Популярний рамний позашляховик Toyota вдалося зробити на 5% економічнішим

Час читання: < 1 хв.
0

Рамний позашляховик Toyota Fortuner у нинішньому другому поколінні продається на ринку з 2015 року та побудований на платформі пікапа Hilux. На найближчі пару років готується поява його нової генерації, яка має сильно змінитись у порівнянні з попередником.

Втім, доопрацювання актуальної машини не зупиняється навіть зараз. Напередодні Toyota повідомила, що оснастила Fortuner м’яко-гібридною силовою установкою, яка дозволить зробити позашляховик трохи економічнішим.

Нове виконання “Форчунера” ​​отримало приставку MHEV і повторює технічно аналогічну модифікацію соплатформенного пікапа Hilux, що з’явився наприкінці минулого року.

Реклама

Позашляховику дістався знайомий для нього 2,8-літровий дизельний двигун, зв’язку якому склала 48-вольтову доважку зі стартер-генератора. Гібридна система додасть потужності машини в 16 кінських сил і 42 Нм, а також зробить японський «рамник» економічнішим за звичайний Fortuner на 5%.

Першим ринком, де дебютує м’яко-гібридний Toyota Fortuner, стане Південна Африка. Там продаж машини розпочнеться найближчими місяцями.

Щодо нового покоління цього позашляховика, то на його прем’єру чекають наприкінці цього року. До дилерів автомобілі доїдуть у першому кварталі 2025-го.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!