Авто

Volkswagen знову оновив хетчбек ID.3 (фото)

Share

Volkswagen оснастив ID.3 штучним інтелектом ChatGPT. Також електрокари отримали мультимедійну систему останнього покоління з дисплеєм діагоналлю 12,9 дюйма, покращеного голосового асистента, додаток Wellness з розслаблюючими програмами і потужніший електромотор – але тільки у версії Pro S. 231-сильний хетчбек розганяється з місця до ста за 7 замість 7,3 і проїжджає до 559 кілометрів комбінованим циклом WLTP.

Компанія Volkswagen ще раз оновила хетчбек ID.3 . Чергова модернізація принесла електрокару обіцяну раніше мультимедіа з екраном діагоналлю 12,9 дюйма, яка отримала більш логічну структуру меню, сенсорні слайдери з підвіскою для регулювання температури та підтримку ChatGPT. З ергономічних міркувань важіль трансмісії перемістили з торця «приладки» на рульову колонку, як ID.7 . А голосовий асистент IDA нарешті навчився розуміти природне мовлення та шукати відповіді в інтернеті, наприклад, у Вікіпедії.

Ще одним нововведенням для ID.3 стала програма Wellness, яка допомагає підбадьоритися, розслабитися або подрімати під час довгих поїздок. Версії Pro S також доступна аудіосистема Harman Kardon, а стандартно такі хетчбеки оснащені широким переліком систем, що асистують, і вміють обмінюватися даними з іншими автомобілями і об’єктами інфраструктури. У списку опцій залишилися напівавтопілот Travel Assist з «роєвим» інтелектом , автопарковник Park Assist Plus, який запам’ятовує попередні маршрути, і помічник безпечного відкриття дверей.

Як і раніше, початкові ID.3 йдуть з електромотором потужністю 204 кінські сили. За доплату віддачу можна підвищити до 231 «конячки», але в Німеччині топ-варіанту Pro S такий двигун буде покладено за умовчанням. Більш потужний ID.3 розганяється до першої «сотні» за 7,1 секунд (було 7,3 с) і в комбінованому циклі проїжджає до 559 кілометрів. Хетчбек можна заряджати від 175-кіловатних терміналів, причому завдяки функції попереднього прогріву батареї час заряджання скорочується на кілька хвилин. Прийом замовлень на ID.3 Pro S з акумулятором ємністю 77 кіловат-годин вже відкрито. Інші версії будуть доступні пізніше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

З’ясувалося, чому Hyundai Santa Fe провалив краш-тести

Нещодавно Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) протестував Hyundai Santa Fe 2024 , який не отримав нагороду Top Safety Pick+ .…

17.05.2024

Ford вимагає від постачальників скорочення витрат

Ford Motor закликає своїх постачальників знизити витрати у спробі підтримати рентабельність електромобілів, йдеться у внутрішньому меморандумі…

17.05.2024

Mitsubishi готує нове покоління культового мінівену Delica (D:6)

У гамі Mitsubishi компактний мінівен Delica існує з далекого 1968 року. З того часу автомобіль…

17.05.2024

Jaguar представив прощальний F-Pace напередодні переходу на електромобілі

Jaguar відзначає завершення доби свого розкішного позашляховика F-Pace випуском спеціальної версії 90th Anniversary Edition. Ця…

17.05.2024

Сервісні центри МВС відновили послугу щодо замовлення індивідуальних номерних знаків

Міністерство внутрішніх справ України повідомило, що популярні серед водіїв індивідуальні номерні знаки знову доступні для…

16.05.2024

Volkswagen оголосив грандіозні знижки на свій електромобіль

Головна автомобільна новина для ринку США: покупка Volkswagen ID.4 2023 зараз може стати відмінною угодою…

16.05.2024