Авто

Xiaomi оголошує про запуск свого першого електромобіля SU7

У гонитві за інноваціями та новими ринками Xiaomi , що посіла третє місце у світі серед виробників смартфонів, робить рішучий крок, входячи до сфери електромобілів. У четвер компанія представить свій довгоочікуваний електричний автомобіль SU 7 , почне приймати замовлення і оприлюднить ціну, яка, як обіцяють, не перевищить 500 000 юанів ($69 170). Автомобіль, демонстраційні моделі якого вже з’явилися у більш ніж 70 магазинах по всьому Китаю, викликав асоціацію з моделями Porsche Taycan і  Panamera.

Цей запуск стане кульмінацією багаторічних амбіцій засновника та глави Xiaomi Лей Цзюня, який у 2021 році оголосив про входження компанії до сегменту електромобілів, назвавши його «останнім великим підприємницьким проектом свого життя» і пообіцявши вкласти в автомобільний бізнес Xiaomi $10 мільярдів.

Очікування проекту розділили аналітиків. Деякі вважають, що для Xiaomi , чиї рисоварки, очищувачі повітря та інша електроніка широко поширені в китайських будинках, виробництво автомобілів стане логічним розширенням асортименту та дозволить компанії запропонувати користувачам більш інтегрований цифровий досвід.

Проте позиціонування SU 7 як товару преміум-класу відходить від образу Xiaomi як бренду, що пропонує доступні товари. Виникає питання, чи готові китайські споживачі психологічно перейти від масових, стильних і недорогих споживчих товарів до преміум-класу електромобілів з огляду на те, що більшість автомобілів, що продаються в Китаї, коштують менше 300 000 юанів.

SU 7 надходить у продаж у непростий момент для авторинку Китаю, що зіткнувся з низкою проблем, включаючи цінову війну та уповільнення економіки, що знизило попит на автомобілі. Якщо Xiaomi не вдасться швидко налагодити масштабний продаж, проект ризикує стати збитковим для компанії на тривалий термін, вважають аналітики.

Але на боці Xiaomi  — значні фінансові ресурси порівняно з іншими гравцями ринку електромобілів та досвід у сфері смартфонів, який може дати їй перевагу перед традиційними автовиробниками у створенні «розумних» кабін. Система Hyper  OS , розроблена компанією, буде служити операційною системою автомобіля, пов’язуючи власників SU 7  з іншими пристроями Xiaomi . Одна з версій седана обіцяє запас ходу до 668 кілометрів на одному заряді, а інша – до 800 кілометрів, перевищуючи навіть Tesla Model  S .

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xiaomi

Останні записи

Як правильно зберігати шини у квартирі, щоб вони не псувалися

Щоб шини служили довго і не псувалися під час зберігання у квартирі, важливо дотримуватися кількох…

10.11.2025

Топ-10 китайських автомобілів, про які мало хто знає за межами Китаю

Поки американські автолюбителі обирають між Ford, Toyota та Tesla, існує цілий світ дивовижних машин, про…

10.11.2025

Чи можна використовувати ручне гальмо під час руху

Стоянкове гальмо, або «ручник», призначене для фіксації автомобіля після зупинки — щоб він не покотився…

10.11.2025

Коли можна проїхати на жовтий сигнал світлофора: пояснення правил і штрафів

Жовтий сигнал світлофора часто викликає у водіїв сумніви - зупинятися чи їхати далі. Кожен сигнал…

10.11.2025

BMW представила серійну версію iX3 M Sport Package Pro 2026 з дизайном Neue Klasse

BMW представила фінальну серійну версію електричного кросовера iX3 M Sport Package Pro 2026 року з…

10.11.2025

Економія пального: прості способи зменшити витрати на автомобілі

На тлі постійного зростання цін на паливо питання про зниження витрати пального набуває все більш…

10.11.2025