Німецькі банкіри рекомендують інвестувати в класичні автомобілі, зроблені в Німеччині, особливо в Porsche. Про це йдеться в одному з нових матеріалів новинного аналітичного агентства Bloomberg.
«Якщо є вільні гроші, то їх потрібно вкладати в класичні німецькі автомобілі. Ці інвестиції швидко окупляться і принесуть прибуток», – сказав Йенс Бернер з банку Suedwestbank AG.
Статистика підтверджує слова Бернера. Так, з 2005 року до 2018 року індекс OTX Classic Car Index банку Suedwestbank AG збільшився в 4 рази. У той час як DAX, найважливіший фондовий індекс Німеччини, за цей період зріс на 204%. Різниця приблизно в 2 рази.
Деякі класичні моделі автомобілів підскочили в ціні за останні роки ще більше. Так, наприклад, класичний Porsche 911 за ці тринадцять років (2005 р по 2018 рік) виріс в ціні на 683% (!), Тобто майже в 8 разів. Porsche 911, що коштував недавно тільки 20 000 доларів, тепер уже може купити далеко не кожен колекціонер.
Але інвестувати в класичні автомобілі потрібно з «розумом». Така машина обов’язково повинна мати «історію». Чим більше вона оригінальна (тобто чим менше її відновлювали і додавали нові автозапчастини), тим краще. При інвестиціях найкраще купувати класичні автомобілі вартістю від 100 000 євро. У цьому випадку витрати себе окуплять. А витрат багато – експертна оцінка, страхування, безпечне зберігання, технічне обслуговування та ін.
джерело http://mmr.net.ua
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment