Новий флагманський Porsche – ідеологічний спадкоємець 918 Spyder – виявиться електричним та повнопривідним. Про це керівник проєкту Porsche Mission X Майкл Бер заявив виданню Which Car. Вже відомі деякі принципові деталі його конструкції, але, за словами Бера, остаточне рішення щодо запуску гіперкара ще належить прийняти.
Компанія Porsche планує випустити новий гіперкар за мотивами концепту Mission X (на фото). Як зазначив Майкл Бер, серійна машина буде дуже схожа на концепт зовні, хоч і з доопрацюваннями, наприклад, зміненою лінією даху. Porsche хоче збільшити у новому гіперкарі порівняно з 918 Spyder простір для голови пілота, щоб йому комфортніше було перебувати за кермом у гоночному шоломі.
Також може бути змінене компонування – колісну базу збільшать, а акумулятор інтегрують в панелі підлоги, тоді як у концепту вони розміщені за капсулою салону. Ще одна відмінність: привід на всі колеса буде продиктований практичністю, а не керованістю. На думку інженерів, це підвищить ефективність системи рекуперації. Запасу енергії гіперкару, як запевняють у Porsche, має вистачати щонайменше на три кола Нюрбургрингом в режимі «газ у підлогу». Прогнозоване співвідношення потужності двигунів до маси приблизно 1:1.
Компанія схвалить запуск гіперкара у виробництво лише за певних умов. Це створення системи заряджання вдвічі швидшої, ніж на нинішньому Porsche Taycan, і аеродинаміки, яка генерує притискну силу більше, ніж у 911 GT3 RS. Нарешті, електромобіль повинен мати потенціал, щоб стати абсолютним рекордсменом Нюрбургрингу серед серійних дорожніх машин. Зараз цей титул належить Mercedes-AMG One з його 6 хвилинами та 35,183 секунди. На думку Майкла Бера, остаточне рішення керівництво Porsche ухвалить протягом цього року.
Тим часом після недавнього оновлення саме Taycan став найпотужнішим дорожнім Porsche в історії. У виконанні Turbo GT він комплектується двигунами, здатними розвивати до 1109 к.с., і може набрати 200 км/год за 6,4 секунди.