Авто

Ще потужніший і швидший: представлена ​​топова Tesla Model 3 Performance

Це топова версія моделі, яка відрізняється від інших більш продуктивною силовою установкою, покращеною динамікою, допрацьованим шасі, а також спортивним дизайном екстер’єру та інтер’єру. Пікова потужність двох електромотором зросла майже на третину, внаслідок чого електрокар швидше розганяється до 60 миль на годину (97 кілометрів на годину).

Tesla Model 3 оновилася восени минулого року, але тоді топову та найпотужнішу двомоторну модифікацію Performance не показали. Її дебют відбувся лише зараз. Зовні версія Performance відрізняється від інших аеродинамічним обважуванням – більш розвиненими спліттером та дифузором, а також новим спойлером на кормі. У Tesla стверджують, що в результаті доопрацювань підйомна сила знизилася на 36 відсотків, а опір повітря – на п’ять. У салоні встановили крісла з більш розвиненою бічною підтримкою та розширеними електрорегулюваннями. Обіцяно і функції підігріву та вентиляції.

Що стосується покращених характеристик, то, крім вирослої на 31 відсоток пікової віддачі установки, на 16 відсотків збільшився піковий момент, що крутить, і на 22 відсоток — постійна потужність. Водночас енергоспоживання скоротилося на два відсотки. Два електромотори сумарно видають на Model 3 Performance 517 кінських сил і 741 Нм моменту, що крутить. З місця до 60 миль на годину (97 кілометрів на годину) такий електрокар розганяється за 2,9 секунди, що на 0,2 секунди швидше за попередника, а максимальна швидкість становить 262 кілометри на годину. Заявлений запас ходу за американським циклом EPA – 476 кілометрів.

Підвіску теж доопрацювали: застосовані легші та жорсткіші пружини, а адаптивні амортизатори мають три режими роботи – Standard, Sport та Track. Крім того, Model 3 Performance отримала посилені гальма та 20-дюймові колісні диски, взуті у шини Pirelli P Zero 4.

Ціни вже оголошені: у США Tesla Model 3 Performance коштує 53 тисячі доларів без урахування доставки до дилерського центру та податкових пільг.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Осінь добігає кінця: коли варто змінювати літню гуму на зимову

Осінь добігає кінця, а це означає, що водіям пора переходити на зимові шини. Вони важливі…

19.11.2025

BMW готує нове покоління 3-ї серії з оновленими двигунами та електричною версією

Наступне покоління легендарної BMW 3-серії дебютує вже у листопаді 2026 року та принесе низку технічних…

19.11.2025

Як підготувати електромобіль до морозів та уникнути проблем у холодну пору

Поширена думка про те, що електромобілі взимку втрачають заряд удвічі швидше, вже не відповідає дійсності.…

19.11.2025

Toyota RAV4 обійшла Tesla: підсумки світового авторинку за 2025 рік

2025 рік підходить до кінця і виявився значно кращим, ніж прогнозували. Попри песимістичні очікування, світові…

19.11.2025

Porsche переглядає стратегію: електромобілі більше не домінують

Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…

18.11.2025

Які автомобілі з США найчастіше везуть в Україну

Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…

18.11.2025