GMC розкрила перші подробиці про свого найменшого кросовера в модельному ряду — повністю оновленого GMC Terrain , який дебютує у 2024 році. Перший тизер показує передню частину автомобіля у виконанні AT4 , демонструючи нові радіаторні грати в глянсовому чорному кольорі з трьома виразними хромованими смугами та позначкою AT4 .
Нові фари отримали С-подібні світлові елементи, відмовившись від бумерангоподібних кластерів попередньої моделі на користь більш компактного та преміального дизайну. Чорне оздоблення поширюється за межі решітки, переходячи у фари і вниз до повітрозабірника, який, як передбачається, міститиме протитуманні ліхтарі. Капот став більш вираженим із помітними опуклостями, що надає автомобілю більш «м’язистий» вигляд.
Що стосується стилістики, GMC не перейняла багато елементів від майбутнього Yukon , оновлення якого було анонсовано тиждень тому, хоча форма решітки радіатора має деяку подібність. Очікується, що коли обидва автомобілі будуть повністю представлені, ми побачимо більше спільного. Очевидно, що елементи рестайлінгу GMC Acadia 2025 знайшли своє відображення в Terrain . У новому тизері GMC описує стиль третього покоління як «сміливіший і наполегливіший».
Про новий Terrain поки що відомо небагато, але GMC повідомляє, що кросовер буде представлений пізніше цього року. Можливо, його дебют відбудеться одночасно з Yukon , хоча обидва вони, ймовірно, надійдуть у продаж після того, як Acadia з’явиться у дилерів навесні. Поточний Terrain ділить платформу з Chevrolet Equinox . Chevrolet представив новий Equinox цього року зі сміливим дизайном, великим простором для пасажирів та інтер’єром, який виглядає більш «преміально».
Передбачається, що GMC буде ще більш преміальним, ніж його аналог із брендом Chevrolet . Щодо силової установки, мало шансів побачити новий двигун. Новий Equinox продовжує використовувати 1,5-літровий чотирициліндровий турбомотор потужністю 175 кінських сил. Не виключено, що General Motors скористається цією можливістю, щоб додати в лінійку новий двигун або хоча б опцію гібриду або PHEV.