Після Toyota Camry, компанія Mazda готується припинити виробництво в Японії седана Mazda6. Машину знімуть із конвеєра вже у квітні цього року і заміни для неї не передбачено.
Проте, якщо вірити інформації японського журналу «BestCar», «шістка» має шанси повернутися на батьківщину в новому поколінні, яке, за чутками, отримає високопродуктивну версію, здатну кинути виклик легендарній німецькій трійці – Audi, BMW і Mercedes.
Нова флагманська 4-дверка «Мазди» має придбати купеподібний силует, а також перебратися на зовсім нову задньопривідну платформу, що передбачає поздовжнє розташування силового агрегату. Ця «візок» вже випробувана на нових кросоверах японської марки, включаючи CX-60.
Журналісти з «Країни сонця, що сходить» пишуть, що нова Mazda6 стане першим седаном із заднім приводом в лінійки марки з часів Sentia, який перестали випускати в 2000 році. І навіть якщо попит у Японії на машину буде не таким високим, як у випадку з кросоверами, машина точно виявиться бестселером на експортних ринках.
Вже відомо, що для свіжої Mazda6 зарезервовано новітню 8-діапазонну автоматизовану трансмісію без гідротрансформатора, в якій буде використовуватися мокре багатодискове зчеплення. Це дозволить додати машині трипедальний варіант без використання класичної “механіки”.
Крім того, повідомляється, що «шістка» матиме високопродуктивний варіант Mazda Spirit Racing, анонсований на Токійському автосалоні цього року. І йому пророкують у конкуренти Audi S Series, BMW M, а також Mercedes-AMG.
У продаж машина надійде не раніше 2025 року.