Авто

Hyundai i30 2024 готовий змінити ринок доступних автомобілів у Європі

Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з ключових у своєму класі, завдяки видатному співвідношенню ціни та якості.

Модель 2024 року отримала значні зміни у зовнішньому дизайні, технічному оснащенні та механіці. Новий Hyundai i30 тепер офіційно отримав ціни.

Hyundai структурував лінійку i30, залишивши лише дві модифікації – Klass і N Line. Крім того, варто відзначити, що цей автомобіль доступний у кузовах хетчбек (5 дверей), універсал (Cw) та фастбек.

До базового оснащення моделі увійшли такі функції, як:

  • подушки безпеки (фронтальні, бічні, шторки);
  • 16-дюймові легкосплавні диски;
  • LED денні ходові вогні;
  • Протитуманні фари;
  • Датчик світла;
  • Електрично регульовані і зовнішні дзеркала, що обігріваються;
  • Мультимедійна система із 10,25-дюймовим сенсорним екраном;
  • Android Auto і Apple CarPlay;
  • Навігатор;
  • Клімат-контроль на дві зони;
  • Сидіння водія з регулюванням по висоті;
  • Центральний підлокітник спереду;
  • Тканинна оббивка;
  • Електричні склопідйомники;
  • Багатофункціональне кермо, регульоване по висоті і вильоту і багато іншого.

До оснащення версії N Line додатково увійшли:

  • 17-дюймові легкосплавні диски;
  • Зовнішній пакет N Line;
  • Система доступу та запуску двигуна без ключа.

Hyundai пропонує з широким асортиментом бензинових двигунів та переднім приводом. В базі машина приводиться в рух агрегатом 1.5 DPi потужністю 96 к.с., що поєднується з 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

Як проміжний варіант запропонований двигун 1.0 T-GDi потужністю 100 к.с., доступний також в гібридній версії MHEV на 48 вольт. Обидві версії можуть бути оснащені 6-ступінчастою механічною коробкою або 7-ступінчастою автоматичною трансмісією DCT з подвійним зчепленням.

Для любителів швидкості Hyundai пропонує двигун 1.5 T-GDi на 140 л. з гібридною системою MHEV на 48 вольт, доступний лише з автоматичною коробкою.

Ціни на модель стартують з позначки 26 250 євро і доходять до 30 740 євро за базове виконання в залежності від силової установки. Версія N-Line з 1,0-літровим агрегатом оцінюється від 29625 євро і ціна швидко піднімається до 34115 євро за найпотужніший м’який гібрид.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Hyundai

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025