Авто

Xiaomi оголошує про запуск свого першого електромобіля SU7

У гонитві за інноваціями та новими ринками Xiaomi , що посіла третє місце у світі серед виробників смартфонів, робить рішучий крок, входячи до сфери електромобілів. У четвер компанія представить свій довгоочікуваний електричний автомобіль SU 7 , почне приймати замовлення і оприлюднить ціну, яка, як обіцяють, не перевищить 500 000 юанів ($69 170). Автомобіль, демонстраційні моделі якого вже з’явилися у більш ніж 70 магазинах по всьому Китаю, викликав асоціацію з моделями Porsche Taycan і  Panamera.

Цей запуск стане кульмінацією багаторічних амбіцій засновника та глави Xiaomi Лей Цзюня, який у 2021 році оголосив про входження компанії до сегменту електромобілів, назвавши його «останнім великим підприємницьким проектом свого життя» і пообіцявши вкласти в автомобільний бізнес Xiaomi $10 мільярдів.

Очікування проекту розділили аналітиків. Деякі вважають, що для Xiaomi , чиї рисоварки, очищувачі повітря та інша електроніка широко поширені в китайських будинках, виробництво автомобілів стане логічним розширенням асортименту та дозволить компанії запропонувати користувачам більш інтегрований цифровий досвід.

Проте позиціонування SU 7 як товару преміум-класу відходить від образу Xiaomi як бренду, що пропонує доступні товари. Виникає питання, чи готові китайські споживачі психологічно перейти від масових, стильних і недорогих споживчих товарів до преміум-класу електромобілів з огляду на те, що більшість автомобілів, що продаються в Китаї, коштують менше 300 000 юанів.

SU 7 надходить у продаж у непростий момент для авторинку Китаю, що зіткнувся з низкою проблем, включаючи цінову війну та уповільнення економіки, що знизило попит на автомобілі. Якщо Xiaomi не вдасться швидко налагодити масштабний продаж, проект ризикує стати збитковим для компанії на тривалий термін, вважають аналітики.

Але на боці Xiaomi  — значні фінансові ресурси порівняно з іншими гравцями ринку електромобілів та досвід у сфері смартфонів, який може дати їй перевагу перед традиційними автовиробниками у створенні «розумних» кабін. Система Hyper  OS , розроблена компанією, буде служити операційною системою автомобіля, пов’язуючи власників SU 7  з іншими пристроями Xiaomi . Одна з версій седана обіцяє запас ходу до 668 кілометрів на одному заряді, а інша – до 800 кілометрів, перевищуючи навіть Tesla Model  S .

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Xiaomi

Останні записи

Чим загрожує рання зміна гуми на зимову

Ранній перехід на зимові шини може бути небезпечним, оскільки гума, призначена для холодної погоди, на…

18.10.2025

Які автомобілі найчастіше «мітять» птахи: дослідження

Дослідження компанії Alan's Factory, проведене серед тисячі американських автовласників, показало, що птахи найчастіше залишають поміт…

18.10.2025

Volkswagen представив прощальну версію Touareg (ФОТО)

Компанія Volkswagen підтвердила, що у 2026 році припинить виробництво флагманського кросовера Touareg. На честь завершення…

18.10.2025

Автоексперт розповів про важливі дії для захисту авто від угону

Незважаючи на розвиток електронних систем безпеки та сучасних методів викрадення, механічні пристрої залишаються найбільш ефективним…

18.10.2025

Lexus GX 2026 подорожчав, але не отримав жодних оновлень

Абсолютно новий Lexus GX продовжує підкорювати американський ринок. За перші дев'ять місяців 2025 року було…

18.10.2025

Новий Dacia Sandero Stepway стане кросовером (ФОТО)

Як повідомляє іспанське видання Motor.es, дизайнер ресурсу представив, як може виглядати майбутня "вседорожна" новинка. За…

18.10.2025