Прототип побудований на новій платформі GEA (Geely Electric Architecture) та оснащений технологіями «цифрового» шасі, а за роботу мехатроніки та бортових систем у ньому відповідає штучний інтелект. Зовнішність Starship ґрунтується на ідеях східної філософії та китайської естетики. Інтер’єр стилізований під природний ландшафт і поділено на три тематичні зони: «Вода», «Яхта» та «Берег».
Компанія Geely поділилася подробицями про свою головну пекінську прем’єру — кросовер Galaxy Starship . Стало відомо, що концепт побудований на новій електронній та електричній архітектурі GEA 3.0, в яку впроваджено технології «цифрового» шасі, мультимодальні ШІ-моделі, автопілот на базі штучного інтелекту та багато іншого. Використання нейромереж дозволило реалізувати на GEA автономний дрифт, а також знизити час реакції на раптову зміну дорожніх умов до чотирьох мілісекунд — у 25 разів швидше за людину.
Дизайн Starship заснований на ідеях східної філософії та китайської естетики. Внутрішнє докладно розділене на три тематичні зони — «Вода», «Яхта» та «Берег», що має занурювати водія та пасажирів у «природний ландшафт». Милуватися краєвидами можна, не виходячи з автомобіля, як у Rolls-Royce Cullinan або Italdesign Quintessenza . Але для цього не доведеться сидіти в багажнику – потрібно лише відчинити всі шість дверей. На другому ряду «Старшипа» встановлено самохідне роботизоване крісло, а на даху закріплений невеликий дрон із штучним інтелектом, що забезпечує панорамний огляд з повітря.
Платформа GEA підтримує різні силові установки: повністю електричні, гібридні, з «подовжувачами ходу» та працюючі на метиловому спирті. У товарній версії у Galaxy Starship цілком може бути бензоелектрична система Leishen наступного покоління, з батареєю Shendun та підвищеною ефективністю. Тепловий ККД двигуна, наприклад, у ній становить 46 відсотків, електричної надбудови – 90,04. З повним баком і зарядженою батареєю запас ходу складе близько 2000 кілометрів за середньої витрати два літри на «сотню».