У гонитві за інноваціями та новими ринками Xiaomi , що посіла третє місце у світі серед виробників смартфонів, робить рішучий крок, входячи до сфери електромобілів. У четвер компанія представить свій довгоочікуваний електричний автомобіль SU 7 , почне приймати замовлення і оприлюднить ціну, яка, як обіцяють, не перевищить 500 000 юанів ($69 170). Автомобіль, демонстраційні моделі якого вже з’явилися у більш ніж 70 магазинах по всьому Китаю, викликав асоціацію з моделями Porsche Taycan і Panamera.
Цей запуск стане кульмінацією багаторічних амбіцій засновника та глави Xiaomi Лей Цзюня, який у 2021 році оголосив про входження компанії до сегменту електромобілів, назвавши його «останнім великим підприємницьким проектом свого життя» і пообіцявши вкласти в автомобільний бізнес Xiaomi $10 мільярдів.
Очікування проекту розділили аналітиків. Деякі вважають, що для Xiaomi , чиї рисоварки, очищувачі повітря та інша електроніка широко поширені в китайських будинках, виробництво автомобілів стане логічним розширенням асортименту та дозволить компанії запропонувати користувачам більш інтегрований цифровий досвід.
Проте позиціонування SU 7 як товару преміум-класу відходить від образу Xiaomi як бренду, що пропонує доступні товари. Виникає питання, чи готові китайські споживачі психологічно перейти від масових, стильних і недорогих споживчих товарів до преміум-класу електромобілів з огляду на те, що більшість автомобілів, що продаються в Китаї, коштують менше 300 000 юанів.
SU 7 надходить у продаж у непростий момент для авторинку Китаю, що зіткнувся з низкою проблем, включаючи цінову війну та уповільнення економіки, що знизило попит на автомобілі. Якщо Xiaomi не вдасться швидко налагодити масштабний продаж, проект ризикує стати збитковим для компанії на тривалий термін, вважають аналітики.
Але на боці Xiaomi — значні фінансові ресурси порівняно з іншими гравцями ринку електромобілів та досвід у сфері смартфонів, який може дати їй перевагу перед традиційними автовиробниками у створенні «розумних» кабін. Система Hyper OS , розроблена компанією, буде служити операційною системою автомобіля, пов’язуючи власників SU 7 з іншими пристроями Xiaomi . Одна з версій седана обіцяє запас ходу до 668 кілометрів на одному заряді, а інша – до 800 кілометрів, перевищуючи навіть Tesla Model S .
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment