Categories: Авто

Kia показала салон нового хетчбэка Cerato

Корейська марка поширила фотографії інтер’єру своєї нової «пятідверки». Салон моделі оформили в спортивному стилі.

На початку 2018 го Kia розсекретила седан С-класу нового покоління: на домашньому ринку «четирехдверка» продають c індексом K3, в Штатах вона відома як Forte, а в Україні – під ім’ям Cerato. У деяких країнах у моделі ще є п’ятидверна версія, її можна купити там, де не представлений соплатформенний Kia Ceed. Винятком була, власне, Корея – Сід там не доступний, але і хетчбек K3 на батьківщині марки які раніше не пропонувався. Однак в цьому році Кіа вирішила розширити свою лінійку на домашньому ринку – хетч добереться до місцевих дилерів вже в жовтні. Минулого тижня марка розкрила екстер’єр «пятідверки», тепер же з’явилися фото салону.

У Кореї хетч K3 запропонують в спортивній версії GT, стандартного варіанту у нього, судячи з усього, не буде. Зовнішні особливості «зарядженої» моделі – червоні акценти на радіаторних гратах і 18-дюймових дисках, накладки на порогах і два патрубки вихлопної системи. Спортивна тема продовжена і в інтер’єрі: крісла з розвиненою бічною підтримкою і червоною прострочкою, «усеченное» рульове колесо, металеві накладки на педалях. У дверях з’явилися панелі з підсвічуванням. Крім того, хетч отримав мультимедіа-систему з великим тачскріном.

У Kia K3 GT та ж колісна база, що і у седана, – 2700 мм (у європейській версії хетча Kia Ceed відстань між осями складає 2650 мм). Решта габарити нового хетчбека в Kia поки не розкрили. Довжина локального седана дорівнює 4640 мм, ширина – 1800 мм, висота – 1440 мм. За попередньою інформацією, у «пятідверки» ззаду встановлена ​​підвіска, тоді як «четирехдверка» має просту «балку».

«Заряджений» хетчбек оснащений бензиновою “турбочетвіркою» 1.6 T-GDI потужністю 204 к.с., яка поєднується з семиступінчастою роботизованою коробкою передач. Седану такий мотор поки не покладено: у Кореї чотиридверний Kia K3 можна купити з «атмосферником» 1.6 (123 к.с.) нового сімейства Smart Stream і варіатором.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо моделі авто, які найчастіше страждають від несправностей AdBlue

Система очищення вихлопу AdBlue, яка мала зменшувати шкідливі викиди, стала серйозною проблемою для власників сучасних…

05.12.2025

Названо автомобілі, які найпростіше ремонтувати

Під час вибору уживаного автомобіля водії часто враховують не лише витрату палива чи надійність, а…

05.12.2025

Новий Nissan X-Trail з’явиться в 2026 році з іншим дизайном та технологією e-Power

Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…

05.12.2025

Euro NCAP змушує авто повернути фізичні кнопки

Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…

05.12.2025

Новий Kia Sportage отримав сучасний салон і розширену моторну лінійку

Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…

05.12.2025

Як підготувати дизельний двигун до зими: ключові поради

Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…

05.12.2025