Categories: Авто

Kia показала салон нового хетчбэка Cerato

Корейська марка поширила фотографії інтер’єру своєї нової «пятідверки». Салон моделі оформили в спортивному стилі.

На початку 2018 го Kia розсекретила седан С-класу нового покоління: на домашньому ринку «четирехдверка» продають c індексом K3, в Штатах вона відома як Forte, а в Україні – під ім’ям Cerato. У деяких країнах у моделі ще є п’ятидверна версія, її можна купити там, де не представлений соплатформенний Kia Ceed. Винятком була, власне, Корея – Сід там не доступний, але і хетчбек K3 на батьківщині марки які раніше не пропонувався. Однак в цьому році Кіа вирішила розширити свою лінійку на домашньому ринку – хетч добереться до місцевих дилерів вже в жовтні. Минулого тижня марка розкрила екстер’єр «пятідверки», тепер же з’явилися фото салону.

У Кореї хетч K3 запропонують в спортивній версії GT, стандартного варіанту у нього, судячи з усього, не буде. Зовнішні особливості «зарядженої» моделі – червоні акценти на радіаторних гратах і 18-дюймових дисках, накладки на порогах і два патрубки вихлопної системи. Спортивна тема продовжена і в інтер’єрі: крісла з розвиненою бічною підтримкою і червоною прострочкою, «усеченное» рульове колесо, металеві накладки на педалях. У дверях з’явилися панелі з підсвічуванням. Крім того, хетч отримав мультимедіа-систему з великим тачскріном.

У Kia K3 GT та ж колісна база, що і у седана, – 2700 мм (у європейській версії хетча Kia Ceed відстань між осями складає 2650 мм). Решта габарити нового хетчбека в Kia поки не розкрили. Довжина локального седана дорівнює 4640 мм, ширина – 1800 мм, висота – 1440 мм. За попередньою інформацією, у «пятідверки» ззаду встановлена ​​підвіска, тоді як «четирехдверка» має просту «балку».

«Заряджений» хетчбек оснащений бензиновою “турбочетвіркою» 1.6 T-GDI потужністю 204 к.с., яка поєднується з семиступінчастою роботизованою коробкою передач. Седану такий мотор поки не покладено: у Кореї чотиридверний Kia K3 можна купити з «атмосферником» 1.6 (123 к.с.) нового сімейства Smart Stream і варіатором.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт пояснив, як продовжити термін роботи варіатора до 300 тис. км.

CVT, або варіатор, відомий своєю підвищеною вимогливістю до обслуговування, проте при правильному догляді він здатний…

04.10.2025

Найцікавіші автомобілі з механічною коробкою до $10 тисяч

Ручна коробка поступово зникає з нових автомобілів, але на вторинному ринку вона ще доступна. Продавці…

04.10.2025

Nissan відкликає старі моделі Leaf через ризик перегріву акумулятора

Національне управління безпекою дорожнього руху США (NHTSA) оголосило відгук електромобілів Nissan Leaf 2021 та 2022…

04.10.2025

Коли поліція має право зупинити ваш автомобіль

В Україні поліція має одинадцять законних підстав для зупинки автомобіля, проте найпоширенішими є порушення правил…

04.10.2025

Ніколи не заправляйте повний бак: що приховують АЗС

Заправка автомобіля, здавалося б, проста та звична дія, але звичка "наливати до упору" може завдати…

04.10.2025

Розкрито подробиці першого безрамного Toyota Land Cruiser (ФОТО)

Позашляховики Toyota Land Cruiser завжди асоціювалися з потужними двигунами, міцною сходовою рамою та справжнім позашляховим…

04.10.2025