Авто

Xiaomi оголошує про запуск свого першого електромобіля SU7

Share

У гонитві за інноваціями та новими ринками Xiaomi , що посіла третє місце у світі серед виробників смартфонів, робить рішучий крок, входячи до сфери електромобілів. У четвер компанія представить свій довгоочікуваний електричний автомобіль SU 7 , почне приймати замовлення і оприлюднить ціну, яка, як обіцяють, не перевищить 500 000 юанів ($69 170). Автомобіль, демонстраційні моделі якого вже з’явилися у більш ніж 70 магазинах по всьому Китаю, викликав асоціацію з моделями Porsche Taycan і  Panamera.

Цей запуск стане кульмінацією багаторічних амбіцій засновника та глави Xiaomi Лей Цзюня, який у 2021 році оголосив про входження компанії до сегменту електромобілів, назвавши його «останнім великим підприємницьким проектом свого життя» і пообіцявши вкласти в автомобільний бізнес Xiaomi $10 мільярдів.

Очікування проекту розділили аналітиків. Деякі вважають, що для Xiaomi , чиї рисоварки, очищувачі повітря та інша електроніка широко поширені в китайських будинках, виробництво автомобілів стане логічним розширенням асортименту та дозволить компанії запропонувати користувачам більш інтегрований цифровий досвід.

Проте позиціонування SU 7 як товару преміум-класу відходить від образу Xiaomi як бренду, що пропонує доступні товари. Виникає питання, чи готові китайські споживачі психологічно перейти від масових, стильних і недорогих споживчих товарів до преміум-класу електромобілів з огляду на те, що більшість автомобілів, що продаються в Китаї, коштують менше 300 000 юанів.

SU 7 надходить у продаж у непростий момент для авторинку Китаю, що зіткнувся з низкою проблем, включаючи цінову війну та уповільнення економіки, що знизило попит на автомобілі. Якщо Xiaomi не вдасться швидко налагодити масштабний продаж, проект ризикує стати збитковим для компанії на тривалий термін, вважають аналітики.

Але на боці Xiaomi  — значні фінансові ресурси порівняно з іншими гравцями ринку електромобілів та досвід у сфері смартфонів, який може дати їй перевагу перед традиційними автовиробниками у створенні «розумних» кабін. Система Hyper  OS , розроблена компанією, буде служити операційною системою автомобіля, пов’язуючи власників SU 7  з іншими пристроями Xiaomi . Одна з версій седана обіцяє запас ходу до 668 кілометрів на одному заряді, а інша – до 800 кілометрів, перевищуючи навіть Tesla Model  S .

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xiaomi

Останні записи

Заборона на водіння для пенсіонерів: нові правила для водіїв в Україні

В Україні зараз активно обговорюють можливість введення нових вікових обмежень для водіїв, і насправді це…

23.12.2024

Нові поворотники від Volvo: компанія заявляє про революцію

Кажуть, найпростіші речі – найважчі в застосуванні. Ось, наприклад, увімкнення поворотників. Здається, ну що може…

23.12.2024

Нові правила продажу вживаних авто в Україні: що змінилося

Рада нарешті прийняла законопроєкт №9083, який має змінити правила торгівлі автомобілями в Україні. За нього…

23.12.2024

Renault Rafale 2025 отримав п’ять зірок у тестах Euro NCAP

Renault Rafale 2025 довів свою надійність, отримавши п'ять зірок на краш-тестах Euro NCAP. Цей купеподібний…

23.12.2024

Електромобілі витісняють ДВЗ: водії відмовляються повертатися до традиційних авто

Практично всі автовласники, які експлуатують електромобілі, не планують пересідати з них на машини з ДВЗ.…

23.12.2024

Mercedes-Benz і BMW об’єднуються, щоб зміцнити свої позиції в Китаї

Спільне підприємство Mercedes-Benz та BMW, Beijing Yianqi New Energy Technology, збудувало понад 100 зарядних станцій…

23.12.2024