Авто

Ще потужніший і швидший: представлена ​​топова Tesla Model 3 Performance

Share

Це топова версія моделі, яка відрізняється від інших більш продуктивною силовою установкою, покращеною динамікою, допрацьованим шасі, а також спортивним дизайном екстер’єру та інтер’єру. Пікова потужність двох електромотором зросла майже на третину, внаслідок чого електрокар швидше розганяється до 60 миль на годину (97 кілометрів на годину).

Tesla Model 3 оновилася восени минулого року, але тоді топову та найпотужнішу двомоторну модифікацію Performance не показали. Її дебют відбувся лише зараз. Зовні версія Performance відрізняється від інших аеродинамічним обважуванням – більш розвиненими спліттером та дифузором, а також новим спойлером на кормі. У Tesla стверджують, що в результаті доопрацювань підйомна сила знизилася на 36 відсотків, а опір повітря – на п’ять. У салоні встановили крісла з більш розвиненою бічною підтримкою та розширеними електрорегулюваннями. Обіцяно і функції підігріву та вентиляції.

Що стосується покращених характеристик, то, крім вирослої на 31 відсоток пікової віддачі установки, на 16 відсотків збільшився піковий момент, що крутить, і на 22 відсоток — постійна потужність. Водночас енергоспоживання скоротилося на два відсотки. Два електромотори сумарно видають на Model 3 Performance 517 кінських сил і 741 Нм моменту, що крутить. З місця до 60 миль на годину (97 кілометрів на годину) такий електрокар розганяється за 2,9 секунди, що на 0,2 секунди швидше за попередника, а максимальна швидкість становить 262 кілометри на годину. Заявлений запас ходу за американським циклом EPA – 476 кілометрів.

Підвіску теж доопрацювали: застосовані легші та жорсткіші пружини, а адаптивні амортизатори мають три режими роботи – Standard, Sport та Track. Крім того, Model 3 Performance отримала посилені гальма та 20-дюймові колісні диски, взуті у шини Pirelli P Zero 4.

Ціни вже оголошені: у США Tesla Model 3 Performance коштує 53 тисячі доларів без урахування доставки до дилерського центру та податкових пільг.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024

Електрокар Kia EV6 отримав віртуальну коробку передач

Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…

22.11.2024

Чи можна сідати за кермо після безалкогольного пива чи квасу

Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…

22.11.2024

У Лос-Анджелесі оголосили фіналістів престижної автопремії “Автомобіль року 2025”

До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…

22.11.2024

Як діяти водієві, якщо спустилися два колеса одночасно

На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…

22.11.2024