На ринок вийде новий автомобільний бренд

0
377

Автосалон в Індонезії повинен відкритися в кінці поточного літа. І в його рамках японська компанія збирається представити свій новий автомобіль, який, за заявою самих розробників, буде розрахований для молоді.

Концептуальний серійний автомобіль незабаром повинен перевтілитися в серійну версію, яка буде призначена для покупців віком до тридцяти п’яти років. При цьому, новинка вийде в продаж не під ім’ям Suzuki, а під суббрендом, який також буде презентовано в рамках індонезійського мотор-шоу. Однак, ніякі технічні характеристики в компанії поки розкривати не поспішають, тому нам залишається тільки чекати офіційної презентації в серпні.

Нагадаємо, що за підсумками минулого року компанія Suzuki реалізувала сто одинадцять тисяч автомобілів і стала п’ятою з продажу в рамках Індонезії. Лідируючі ж позиції на цьому ринку належать як і раніше бренду Toyota.

Зараз читають  Toyota представила ювілейну версію Corolla у Японії

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.