Categories: Авто

Kia показала салон нового хетчбэка Cerato

Share

Корейська марка поширила фотографії інтер’єру своєї нової «пятідверки». Салон моделі оформили в спортивному стилі.

На початку 2018 го Kia розсекретила седан С-класу нового покоління: на домашньому ринку «четирехдверка» продають c індексом K3, в Штатах вона відома як Forte, а в Україні – під ім’ям Cerato. У деяких країнах у моделі ще є п’ятидверна версія, її можна купити там, де не представлений соплатформенний Kia Ceed. Винятком була, власне, Корея – Сід там не доступний, але і хетчбек K3 на батьківщині марки які раніше не пропонувався. Однак в цьому році Кіа вирішила розширити свою лінійку на домашньому ринку – хетч добереться до місцевих дилерів вже в жовтні. Минулого тижня марка розкрила екстер’єр «пятідверки», тепер же з’явилися фото салону.

У Кореї хетч K3 запропонують в спортивній версії GT, стандартного варіанту у нього, судячи з усього, не буде. Зовнішні особливості «зарядженої» моделі – червоні акценти на радіаторних гратах і 18-дюймових дисках, накладки на порогах і два патрубки вихлопної системи. Спортивна тема продовжена і в інтер’єрі: крісла з розвиненою бічною підтримкою і червоною прострочкою, «усеченное» рульове колесо, металеві накладки на педалях. У дверях з’явилися панелі з підсвічуванням. Крім того, хетч отримав мультимедіа-систему з великим тачскріном.

У Kia K3 GT та ж колісна база, що і у седана, – 2700 мм (у європейській версії хетча Kia Ceed відстань між осями складає 2650 мм). Решта габарити нового хетчбека в Kia поки не розкрили. Довжина локального седана дорівнює 4640 мм, ширина – 1800 мм, висота – 1440 мм. За попередньою інформацією, у «пятідверки» ззаду встановлена ​​підвіска, тоді як «четирехдверка» має просту «балку».

«Заряджений» хетчбек оснащений бензиновою “турбочетвіркою» 1.6 T-GDI потужністю 204 к.с., яка поєднується з семиступінчастою роботизованою коробкою передач. Седану такий мотор поки не покладено: у Кореї чотиридверний Kia K3 можна купити з «атмосферником» 1.6 (123 к.с.) нового сімейства Smart Stream і варіатором.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В автосервісі пояснили, який стиль водіння вб’є будь-яку машину

Деякі водії віддають перевагу плавному стилю водіння, оскільки вважають, що це допомагає зберегти мотор автомобіля…

24.02.2025

Автопрому загрожує масова відмова від електромобілів: світові бренди повертаються до бензину

Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію,…

24.02.2025

Експерти пояснили, як неправильне взуття може вплинути на стан вашого автомобіля

Зчеплення є одним із ключових елементів трансмісії, що забезпечує ефективну роботу двигуна та коробки передач.…

24.02.2025

У яких випадках поліція не має права накладати штраф за перевищення швидкості

В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні…

24.02.2025

Запуск двигуна в мороз: при якій температурі олива замерзає

Моторна олива — ключовий елемент для нормальної роботи двигуна, оскільки вона зменшує тертя між деталями…

24.02.2025

Скільки людей загинуло в ДТП в Україні у січні 2025

У січні 2025 року в Україні сталося 1657 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 235 осіб…

24.02.2025