На ринок вийде новий автомобільний бренд

Час читання: < 1 хв.
0

Автосалон в Індонезії повинен відкритися в кінці поточного літа. І в його рамках японська компанія збирається представити свій новий автомобіль, який, за заявою самих розробників, буде розрахований для молоді.

Концептуальний серійний автомобіль незабаром повинен перевтілитися в серійну версію, яка буде призначена для покупців віком до тридцяти п’яти років. При цьому, новинка вийде в продаж не під ім’ям Suzuki, а під суббрендом, який також буде презентовано в рамках індонезійського мотор-шоу. Однак, ніякі технічні характеристики в компанії поки розкривати не поспішають, тому нам залишається тільки чекати офіційної презентації в серпні.

Нагадаємо, що за підсумками минулого року компанія Suzuki реалізувала сто одинадцять тисяч автомобілів і стала п’ятою з продажу в рамках Індонезії. Лідируючі ж позиції на цьому ринку належать як і раніше бренду Toyota.

Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!