Авто

Опубліковано детальний огляд українського бронеавтомобіля Inguar-3

Share
Новий бронеавтомобіль Inguar-3 класу MRAP від української компанії Inguar Defense нещодавно побував на тест-драйві у журналістів Militarnyi. Назва Inguar походить від слів «оn guard» (з англ. «Бути на варті»). Тому девіз проекту дали слушний: «На варті свободи». Цифра «3» говорить про те, що буде розроблена ціла лінійка бронеавтомобілів, як легшого, так і важчого класів.

Унікальність Inguar-3 в тому, що машина побудована на оригінальному власному шасі, яке здатне витримувати більше навантаження. Це і дало можливість забезпечити клас протимінного та балістичного захисту Level 3 по STATAG 4569. Корпус захищає від бронебійних куль 7,62 мм та може витримати підрив 8 кг тротилу.

У цьому заслуга V-подібного днища зі шведської сталі Armos 500Т, завтовшки 16 мм по центру та 8 мм з боків. Реальних випробувань поки що не проводилося. Все було розраховане за допомогою математичного моделювання за участю спеціалістів Центрального НДІ Міноборони України.

Що ж до корпусу, то тут застосовується комбіноване бронювання – зовнішні панелі з алюмінію завтовшки 16 мм, швейцарського виробництва AMG5, а за ними шведська сталь Armos 500 Т завтовшки 8 мм. Броньовані панелі, так само як і кулестійке скло можна легко замінити, відкрутивши відповідні болти. У представленому виконанні машина має споряджену масу 12 т і повну 15 т. Передбачено навіть тривісний варіант (6х6) зі збільшеним на 7 т навантаженням.

У даному випадку Inguar-3 показаний у десантній версії – у задній частині встановлено чотири протимінні сидіння за стандартами НАТО. Усього їх може бути шість.

В основному салоні ще чотири крісла, включаючи водійське. Кузов зроблений модульним, що дозволяє робити конфігурацію під різні завдання – перевезення вантажів, встановлення різного озброєння. У салоні є фільтровентиляційна установка, автономні обігрівач та кондиціонер. Є й система пожежогасіння, причому із двома комплектами піропатронів, що дозволяє ліквідувати повторне займання.

На даху буде встановлена турель під чотири види озброєння: кулемети Browning, ДШК та НСВТ, а також автоматичний гранатомет МК-19. Передбачається комплектація РЕБ вітчизняної розробки. Планується ще й додатковий захист від дронів – сітки чи решітки.

У рух Inguar-3 наводить 7,2-літровий турбодизель Deutz потужністю 350 к. с. і максимальним крутним моментом 1500 Нм. Він працює у парі з автоматичною коробкою передач Allison.

Підвіска всіх коліс незалежна – її разом із роздавальною коробкою виготовила відома чеська компанія ADS. Високу прохідність забезпечують кліренс в 450 мм (найбільший серед вітчизняних бронемашин), міжосьові та міжколісні диференціали, що блокуються, а також система централізованого регулювання тиску в шинах. Самі шини досить круті – Michelin розмірності 395/85R20. Максимальна швидкість по шосе – 120 км/год.

Розробники відзначають наявність борт-комп’ютера та просунутого програмного забезпечення, яке дозволяє захистити вузли та агрегати від поломки. Так, наприклад, при включеному блокуванні переднього міжколісного диференціала автомобіль не зможе їхати швидше за 20 км/год. Автоматика не дасть поїхати і із затягнутим «ручником».

Вся інформація висвічується на великому екрані цифрового щитка приладів. Сюди також передається зображення з камер бокового огляду, встановлених поруч із зовнішніми дзеркалами. Машина також обладнана камерами спереду та ззаду, а також камерою нічного бачення.

Поки що Inguar-3 існує у єдиному екземплярі. Випробування вже практично завершено і розробники сподіваються на швидке отримання допуску Міноборони. Розробка та виготовлення експериментального зразка обійшлася майже в 700 тис. доларів. Серійна машина коштуватиме менше – близько 420 тисяч доларів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому не варто використовувати кондиціонер в авто взимку надто довго

Використовувати автомобільний кондиціонер варто лише за плюсової температури, адже його робота взимку може нашкодити компресору…

09.12.2024

Opel все ще планує стати повністю електричним брендом до 2028 року

Незважаючи на складнощі, з якими стикається ринок електромобілів у Європі, Opel твердо дотримується свого плану…

09.12.2024

Власники Toyota попереджають про серйозний дефект у популярних пікапах

Модельна гама Toyota включає чимало моделей в кузові пікап. Один із найпопулярніших автомобілів у цій…

09.12.2024

Названо найкращі німецькі автомобілі, які можна купити за менше ніж 5 тисяч доларів

На ринку старих авто є моделі, які не тільки користуються стабільним попитом, але й демонструють…

09.12.2024

Ілон Маск продемонстрував салон майбутнього роботаксі Tesla Cybercab

В офіційному акаунті Ілона Маска в соцмережі X з'явився відеоролик, де подробиці демонструє салон нового…

09.12.2024

Експерт поділився порадами, як захистити двигун і продовжити його службу взимку

Коли холоди приходять, я завжди пам'ятаю про важливість захистити двигун і знизити його зношування через…

09.12.2024