Авто

Ferrari 12 Cilindri: наступник 812 Superfast з атмосферним мотором

У модельному ряду Ferrari поповнення представлений суперкар 12Cilindri, який замінить 812 Superfast і буде таким же потужним, як 812 Competizione. Новинка побудована на новій алюмінієвій платформі та забезпечена допоміжною електронікою наступного покоління. Берлінетті та родстеру дісталися помічник бічних ковзань версії 8.0, повнокероване шасі, активна аеродинаміка та інноваційна функція Aspirated Torque Shaping, що змінює криву моменту залежно від обраної передачі.

У модельному ряду Ferrari поповнення представлений суперкар 12Cilindri, який замінить 812 Superfast і буде таким же потужним, як 812 Competizione. Новинка побудована на новій алюмінієвій платформі та забезпечена допоміжною електронікою наступного покоління. Берлінетті та родстеру дісталися помічник бічних ковзань версії 8.0, повнокероване шасі, активна аеродинаміка та інноваційна функція Aspirated Torque Shaping, що змінює криву моменту залежно від обраної передачі.

Серед них виділяється програмна надбудова Aspirated Torque Shaping, що дозволяє змінювати максимальну величину моменту, що крутить, залежно від обраної передачі. На динаміку вона ніяка не впливає, а лише створює ефект лінійного прискорення, тобто емоційно підживлює водія.

Потужність агрегату залишилася незмінною — 830 кінських сил. Але момент, що крутить, через установку каталізатора і фільтра твердих частинок знизився з 692 до 678 Нм. Натомість 80 відсотків тяги доступні вже на 2500 оборотах, а відсікання спрацьовує лише на 9500 оборотах за хвилину. Коробка передач – восьмиступінчастий “робот” DCT від SF90 . Привід задній.

Берлінетта має повнокероване шасі Virtual Short Wheelbase 3.0 та оснащена асистентом бічних ковзань Side Slip Control версії 8.0, що визначає рівень зчеплення з дорогою на 10 відсотків точніше. Крім того, на суперкарі стоїть гальмівна система brake-by-wire та контролер ABS Evo, що дебютував разом із 296 GTB .

Розгін до “сотні” у 12Cilindri займає 2,9 секунди (+0,05 c порівняно з Competizione), до 200 кілометрів на годину – 7,9 (+0,4). Максимальна швидкість «перевищує 340 кілометрів на годину». Такі ж показники були у 812 Superfast.

Родстер 12 Cilindri Spider, представлений одночасно з купе, трохи повільніше: 0-100 – 2,95 секунди, 0-200 – 8,2.

Така машина відрізняється жорстким складним дахом, який трансформується за 14 секунд на швидкості до 45 кілометрів на годину, хоча в іншому ідентична берлінетті.

Зовні, як запевняють у Маранелло, 12Cilindri наслідує моделі 50—60-х років минулого століття, що добре видно по передку в дусі GTB/4 Daytona . Мова дизайну стала складнішою, але все ще враховує вимоги стилістичної єдності. У профіль берлінетта виглядає стрімко та зухвало.

На кормі — невеликий виступ і два активні закрилки, які додають притиску на швидкостях 60—300 кілометрів на годину в залежності від величин поздовжніх і поперечних прискорень, що діють на автомобіль. Покращує аеродинаміку та профільоване днище з шістьма генераторами вихорів у передній частині.

Архітектурою салону з чітко вираженими зонами водія та пасажира 12 Cilindri нагадує Ferrari Roma і Purosangue . Медіасистема тут нова, з трьома дисплеями: центральним діагоналлю 10,25 дюйми, «прибиранням» на 15,6 дюйми та екраном з боку пасажира діагоналлю 8,8 дюйми. Берлінетта отримала кермо із сенсорними кнопками, бездротову зарядку, а у списку опцій з’явилася хай-енд аудіосистема Burmester з 15 динаміками.

В обробці використовується алькантара, яка для екології на 65 відсотків складається з переробленого поліестеру. З цієї ж причини кріплення підрамника коробки роблять з вторинного алюмінію, що дозволяє знизити викиди вуглекислого газу на 146 кілограмів.

В основі 12 Cilindri лежить нове алюмінієве шасі з укороченою на 20 міліметрів колісною базою. Перегляд геометрії ряду компонентів дозволив досягти 15-відсоткового підвищення жорсткості на кручення (порівняно з 812 Superfast) і зробити поведінку машини більш передбачуваною.

Продажі нових суперкарів стартують у четвертому кварталі цього року. В Італії берлінетта коштуватиме від 395 тисяч євро, за Spider попросять щонайменше 435 тисяч євро.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ferrari

Останні записи

Ferrari планує випустити 20 нових моделей до 2030 року

Ferrari оголосила плани випустити 20 нових моделей до 2030 року, включаючи перший електромобіль Elettrica та…

14.10.2025

Дебютував новий BMW M3 Travel з потужним двигуном і впізнаваним дизайном

На початку листопада на китайському ринку відбудеться прем’єра BMW M3 2025 Travel Edition – універсала,…

14.10.2025

Топ-5 витривалих седанів віком близько 10 років

На вторинному ринку бізнес-седанів віком близько десяти років із пробігом 150-200 тисяч кілометрів і бюджетом…

14.10.2025

Представлено абсолютно новий Hyundai Elexio EO

Beijing-Hyundai оголосила, що повністю електричний кросовер Elexio EO розпочне серійне виробництво 16 жовтня, одночасно стартують…

14.10.2025

Як безпечно проїжджати калюжі після сильного дощу

Експерт попередив водіїв, що неправильні дії за кермом під час і після сильного дощу можуть…

14.10.2025

Колишній віце-президент GM очолив підрозділ перспективних розробок Ford

Ford призначив колишнього топ-менеджера General Motors Сальваторе (Сема) Басіле віце-президентом з перспективних продуктів, планування та…

14.10.2025