Головний інженер проекту Марк ДеДжонг розповів порталу Motor1.com про причини відмови від традиційних двигунів. У США десяте покоління Toyota Camry пропонується тільки з гібридною системою, що самозаряджається, і такий вибір дозволив значно знизити витрату пального. «Ми справді думаємо, що клієнти оцінять [паливну економічність]. Ця трансмісія [THS] чудово налаштована».
Головний інженер проекту Toyota Camry дав зрозуміти, що рішення перейти на стовідсотковий гібрид стало природним, і не слід вважати відмову від традиційних двигунів чимось особливим. За оцінками японського автовиробника найефективніший седан з переднім приводом та 16-дюймовими колесами витрачає всього 4,61 літра/100 км. Найненажерливіший повнопривідний седан зі спортпакетом задовольняється 5,34 літра / 100 км.
Toyota свідомо не йде ва-банк і робить ставку на електромобілі: у фокусі уваги гібриди. У міру зростання негативної реакції на «чисті» електрокари інтерес до бензин-електричних силових установок зростає. Проект нової Toyota Camry – це не тільки гібриди, команда інженерів під керівництвом ДеДжонга працювала над підвищенням плавності ходу, покращенням керованості та ефективності гальм. Кредо японської марки – кайдзен, тобто невеликі покращення у всіх областях.
В американському портфоліо Toyota седани Camry входять до бестселерів, поступаючись з продажу тільки RAV4. Поки що північноамериканська гама справді складається з гібридів, але на інших ринках звичайні бензинові мотори залишаються: наприклад, у Китаї базовий седан оснащується 2,0-літровим «атмосферником» у зв’язці з варіатором.
Leave a Comment