Унікальність Inguar-3 в тому, що машина побудована на оригінальному власному шасі, яке здатне витримувати більше навантаження. Це і дало можливість забезпечити клас протимінного та балістичного захисту Level 3 по STATAG 4569. Корпус захищає від бронебійних куль 7,62 мм та може витримати підрив 8 кг тротилу.
У цьому заслуга V-подібного днища зі шведської сталі Armos 500Т, завтовшки 16 мм по центру та 8 мм з боків. Реальних випробувань поки що не проводилося. Все було розраховане за допомогою математичного моделювання за участю спеціалістів Центрального НДІ Міноборони України.
Що ж до корпусу, то тут застосовується комбіноване бронювання – зовнішні панелі з алюмінію завтовшки 16 мм, швейцарського виробництва AMG5, а за ними шведська сталь Armos 500 Т завтовшки 8 мм. Броньовані панелі, так само як і кулестійке скло можна легко замінити, відкрутивши відповідні болти. У представленому виконанні машина має споряджену масу 12 т і повну 15 т. Передбачено навіть тривісний варіант (6х6) зі збільшеним на 7 т навантаженням.
У даному випадку Inguar-3 показаний у десантній версії – у задній частині встановлено чотири протимінні сидіння за стандартами НАТО. Усього їх може бути шість.
В основному салоні ще чотири крісла, включаючи водійське. Кузов зроблений модульним, що дозволяє робити конфігурацію під різні завдання – перевезення вантажів, встановлення різного озброєння. У салоні є фільтровентиляційна установка, автономні обігрівач та кондиціонер. Є й система пожежогасіння, причому із двома комплектами піропатронів, що дозволяє ліквідувати повторне займання.
На даху буде встановлена турель під чотири види озброєння: кулемети Browning, ДШК та НСВТ, а також автоматичний гранатомет МК-19. Передбачається комплектація РЕБ вітчизняної розробки. Планується ще й додатковий захист від дронів – сітки чи решітки.
У рух Inguar-3 наводить 7,2-літровий турбодизель Deutz потужністю 350 к. с. і максимальним крутним моментом 1500 Нм. Він працює у парі з автоматичною коробкою передач Allison.
Підвіска всіх коліс незалежна – її разом із роздавальною коробкою виготовила відома чеська компанія ADS. Високу прохідність забезпечують кліренс в 450 мм (найбільший серед вітчизняних бронемашин), міжосьові та міжколісні диференціали, що блокуються, а також система централізованого регулювання тиску в шинах. Самі шини досить круті – Michelin розмірності 395/85R20. Максимальна швидкість по шосе – 120 км/год.
Розробники відзначають наявність борт-комп’ютера та просунутого програмного забезпечення, яке дозволяє захистити вузли та агрегати від поломки. Так, наприклад, при включеному блокуванні переднього міжколісного диференціала автомобіль не зможе їхати швидше за 20 км/год. Автоматика не дасть поїхати і із затягнутим «ручником».
Вся інформація висвічується на великому екрані цифрового щитка приладів. Сюди також передається зображення з камер бокового огляду, встановлених поруч із зовнішніми дзеркалами. Машина також обладнана камерами спереду та ззаду, а також камерою нічного бачення.
Поки що Inguar-3 існує у єдиному екземплярі. Випробування вже практично завершено і розробники сподіваються на швидке отримання допуску Міноборони. Розробка та виготовлення експериментального зразка обійшлася майже в 700 тис. доларів. Серійна машина коштуватиме менше – близько 420 тисяч доларів.
Leave a Comment