Техаська компанія Hennessey Performance Engineering представила новий пакет покращень для Toyota Tundra TRD Off – Road, пропонуючи власникам цього пікапа можливість значно покращити його зовнішній вигляд та прохідність без збільшення потужності двигуна. Нововведення включають встановлення 20-дюймових коліс з чорною обробкою та шинами Nitto розміром 35 дюймів, тоді як заводська версія TRD Pro оснащується 33-дюймовими шинами Falken Wildpeak AT.
Крім того, пакет включає 2-дюймовий ліфт-комплект підвіски та нові захисні бампери для бездоріжжя спереду та ззаду. Передній бампер виконаний у стилі «бульбар» та доповнений світлодіодними фарами для покращення видимості у нічний час. Також варто відзначити наявність висувних електронних сходів, зовнішніх шильдиків Hennessey та вишитих логотипів Hennessey на підголовниках.
Кожна модифікація доповнена системою високопродуктивних повітрозабірників, деталі якої, на жаль, не розкриті Hennessey Performance Engineering . Хоча вартість пакету поки що не підтверджена, відомо, що компанія пропонує трирічну гарантію або на пробіг до 60 000 кілометрів.
Цікаво, що Hennessey не стала збільшувати потужність 3,4-літрового подвійного турбованого V6 , незважаючи на його можливості. З урахуванням технічних проблем, з якими стикаються моделі 2022 року та новіші, таке рішення виглядає обґрунтованим. У базовій комплектації SR двигун розвиває 348 кінських сил і 550 Нм моменту, що крутить, а в більш високих комплектаціях – до 389 кінських сил і 650 Нм.
На додаток до гібридної системи i – FORCE MAX, стандартної на TRD Pro і дорожчих моделях, як 1794 Limited Edition і Capstone, новий пакет Hennessey робить Tundra ще більш привабливим варіантом для тих, хто шукає розкішний та потужний пікап. Незважаючи на те, що продажі Tundra відстають від продажів Ford у США, такі покращення можуть допомогти зміцнити позиції Toyota на ринку.