Categories: Авто

Kia показала салон нового хетчбэка Cerato

Share

Корейська марка поширила фотографії інтер’єру своєї нової «пятідверки». Салон моделі оформили в спортивному стилі.

На початку 2018 го Kia розсекретила седан С-класу нового покоління: на домашньому ринку «четирехдверка» продають c індексом K3, в Штатах вона відома як Forte, а в Україні – під ім’ям Cerato. У деяких країнах у моделі ще є п’ятидверна версія, її можна купити там, де не представлений соплатформенний Kia Ceed. Винятком була, власне, Корея – Сід там не доступний, але і хетчбек K3 на батьківщині марки які раніше не пропонувався. Однак в цьому році Кіа вирішила розширити свою лінійку на домашньому ринку – хетч добереться до місцевих дилерів вже в жовтні. Минулого тижня марка розкрила екстер’єр «пятідверки», тепер же з’явилися фото салону.

У Кореї хетч K3 запропонують в спортивній версії GT, стандартного варіанту у нього, судячи з усього, не буде. Зовнішні особливості «зарядженої» моделі – червоні акценти на радіаторних гратах і 18-дюймових дисках, накладки на порогах і два патрубки вихлопної системи. Спортивна тема продовжена і в інтер’єрі: крісла з розвиненою бічною підтримкою і червоною прострочкою, «усеченное» рульове колесо, металеві накладки на педалях. У дверях з’явилися панелі з підсвічуванням. Крім того, хетч отримав мультимедіа-систему з великим тачскріном.

У Kia K3 GT та ж колісна база, що і у седана, – 2700 мм (у європейській версії хетча Kia Ceed відстань між осями складає 2650 мм). Решта габарити нового хетчбека в Kia поки не розкрили. Довжина локального седана дорівнює 4640 мм, ширина – 1800 мм, висота – 1440 мм. За попередньою інформацією, у «пятідверки» ззаду встановлена ​​підвіска, тоді як «четирехдверка» має просту «балку».

«Заряджений» хетчбек оснащений бензиновою “турбочетвіркою» 1.6 T-GDI потужністю 204 к.с., яка поєднується з семиступінчастою роботизованою коробкою передач. Седану такий мотор поки не покладено: у Кореї чотиридверний Kia K3 можна купити з «атмосферником» 1.6 (123 к.с.) нового сімейства Smart Stream і варіатором.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024