Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG, також відомий як електричний варіант G-Class, стане справжнім позашляховиком. Є мало причин сумніватися в цьому твердженні з огляду на те, що він майже точно повторює модель з двигуном внутрішнього згоряння. Завдяки наявності власного двигуна на кожному колесі, електрична версія може бути більш продуктивною. Ці окремі мотори також корисні для комфортного маневрування, наприклад, якщо ви опинилися на замерзлому озері Швеції.
У новому відео від Mercedes-Benz генеральний директор Ола Калленіус відвідав свою батьківщину, щоб оцінити можливості електричного Геліка на зимовому випробувальному полігоні, організованому виробником. Там він протестував автомобіль у слаломі та на дрифт-трасі, де позашляховик тримається впевнено, незважаючи на сніг та лід.
Основні випробування проходять на дрифт-трасі, де Ола Калленіус пояснює, як окремі мотори можуть векторизувати EQG для підтримки контролю занесення. Після випробувань прискорення на льоду (які, за словами Mercedes, займають лише кілька секунд), Ола Калленіус продовжує розважатися, демонструючи можливості машини в дріфті.
Відео завершується короткою подорожжю озером, де даються деякі технічні характеристики. У електричного G-Class кут в’їзду становить 32 градуси, а кут з’їзду – 35 градусів, що трохи краще, ніж у моделі. Дорожній просвіт також збільшений до 25 см.
Сучасні автомобілі оснащені безліччю розумних технологій, і навіть звичайна кнопка «Старт-Стоп» здатна на більше, ніж…
Lexus представив оновлену версію свого найбільшого кросовера TX, який дебютував у середині 2023 року. Ця…
Mercedes-Benz представив новий електричний седан CLA 2026 року, який стане першою моделлю бренду на новій…
Заправка автомобіля "до повного" здається звичною, проте в деяких випадках може призвести до проблем. Сучасні…
В Україні планують запровадити систему штрафних балів для водіїв, яка вже давно діє в країнах…
Nissan представив оновлений електричний кросовер Ariya, який відмовився від традиційної решітки радіатора на користь нової…
Leave a Comment