Авто

Опубліковано детальний огляд українського бронеавтомобіля Inguar-3

Новий бронеавтомобіль Inguar-3 класу MRAP від української компанії Inguar Defense нещодавно побував на тест-драйві у журналістів Militarnyi. Назва Inguar походить від слів «оn guard» (з англ. «Бути на варті»). Тому девіз проекту дали слушний: «На варті свободи». Цифра «3» говорить про те, що буде розроблена ціла лінійка бронеавтомобілів, як легшого, так і важчого класів.

Унікальність Inguar-3 в тому, що машина побудована на оригінальному власному шасі, яке здатне витримувати більше навантаження. Це і дало можливість забезпечити клас протимінного та балістичного захисту Level 3 по STATAG 4569. Корпус захищає від бронебійних куль 7,62 мм та може витримати підрив 8 кг тротилу.

У цьому заслуга V-подібного днища зі шведської сталі Armos 500Т, завтовшки 16 мм по центру та 8 мм з боків. Реальних випробувань поки що не проводилося. Все було розраховане за допомогою математичного моделювання за участю спеціалістів Центрального НДІ Міноборони України.

Що ж до корпусу, то тут застосовується комбіноване бронювання – зовнішні панелі з алюмінію завтовшки 16 мм, швейцарського виробництва AMG5, а за ними шведська сталь Armos 500 Т завтовшки 8 мм. Броньовані панелі, так само як і кулестійке скло можна легко замінити, відкрутивши відповідні болти. У представленому виконанні машина має споряджену масу 12 т і повну 15 т. Передбачено навіть тривісний варіант (6х6) зі збільшеним на 7 т навантаженням.

У даному випадку Inguar-3 показаний у десантній версії – у задній частині встановлено чотири протимінні сидіння за стандартами НАТО. Усього їх може бути шість.

В основному салоні ще чотири крісла, включаючи водійське. Кузов зроблений модульним, що дозволяє робити конфігурацію під різні завдання – перевезення вантажів, встановлення різного озброєння. У салоні є фільтровентиляційна установка, автономні обігрівач та кондиціонер. Є й система пожежогасіння, причому із двома комплектами піропатронів, що дозволяє ліквідувати повторне займання.

На даху буде встановлена турель під чотири види озброєння: кулемети Browning, ДШК та НСВТ, а також автоматичний гранатомет МК-19. Передбачається комплектація РЕБ вітчизняної розробки. Планується ще й додатковий захист від дронів – сітки чи решітки.

У рух Inguar-3 наводить 7,2-літровий турбодизель Deutz потужністю 350 к. с. і максимальним крутним моментом 1500 Нм. Він працює у парі з автоматичною коробкою передач Allison.

Підвіска всіх коліс незалежна – її разом із роздавальною коробкою виготовила відома чеська компанія ADS. Високу прохідність забезпечують кліренс в 450 мм (найбільший серед вітчизняних бронемашин), міжосьові та міжколісні диференціали, що блокуються, а також система централізованого регулювання тиску в шинах. Самі шини досить круті – Michelin розмірності 395/85R20. Максимальна швидкість по шосе – 120 км/год.

Розробники відзначають наявність борт-комп’ютера та просунутого програмного забезпечення, яке дозволяє захистити вузли та агрегати від поломки. Так, наприклад, при включеному блокуванні переднього міжколісного диференціала автомобіль не зможе їхати швидше за 20 км/год. Автоматика не дасть поїхати і із затягнутим «ручником».

Вся інформація висвічується на великому екрані цифрового щитка приладів. Сюди також передається зображення з камер бокового огляду, встановлених поруч із зовнішніми дзеркалами. Машина також обладнана камерами спереду та ззаду, а також камерою нічного бачення.

Поки що Inguar-3 існує у єдиному екземплярі. Випробування вже практично завершено і розробники сподіваються на швидке отримання допуску Міноборони. Розробка та виготовлення експериментального зразка обійшлася майже в 700 тис. доларів. Серійна машина коштуватиме менше – близько 420 тисяч доларів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Європа на шляху до електромобілів: ринок сам перейде до EV до 2035 року

Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…

11.12.2025

Peugeot готує електричний 208, щоб скласти конкуренцію китайським брендам

Ще недавно ідея, що китайські автовиробники можуть відкрито кинути виклик європейським брендам, виглядала малоймовірною, але…

11.12.2025

Volkswagen Touareg 2025 отримує дві спеціальні версії Final Edition перед завершенням виробництва

Виробництво Volkswagen Touareg 2025 завершиться на початку 2027 року, і перед цим бренд підготував дві…

11.12.2025

Топ-5 звичок, які непомітно руйнують ваш автомобіль

Автомобіль - це не просто засіб пересування, а й вагома інвестиція, яка потребує постійної уваги.…

11.12.2025

Subaru та Mazda втратили позиції в рейтингу надійності Consumer Reports

Японські автовиробники традиційно вважалися еталоном надійності, але свіже дослідження Consumer Reports показало, що два великі…

11.12.2025

KIA представила друге покоління кросовера Seltos (ФОТО)

KIA офіційно представила друге покоління компактного кросовера Seltos. Модель стала більша - її розміри наблизилися…

11.12.2025