.
Також кросовер підтримує функцію «Plug&Charge» є стандартною. Вона дозволяє вставити зарядний кабель після активації авто, аби почався автоматичний процес зарядки. Audi каже, що функція працює зі станціями IONITY й згодом стане доступною на станціях інших компаній.
У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…
Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…
Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…
На дорогах часто трапляються ситуації, коли водій ненавмисно опиняється в крайньому правому ряду перед світлофором…
В Альпах зняли передсерійний прототип оновленої Tesla Model Y Performance, яка готується до дебюту в…
З приходом спекотної погоди на дорогах усе частіше можна побачити водіїв у легкому літньому взутті…
Leave a Comment